abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131219636
Het is nog wel even weg (nazomer 2013). Maar de voorbeschouwingen kunnen vast begonnen. Onze Oosterburen gaan naar de stembus. En de grote vraag is of Angela Merkel overeind blijft. Hoeveel de SPD en de Groenen winnen.

Dan is het de vraag of de FDP en Die Linke de kiesdrempel zullen halen nu ze beide ernstig onder vuur liggen.

En dan is er nog de Piratenpartij die vermoedelijk het parlement gaat betreden. En de rechtsgekkies van de NPD zullen ws ook meedoen.

Enkele (mogelijke) hoofdrolspelers (Overigens zijn nog niet al deze lijsttrekkers zeker maar het is een voorlopige galerij)

Angela Merkel (CDU)

Horst Seehofer (CSU)

Peer Steinbruck (SPD)

Philipp Rosler (FDP)

Jurgen Trittin (De Groenen)

Klaus Ernst (Die Linke)

Sebastian Nerz (Piratenpatij)

Holger Apfel (NPD)

zondag 15 september 2013 @ 22:33:54 #2
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_131219804
Kijk ze eens mooi bij elkaar staan. De lelijkste politici van Europa!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 15 september 2013 @ 23:02:15 #3
198365 Morendo
The Real Deal
pi_131221540
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef XL het volgende:
Kijk ze eens mooi bij elkaar staan. De lelijkste politici van Europa!
Duitsland moet meer elegante, sprankelende politici hebben. Anders wordt de volgende problematiek alleen maar erger:

quote:
99s.gif Op zondag 15 september 2013 22:18 schreef XL het volgende:
De Duitse jeugd en jonge beroepsbevolking staat heeeeel ver van de politiek, omdat ze zich met de conservatieve oude jongens krentenbrood clubjes niet kunnen identificeren. Ook in Bayern...
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 15 september 2013 @ 23:05:33 #4
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_131221709
Arjan op hoeveel acounts ben jij actief? :') dan is het weer versie 1212 en nu weer versie 1112. 8)7
Say what?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')