In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
1 jaar maar.quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Pedroso het volgende:
De verlosser is binnen, Bakkal![]()
Hij zal in ieder geval goed uitgerust zijn, heeft 2 jaar niet gevoetbald.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
Deze top10 is irritant.. vooral die klote geluidjes
Mooie UIquote:
quote:
Dat was eerder de fout van Schaars. Die geeft aan dat Bruma hem moet overnemen omdat hij zelf te lui is om door te lopen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meest rechtse is Bruma
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die weet nooit wat hij doet inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wildschut, de meest blinde draver.
Zou een broer van Derk kunnen zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wildschut, de meest blinde draver.
Niet voor niets verkozen door Mexicanobakker tot meest dramatische linksbuiten in de Eredivisiequote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die weet nooit wat hij doet inderdaad.
Vooral die 4 in dat jaar bij Chelsea waren geweldig.quote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Kezman schopte er ook 35 in .
Geweldige spits in het buitenland
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-09-2013 om 22:38:02Grappig de bal bij Ajax-PEC Zwolle had de kleuren van het uitshirt van PEC Zwolle: groen-wit. reageer retweet
Die heeft er kijk op, zo het schijnt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet voor niets verkozen door Mexicanobakker tot meest dramatische linksbuiten in de Eredivisie
lolligquote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 15-09-2013 om 22:38:02Grappig de bal bij Ajax-PEC Zwolle had de kleuren van het uitshirt van PEC Zwolle: groen-wit. reageer retweet
Ik ga stuk.quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Hahahajajajahahahaquote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Gewoon een speler die van de bal weg moet lopen, ideale counterspits.quote:Op zondag 15 september 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wat lult hij nou man hij voetbalt amper mee maar scoort gewoon.
Legende daarquote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Vooral die 4 in dat jaar bij Chelsea waren geweldig.
Had ik zelf nog niet eens gezien!1!1quote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
Inzaghi ...gewoon klootzak voor de goal die aller er in priktquote:Op zondag 15 september 2013 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Wat lult hij nou man hij voetbalt amper mee maar scoort gewoon.
Die miste ik gelukkig.quote:Op zondag 15 september 2013 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Leuker dan die Knudde in de uitzending.
Het haar van RvP is meer grijs.quote:Op zondag 15 september 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Waarom verven die oud-voetballers zoals Jan Mulder en v. Hanegem hun haar ?
Mooi grijs is niet lelijk.
Met Humberto kan je altijd lachen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Leuker dan die Knudde in de uitzending.
Heb je Ronald niet gezien ofzo?quote:Op zondag 15 september 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Waarom verven die oud-voetballers zoals Jan Mulder en v. Hanegem hun haar ?
Mooi grijs is niet lelijk.
Als voetballende spits kan Sigthorsson zich niet ontplooien.quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy is 100x slechter dan Finn man.
De Boer durft niet te zeggen dat Siggy kwaliteit tekort komtquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy is 100x slechter dan Finn man.
Nah.quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy is wel slechter dan Finn hoor.
Waterreus:quote:
quote:"Weet je wat? Zullen we er eens over ophouden om over Ajax te praten? Ik stel voor: we praten er nooit meer over. De mensen daar zijn het niet waard om over te praten. Hoe ze zich naar buiten toe opstellen. Hoe ze de club naar buiten toe vertegenwoordigen", sprak de 41-jarige oud-sluitpost zijn schande uit over de mensen binnen de club.
Al weet ik niet of Finn wel goed bij Ajax zou functioneren .quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Boer durft niet te zeggen dat Siggy kwaliteit tekort komt
Neequote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al weet ik niet of Finn wel goed bij Ajax zou functioneren .
neequote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Finnbogason is een speler die de bal niet in de voeten moet krijgen. Juist van de bal weglopen is zijn kracht.quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou het toch?quote:Op zondag 15 september 2013 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Sjek kent mensen die naar Ajax-PEC Zwolle zijn geweest.
Ik overdreef net met 100x slechter maar in potentie is Finn sowieso beter maar nu ook wel. Maar dat wilt niet zeggen dat Finn wel goed bij Ajax zou functioneren omdat de speelstijl anders is.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Finnbogason is een speler die de bal niet in de voeten moet krijgen. Juist van de bal weglopen is zijn kracht.
Ik vind het gelijkwaardige spitsen al zal die Fin fysiek wat beter zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik overdreef net met 100x slechter maar in potentie is Finn sowieso beter maar nu ook wel. Maar dat wilt niet zeggen dat Finn wel goed bij Ajax zou functioneren omdat de speelstijl anders is.
Wil?quote:
geblčrquote:Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek weer met zijn ''op-papier'' gebler.
Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax heeft al een topspits in de gelederen in de naam van Vincent Vermeij, of zo. De nieuwe Kluivert.
Dit heb je al een keer gezegd.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax heeft al een topspits in de gelederen in de naam van Vincent Vermeij, of zo. De nieuwe Kluivert.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef PSV1990- het volgende:
Maher wou gewoon nie naar Ajax , gewoon toegeven.
En Frankie en Ajax zijn sowieso Marokkanenhaters nie voor niks een Jodenclub.
Oooh was dat het! Ja dat klinkt logisch.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef PSV1990- het volgende:
Gelijk hebben ze.. altijd gedoe met die Marokkaanse spelers.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef PSV1990- het volgende:
Zittie in het goede programma voor anders.quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ronald meteen weer pissed als het over Ajax gaat.
Heeft hij ooit een good hair day?quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bad hairday voor Ronald
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft hij ooit een good hair day?
Haten op dit slechte programma.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo af en toe zet ik Studio Voetbal eens op op zondagavond maar ik val telkens in slaap door dat humorloze gelul over voetbal.. snap niet dat er zoveel mensen naar kijken.
Als ik het kijk wanneer ik op bed lig dan val ik inderdaad ook in slaap. Letterlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo af en toe zet ik Studio Voetbal eens op op zondagavond maar ik val telkens in slaap door dat humorloze gelul over voetbal.. snap niet dat er zoveel mensen naar kijken.
Mounir een hattrick vandaag !!!quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze.. altijd gedoe met die Marokkaanse spelers.
Eriksen is geen talent. Toen hij 19 was had hij al genoeg seizoenen gespeeld om inmiddels geen talent meer te zijn. Eens moet je je belofte inlossen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Jack probeert al een tijdje kritisch te zijn op Ajax. Gelukkig speelt PSV wel fantastisch.
Er is een basis neergelegd voor een betere toekomst. En dat duurt wel een tijdje.quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Gramulanion het volgende:
Er is structureel enorm veel veranderd.
Hoe is het met Aissati?quote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Mounir een hattrick vandaag !!!
[ afbeelding ]
Nooit meer die achterlijke Sana aankopen en pogingen tot een huur van spelers als fucking Eliaquote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald heeft weer eens gelijk.
Mensen verwachten gelijk de grootse wonderen.
Stabiele hamstrings desalniettemin.quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De techniek van Mounir is romig˛
Maher bakt er helemaal niks van.quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Pedroso het volgende:
Ze hadden Maher moeten halen bij Ajax
Hij zat in het vliegtuig, dus hij kon niet kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek heeft de wedstrijd niet gekeken, maar weet wel wat er gister miste.
Wat een visie
Die Jan is zo gvd dom he. Structureel niks verandert? Verder geef het eens tijd.quote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronald heeft weer eens gelijk.
Mensen verwachten gelijk de grootse wonderen.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 15 september 2013 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij zat in het vliegtuig, dus hij kon niet kijken.
Dat staat niet in het woordenboek van Studio Voetbal. De mensheid is soms irriterend.quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Die Jan is zo gvd dom he. Structureel niks verandert? Verder geef het eens tijd.
Welkom bij de Sjek van Gelder showquote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjek heeft vier jaar Eriksen afgezeken en dan dit
quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De analyse van Twente - PSV:
Eriksen is goed.
Vermeer gaat slecht.
Nu weten de fans van Twente en PSV waar het aan lag.
Dadelijk tijdens de aftiteling.quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Vasion het volgende:
sjek wilt het hebben over Twente PSV. Maar eerst even praten over Eriksen, Vermeer en Ajax PEc
sjek
Dat hij presentator heeft kunnen worden.quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Vasion het volgende:
sjek wilt het hebben over Twente PSV. Maar eerst even praten over Eriksen, Vermeer en Ajax PEc
sjek
Omdat hij Tobbedansen altijd zo leuk deed.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat hij presentator heeft kunnen worden.
Waterreus is het met mij eens dat het de fout van Schaars is.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn videoanalyse is doorgedrongen tot de redactie van SV.
Ik maak nu kans om daar bij de redactie te komen.
quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Duitse boeren vs Brabantse boeren.
En Sjek sluit zich aan bij mijn analyse.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Waterreus is het met mij eens dat het de fout van Schaars is.
Ik ga sterk overwegen om mijn leven te beeindigen.
Toch jammer dat de enige echte topper van PSV een huurspeler is.quote:Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruma is leuk voor PSV.
That's it.
Zegt iets over de eredivisie.quote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch jammer dat de enige echte topper van PSV een huurspeler is.
Ik vond 2-2 wel een juiste afspiegeling van de wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zitten groeimogelijkheden achter Castaignos.
Sowieso in Nederland fris en fruitig voetballenquote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze snappen niet dat er geen fris en fruitig PSV meer is.
Volgens Sjek werd er gelachen hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 23:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die stilte bij die cartoon in het begin is nog steeds grappig
Door het publiek.quote:Op zondag 15 september 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens Sjek werd er gelachen hoor.
Castaingos had Schaars op zijn smoelwerk moeten pompen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef PSV1990- het volgende:
Castaingos valt Schaars aan ,,, geen commentaar....
Bansheequote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was er eigenlijk tussen Schaars en De Kastanje?˛
Juichen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
3 weken met Louis, dat wordt inderdaad gezellig.
Schaar is stabiel. De Kastanje is een néger.quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was er eigenlijk tussen Schaars en De Kastanje?˛
Wow, doe even normaal joh.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
Goedzo Bale niet op je kop laten zitten door die nicht.
Dan ga ik op FOK! heel meelevend zijn met de ajacieden, maar stiekem achter mijn computertje keihard lachen.quote:
Weet je wat ik niet leuk vindt?quote:Op zondag 15 september 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Weer een leuk filmpje.
Johannes vindt dit ook een leuk filmpje.
Wel stapelen dan, Duarte en Serero zijn niet zo groot.quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
Ajax moet gewoon een busje gaan parkeren voor die kool. Realistisch zijn.
quote:Op zondag 15 september 2013 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijk hem lachen als die het over Schneider heeft
Hij komt vast in een travestietenbar.quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij is verkleed als vrouw, dat is grappig.
Had de afstandbediening niet in mn hand.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald Waterreus vanavond, topshow.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 22 september 2013 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald Waterreus vanavond, topshow.
Dat zou Van Marwijk nooit doen. Louter spannende teksten van zijn hand.quote:Op zondag 22 september 2013 17:35 schreef Jivis het volgende:
Die promo voor vanavond.
'WAAROM LUKT HET NEDERLANDSE CLUBS NIET MEER OM EEN VUIST TE MAKEN IN EUROPA?'
Weer lekker open deuren intrappen.
Doe mij maar Arno Vermeulen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou Van Marwijk nooit doen. Louter spannende teksten van zijn hand.
Als Arno zou komen, dan ging het 50 minuten over ajax.quote:Op zondag 22 september 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar Arno Vermeulen.
Ajax*quote:Op zondag 22 september 2013 20:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als Arno zou komen, dan ging het 50 minuten over ajax.
Ze zullen vast beelden van psv-ajax laten zien.quote:
'Het was niet zijn schuld'quote:Op zondag 22 september 2013 22:21 schreef S0nic het volgende:
Voordat ik ga slapen moet ik toch even weten wat Waterreus van Vermeer vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |