Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een typcursus gehad.
Met floppie?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Raar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
even testen
bij mij ook niet met spatie
ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.quote:
Welke Browser heb je?quote:Op zondag 15 september 2013 23:33 schreef Typisch het volgende:
even testen
bij mij ook niet met spatie
Misschien ben je daar het type niet voor.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie is dat? Mijn typcursus was erg saai weet ik nog, dus iets zo spannends als "floppie" zal ik wel gemist hebben.
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.quote:
Een grap. Aha.quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke Browser heb je?
[..]
Misschien ben je daar het type niet voor.
Jr-Style ligt dubbel als hij deze grap ziet.
Volgens mij niet. Ik moest dingen overtypen uit een boek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kekke ding stopte je in je pc'tje met Windows 98, en dan stond de typcursus daarop.
Firefoxquote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.Om de NSA een hak toe te zetten, zo rebels ben ik.
Oke.quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben sinds vorige week overgestapt naar Firefox vanaf Chrome.Om de NSA een hak toe te zetten, zo rebels ben ik.
Kenkervet was dat. Of een spelletje installeren en dan 14 van die dingen nodig hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kekke ding stopte je in je pc'tje met Windows 98, en dan stond de typcursus daarop.
Watte?quote:
Is dit goed of slecht? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef GGMM het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
Best aardig, ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit goed of slecht? Ik heb geen idee.
[ link | afbeelding ]
Bezoek de Typetest en probeer het!
quote:
Wil je een aai over de bol?quote:
Toen was pinball nog echt hardcore gamen op je pc.quote:Op zondag 15 september 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Kenkervet was dat. Of een spelletje installeren en dan 14 van die dingen nodig hebben
Net als Littlerabbit bij dat koekjesspel.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent sneller dan René. Dan moet je haast wel vals gespeeld hebben.
Ik heb daar nooit in vals gespeeld, zelfs geen autoclicker.quote:Op zondag 15 september 2013 23:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als Littlerabbit bij dat koekjesspel.
Ik ook niet, maar na 1miljard per seconde werd het wel saai.quote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit in vals gespeeld, zelfs geen autoclicker.
Leugenaarquote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar na 1miljard per seconde werd het wel saai.
Keepertje tackelen in de zaal iddquote:Op zondag 15 september 2013 23:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toen was pinball nog echt hardcore gamen op je pc.
Of Fifa 98 op het indoor veldje en dan de één met de muis, de ander met toetsenbord, keepers neerhalen
Weet ikquote:Op zondag 15 september 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit in vals gespeeld, zelfs geen autoclicker.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wil je een aai over de bol?
Ben je trots op me nu? Is dat jouw typje ja?quote:Op zondag 15 september 2013 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mooie tietenfoto.
Vergeet ik bijna de : Rawr.
Ik ben trots op je hoorquote:Op zondag 15 september 2013 23:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ben je trots op me nu? Is dat jouw typje ja?
Elke vrouw is jouw type.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hoezo zou dat mijn type zijn?
Nou, is een beetje mollig.quote:Op zondag 15 september 2013 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben trots op je hoor*aai over de bol geeft*
En hoezo zou dat mijn type zijn?
Neequote:
Ahaquote:
40-45 grapquote:
I'd fuck her.quote:Op zondag 15 september 2013 23:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee
[..]
Aha
Ik ga naar bed, ben het beu voor vandaag
MEquote:De altijd beladen voetbalderby tussen SC Heerenveen en FC Groningen krijgt voor enkele Friese ME’ers vermoedelijk een staartje. Voorafgaand aan de wedstrijd toonden de heren vanuit een ME busje een grote vlag met de bekende rode pompeblêden aan de ruim duizend meegereisde supporters uit Groningen. Via Twitter heeft de Friese politie laten weten dat er intern over de bijzondere actie gesproken zal gaan worden.
Minder caps man.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ME
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS
En terecht. Voor het zelfde geld was de vlam in de pan geschoten en had je Haren all over again. Zeker nu de aandacht zich meer op Ajax en Feyenoord heeft gericht.quote:Op zondag 15 september 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
ME
WIE ZIJN NOU DE RELSCHOPPERS
Als je echt iets verslavends wil doen moet je deze kwis (*quiz) doen, over de verrassende romantische voorkeuren van onder meer mijzelf en René.quote:Op maandag 16 september 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
Dat kut typspel is verslavend verdomme.
Waarom sta ik niet bij Scarlett, kijk eens de links in de OP en wat ik ermee heb gedaanquote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je echt iets verslavends wil doen moet je deze kwis (*quiz) doen, over de verrassende romantische voorkeuren van onder meer mijzelf en René.
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1309142031057112
Die links had ik gisteren al gezien jaquote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet bij Scarlett, kijk eens de links in de OP en wat ik ermee heb gedaan.
Een nerd bedoel je.quote:Op maandag 16 september 2013 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Er was maar 1 persoon beter de laatste 24 uur. Ik ben officieel een eindbaas.
Oh...komt ie zo aan die platte neus?quote:Op maandag 16 september 2013 00:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb het stuk dat die negert met z'n kop op de stoeprand ligt zeker al gemist?
Op de laptop hier is de N kapot en ik fok nu mobiel.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even eerlijk, was jouw score echt? Want dat is echt razendsnel en ik type echt enorm snel.
Caland typt in dialect. Daar in Nijmegen spreken ze woorden maar half uit.quote:Op maandag 16 september 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even eerlijk, was jouw score echt? Want dat is echt razendsnel en ik type echt enorm snel.
Dus het was niet echt?quote:Op maandag 16 september 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de laptop hier is de N kapot en ik fok nu mobiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |