Ja ik heb het niet verzonnen maar mensen van het het buurthuis!quote:
Subsidies moeten ergens aan besteed wordenquote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik heb het niet verzonnen maar mensen van het het buurthuis!
Ze hadden voor die prijs beter die boom wat kunnen snoeien beetje in model, maar dan moeten ze een hoogwerker erbij halen en dat kost veel geld, ben benieuwd wat het boomfeest heeft gekost!quote:Op zondag 15 september 2013 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Subsidies moeten ergens aan besteed worden
zoek jij dat maar eens mooi voor ons uit, dan zullen wij beslissen of het het waard was of niet................quote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze hadden voor die prijs beter die boom wat kunnen snoeien beetje in model, maar dan moeten ze een hoogwerker erbij halen en dat kost veel geld, ben benieuwd wat het boomfeest heeft gekost!
Mijn boompje wordt ook regelmatig geknuffeld ... je wilt niet weten wat dat kost!!!quote:Op zondag 15 september 2013 23:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze hadden voor die prijs beter die boom wat kunnen snoeien beetje in model, maar dan moeten ze een hoogwerker erbij halen en dat kost veel geld, ben benieuwd wat het boomfeest heeft gekost!
Prinses Irene knuffelt bomen gratis, misschien moet Poes een mooie mail naar de RVD sturen en haar uitnodigenquote:Op maandag 16 september 2013 00:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Mijn boompje wordt ook regelmatig geknuffeld ... je wilt niet weten wat dat kost!!!
Al gaf ze geld toe... niet aan mijn boom!quote:Op maandag 16 september 2013 00:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Prinses Irene knuffelt bomen gratis, misschien moet Poes een mooie mail naar de RVD sturen en haar uitnodigen
quote:Op maandag 16 september 2013 00:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Al gaf ze geld toe... niet aan mijn boom!
Langzaamaan, dan breekt het lijntje nietquote:
Heel veel lijntjesquote:Op maandag 16 september 2013 16:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Langzaamaan, dan breekt het lijntje niet
Dat lijkt me bij zo'n gevaarte altijd een gevaar ja. Om 22.00 uur gaat het weer slechter worden hoor ik net. Ben benieuwd..quote:Op maandag 16 september 2013 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heel veel lijntjes![]()
Ik begreep dat ze eerder bang zijn dat het schip breekt
Ze moeten het nu afmaken, geen weg terug. Ze zijn al later begonnen ook vanwege het weer.quote:Op maandag 16 september 2013 16:48 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me bij zo'n gevaarte altijd een gevaar ja. Om 22.00 uur gaat het weer slechter worden hoor ik net. Ben benieuwd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |