Inkoppertje.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, waarom zo'n debiele UI?
quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet er af en toe echt uit als een ridder en de andere week weer als een tovenaar.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet er af en toe echt uit als een ridder en de andere week weer als een tovenaar.
Ik stalk je niet. Kreeg een foto doorgestuurd.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik geen neuk om.
En ik vind het eng dat je me stalkt.
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geef ik geen neuk om.
En ik vind het eng dat je me stalkt.
Jullie Feyenoord kliek is een enge sekte. Lekker boeiend hoe users eruit zien.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stalk je niet. Kreeg een foto doorgestuurd.
de laatste keer dat ik zoiets zei kreeg ik een ban, pas opquote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie Feyenoord kliek is een enge sekte. Lekker boeiend hoe users eruit zien.
Dat is een vooroordeel. De foto kwam daar niet vandaan. Maar van zijn mede-ajacieden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jullie Feyenoord kliek is een enge sekte. Lekker boeiend hoe users eruit zien.
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.
Oh. Ik leef op het randje en neem mijn woorden niet terug.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. De foto kwam daar niet vandaan. Maar van zijn mede-ajacieden.
Ja.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.
Niet iedereen is een bn-er...quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nogal treurig dat mensen het boeiend vinden om compleet onbekenden op te zoeken op internet.
Dat dus.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel. De foto kwam daar niet vandaan. Maar van zijn mede-ajacieden.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het ondervonden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooroordelen. Ik was het. Bied je excuses maar aan Rens aan.quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.quote:Op zondag 15 september 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Feestboek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.
Ik ben allang blij dat ik nog wel volledig anoniem ben op dit forumquote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten hoe... Steven was daar ook vrij snel in.
Ik wil weten van wie.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als één persoon het weet, weet iedereen het.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je schijnt nogal makkelijk te vinden te zijn, gezien het aantal mensen die je al gevonden hebben.
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooroordelen. Ik was het. Bied je excuses maar aan Rens aan.
Hij had het over Ajacieden...quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat moet dan haast wel Rens zijn, die spaart ook nogal graag persoonlijke gegevens.
Die laatste was wel kinky.quote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...
Nog één dan. Jij hebt larpen. Ik geef je nu mijn hobiequote:Op zondag 15 september 2013 23:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij stuurt alleen maar jouw eigen foto's. En hou daar aub mee op...
Toch wel verrassend bij een bestand dat "maradona_cigar.jpg" heet.quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
Mn Reverse Image Searcher plugin is succesvol geïnstalleerd.
https://www.google.com/se(...)7n9afFaoSPh2otw_1xlM
Mijn dag kan niet meer stuk.
Blijkt dat dus gewoon Maradona te zijn.
He shootsquote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had het over Ajacieden...
Sterkte.quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
ik ben trouwens weer een beetje verdrietig door feyenoord
quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
Papa?quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog één dan. Jij hebt larpen. Ik geef je nu mijn hobie
Een berichtje krijg je normaal gesproken maar van 1 persoon.quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had het over Ajacieden...
Ach,...quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef Typisch het volgende:
Ja ik weet ook niet met wie de Don allemaal chat.quote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een berichtje krijg je normaal gesproken maar van 1 persoon.
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oké.
[..]
Bedankt voor het nog depressiever maken van mij hè, aarshol
Zeggen dat ik eruitzie als 12 zomaar random.quote:
Maakt jouw speelveld alleen maar groter...quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik eruitzie als 12 zomaar random.
Net nu ik aan mijn hosselcarriere wil beginnen.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja leuke grap. Maar onder de elf is al voor pappa zelf.quote:Op zondag 15 september 2013 23:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maakt jouw speelveld alleen maar groter...
Met 12 zijn ze nog heerlijk strak hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik eruitzie als 12 zomaar random.
Net nu ik aan mijn hosselcarriere wil beginnen.
En preuts.quote:Op zondag 15 september 2013 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Met 12 zijn ze nog heerlijk strak hoor.
Haha dat denk jij.quote:Op zondag 15 september 2013 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
En makkelijk beinvloedbaar. De perfecte combinatie dus.
Alsof je dat durft.quote:
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.quote:
Oprah Winfrey:quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind die grapjes absoluut niet leuk. Ik eis per direct een uitleg, en anders ga ik stampvoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |