Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een typcursus gehad.
Met floppie?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
even testen
bij mij ook niet met spatie
ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.quote:
Welke Browser heb je?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
even testen
bij mij ook niet met spatie
Misschien ben je daar het type niet voor.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.quote:
Een grap. Aha.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke Browser heb je?
[..]
Misschien ben je daar het type niet voor.
Jr-Style ligt dubbel als hij deze grap ziet.
Volgens mij niet. Ik moest dingen overtypen uit een boek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kekke ding stopte je in je pc'tje met Windows 98, en dan stond de typcursus daarop.
Firefoxquote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.Om de NSA een hak toe te zetten, zo rebels ben ik.
Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.Om de NSA een hak toe te zetten, zo rebels ben ik.
Kenkervet was dat. Of een spelletje installeren en dan 14 van die dingen nodig hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kekke ding stopte je in je pc'tje met Windows 98, en dan stond de typcursus daarop.
Watte?quote:
Is dit goed of slecht? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Best aardig, ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit goed of slecht? Ik heb geen idee.
[ link | afbeelding ]
Bezoek de Typetest en probeer het!
quote:
Wil je een aai over de bol?quote:
Toen was pinball nog echt hardcore gamen op je pc.quote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kenkervet was dat. Of een spelletje installeren en dan 14 van die dingen nodig hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |