Dit:quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef msmid het volgende:
[..]
zoek mensen op dan
plus, als je niemand hebt in de feestdagen heb je ook niemand gedurende de rest van het jaar dus wat maakt december dan tot de kuttere maand?
+ dat vuurwerk danquote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
De winter is gewoon geen reet aan voor mij. Gerdoe met fietslampjes, pekel op m'n fiets, dikke lagen kleding aan moeten en...sneeuw!
Het blijkt dat we met z'n allen afstammen van 80% vrouwelijke oermensen en maar van 40% mannelijke oermensen. Volgens mij kloppen die percentages vandaag de dag nog steeds.quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ach ja..forever alone enzo
Ik ben wel positief voor jou dan, als je het zelf niet bent!quote:Op zondag 15 september 2013 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ach ja..forever alone enzo
Nee, dat is het hem totaal niet voor mij. Die enkele dagen met familie zijn wel leuk en aardig, maar ik zou wel eens een keertje een kerst of sinterklaas met een vriendin willen vieren. Dat heb ik nog nooit mogen meemaken (ja, zelfs met schoonfamilie zou ik leuk vinden, al is het alleen al voor de verandering).quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Omdat je dan gezellig samen 'moet' zijn.
in de zomer 'moet' je toch ook samen gaan zwemmen/naar het strand gaan/naar festivals? in de lente 'moet' je toch ook samen stedentripjes maken en weekjes weg boeken? in de herfst 'moet' je toch ook samen kastanjes rapen (ja sorry ik kon even niets verzinnen)quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Omdat je dan gezellig samen 'moet' zijn.
Das lief van jequote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Ik ben wel positief voor jou dan, als je het zelf niet bent!
Ja dat 'moet' inderdaad. Als ik één van die dingen zou gaan doen, dan zou dat ook direct de eerste keer zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 23:14 schreef msmid het volgende:
[..]
in de zomer 'moet' je toch ook samen gaan zwemmen/naar het strand gaan/naar festivals? in de lente 'moet' je toch ook samen stedentripjes maken en weekjes weg boeken? in de herfst 'moet' je toch ook samen kastanjes rapen (ja sorry ik kon even niets verzinnen)
Precies! Ik zou blij zijn als ik zoiets met een partner zou kunnen doen, maar ik heb die keus nooit gehad omdat die paar vriendinnen die ik heb gehad, nooit lang meegingenquote:Op zondag 15 september 2013 23:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ja dat 'moet' inderdaad. Als ik één van die dingen zou gaan doen, dan zou dat ook direct de eerste keer zijn.
Alle wintermaanden zijn nat, koud, donker, glad, vies, winderig, enz enz. En overal die stomme top 10000'squote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef msmid het volgende:
uhu allemaal mooi en aardig maar ik probeer nog steeds te snappen waarom de decembermaand dan zo vreselijk is
Dat zal voor iedereen anders zijn, dat van mij staat een paar posts hiervoor (en volgens mij van meerdere mensen).quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef msmid het volgende:
uhu allemaal mooi en aardig maar ik probeer nog steeds te snappen waarom de decembermaand dan zo vreselijk is
Kijk dat is al een betere rede. Maar lekker warm binnenzitten terwijl de wind, sneeuw en hagel tegen je ruiten slaan is dan weer super!quote:Op zondag 15 september 2013 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alle wintermaanden zijn nat, koud, donker, glad, vies, winderig, enz enz. En overal die stomme top 10000's
Edit: En in elke supermarkt diezelfde 'vrolijke' sinterklaas en kerst liedjes. Als ik zulke muziek zou willen luisteren, dan ga ik wel naar disneyland![]()
Ik heb daar geen hekel aan. Het is meer dat ik dat soort dingen gewoon niet kan doen wegens gebrek aan een leven.quote:Op zondag 15 september 2013 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies! Ik zou blij zijn als ik zoiets met een partner zou kunnen doen, maar ik heb die keus nooit gehad omdat die paar vriendinnen die ik heb gehad, nooit lang meegingen
Als jullie zo'n hekel hebben aan dat soort dingen, waarom dan een partner willen hebben?
Nee, want ik stook me dan een ongeluk ivm de zomermaanden. En ik kan er niet even op uit vanwege die kutkou/wind/hagel/nattigheid/gekloot met fietslampjes en ga zo maar doorquote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef msmid het volgende:
[..]
Kijk dat is al een betere rede. Maar lekker warm binnenzitten terwijl de wind, sneeuw en hagel tegen je ruiten slaan is dan weer super!
Ik had het ook niet tegen jou Lexquote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb daar geen hekel aan. Het is meer dat ik dat soort dingen gewoon niet kan doen wegens gebrek aan een leven.
dan zoek een leven ofzo. ontmoet mensen.quote:Op zondag 15 september 2013 23:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb daar geen hekel aan. Het is meer dat ik dat soort dingen gewoon niet kan doen wegens gebrek aan een leven.
Goh en net had ik het er nog over dat geen enkele vrouw me moetquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef msmid het volgende:
[..]
dan zoek een leven ofzo. ontmoet mensen.
er bestaat meer dan één geslachtquote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goh en net had ik het er nog over dat geen enkele vrouw me moet
Dat helpt niet. Ik heb moeite om leuk contact te hebben met mensen. Daar word ik binnenkort op getrained.quote:Op zondag 15 september 2013 23:25 schreef msmid het volgende:
[..]
dan zoek een leven ofzo. ontmoet mensen.
getrained? wat moet ik me daar precies bij voorstellen?quote:Op zondag 15 september 2013 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat helpt niet. Ik heb moeite om leuk contact te hebben met mensen. Daar word ik binnenkort op getrained.
Dat kan ik helaas moeilijk uitleggen. Ik schijn PUA-achtige dingen te moeten doen om een beetje beter te worden.quote:Op zondag 15 september 2013 23:31 schreef msmid het volgende:
[..]
getrained? wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Hm ok. Misschien word deze decembermaand dan wel de beste van je leven ^_^quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas moeilijk uitleggen. Ik schijn PUA-achtige dingen te moeten doen om een beetje beter te worden.
Misschienquote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef msmid het volgende:
[..]
Hm ok. Misschien word deze decembermaand dan wel de beste van je leven ^_^
Jij geboren optimist jijquote:Op zondag 15 september 2013 23:35 schreef msmid het volgende:
[..]
Hm ok. Misschien word deze decembermaand dan wel de beste van je leven ^_^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |