Huilen? Nee hoor... als ik 1 maand haal, heb ik mijn geld er al uit. En anders neem ik weer gewoon een 'normaal' abonnement.quote:Op maandag 16 september 2013 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
En vervolgens huilen als je account geblokkeerd wordt
*kuch*quote:Op maandag 16 september 2013 13:06 schreef Leonos het volgende:
Zit nu in de trein, maar op het tmobile wifi werkt het dus niet. Iets met de regio, lekker verlept. Had leuk geweest
Blijkt dat T-mobile wifi een duits IP heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Kreeg in de trein vanochtend de melding dat het nog niet beschikbaar was in mijn land :S
Waarschijnlijk is er eenzelfde probleem in de Thalys.quote:Op maandag 16 september 2013 13:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*kuch*
[..]
Blijkt dat T-mobile wifi een duits IP heeft.
Voorheen hetzelfde geouwehoer met de VPN van mijn werkgever; Amerikaans IPquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Luigi het volgende:
Ohja, dat heb ik ooit eens gehad met Facebook en Arriva. Keek ik in de trein even op Facebook, zat m'n account op slot omdat ik binnen 10 minuten in Schotland zat ofzo. Kon niet volgens Facebook.
Keer proberen in het vliegtuigquote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef Luigi het volgende:
Ohja, dat heb ik ooit eens gehad met Facebook en Arriva. Keek ik in de trein even op Facebook, zat m'n account op slot omdat ik binnen 10 minuten in Schotland zat ofzo. Kon niet volgens Facebook.
Op je AppleTV gewoon de Netflix app is makkelijkerquote:Op maandag 16 september 2013 14:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Op iPad kijken werkt heel chill. Als ik dit nu naar mijn tv wil streamen wat zou dan de makkelijkste optie zijn? Gewoon een converter van die lightning aansluiting naar HDMI? Je kan natuurlijk een Apple TV kopen maar die doet in feite natuurlijk hetzelfde voor meer geld alleen heb je dan wel het gemak dat je draadloos bent.
Dat is eigenlijk nog makkelijker, dan kan ik gewoon vanaf m'n draadloze router een wired link maken naar die Apple TV die dan op m'n tv staat dan heb je ook geen gedoe met goede of slechte wireless stream.quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op je AppleTV gewoon de Netflix app is makkelijker
Ik heb hem gewoon draadloos en geen problemen met de stream zowel op de PS3 (1080p) als mn AppleTV2 (720p) niet.quote:Op maandag 16 september 2013 15:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog makkelijker, dan kan ik gewoon vanaf m'n draadloze router een wired link maken naar die Apple TV die dan op m'n tv staat dan heb je ook geen gedoe met goede of slechte wireless stream.
Google stuk?quote:
oei domkop juist na die 4e aflevering word het steeds spannender en grimmigerquote:Op maandag 16 september 2013 13:51 schreef MMUFC het volgende:
Netflix bevalt mij tot nu toe erg goed. Begonnen met de serie Orange is the new black. Op zich wel aardig, maar na 10 minuten in de 4e aflevering vond ik de serie toch niet leuk genoeg om af te kijken.
Maar daarnaast staan er zeker behoorlijk wat films en series die ik zeker wil gaan kijken.
FF naar de winkel zon kreeg kopen dan maar.quote:Op maandag 16 september 2013 16:10 schreef nils7 het volgende:
Ff
[..]
Ik heb hem gewoon draadloos en geen problemen met de stream zowel op de PS3 (1080p) als mn AppleTV2 (720p) niet.
Ja ik, maar mijn laptop en HD gaan sowieso niet samenquote:Op maandag 16 september 2013 17:17 schreef waaromniet1988 het volgende:
Als ik op mijn laptop kijk zie ik steeds HD bufferen, maar uiteindelijk krijgt ik geen HD beeld.
Meer mensen hier last van?
quote:Op maandag 16 september 2013 17:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja ik, maar mijn laptop en HD gaan sowieso niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |