Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.
Feestboek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.
Ik ben allang blij dat ik nog wel volledig anoniem ben op dit forumquote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.
Ik wil weten van wie.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stalk je niet. Kreeg een foto doorgestuurd.
Als één persoon het weet, weet iedereen het.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooroordelen. Ik was het. Bied je excuses maar aan Rens aan.
Hij had het over Ajacieden...quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.
Die laatste was wel kinky.quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...
Nog één dan. Jij hebt larpen. Ik geef je nu mijn hobiequote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...
Toch wel verrassend bij een bestand dat "maradona_cigar.jpg" heet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
Mn Reverse Image Searcher plugin is succesvol geïnstalleerd.
https://www.google.com/se(...)7n9afFaoSPh2otw_1xlM
Mijn dag kan niet meer stuk.
Blijkt dat dus gewoon Maradona te zijn.
He shootsquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had het over Ajacieden...
Sterkte.quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
ik ben trouwens weer een beetje verdrietig door feyenoord
quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
Papa?quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één dan. Jij hebt larpen. Ik geef je nu mijn hobie
Een berichtje krijg je normaal gesproken maar van 1 persoon.quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had het over Ajacieden...
Ach,...quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
Ja ik weet ook niet met wie de Don allemaal chat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een berichtje krijg je normaal gesproken maar van 1 persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |