quote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter bewegend beeld dan geen beeld. oh wacht....
wat, heeft ie bewogen terwijl ik er niet wasquote:Op zondag 15 september 2013 22:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Beter bewegend beeld dan geen beeld. oh wacht....
Ga mijn grap nou niet uitleggenquote:Op zondag 15 september 2013 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
wat, heeft ie bewogen terwijl ik er niet was
Zelfs Poezewoes begreep m!quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, denk je dat heks m zo begrijpt ofzo
quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Hallo, denk je dat heks m zo begrijpt ofzo
Mens hou op, ik snapte m zelf niet, het was ook een domme grapquote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]he wat denk je wel niet van me, dat ik 1 of ander simpel iemand ben............
Ja ja ik weet me plaats
quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Mens hou op, ik snapte m zelf niet, het was ook een domme grap
quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Mens hou op, ik snapte m zelf niet, het was ook een domme grap
Ronald vind ik een sympatieke gast, die v Hooydonk koleertjes die kijkt ook niet echt vrolijkquote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd al bij dikke bruine sjek, tis niet zoveel .....
gefeliciteerd met de boom dan maarquote:Op zondag 15 september 2013 23:02 schreef Poezewoes het volgende:
Heb gisteren filmpje gemaakt op ons plein, er was feest omdat de boom op het plein 68 jaar is geworden!
Die was geplant na de oorlog, en ze hadden een foto gemaakt ,van de overdracht van boompje aan de gemeente, zaten mensen aan een tafel bij de buren voor de deur, en nu wilde ze dezelfde foto weer maken, dus ook de burgermeester erbij. Allemaal tentjes op het plein muziekkorps.
Maar ja de regen heeft eeen hoop verpest feest was sneller afgelopen dan gedacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |