Ja, lijkt me echt weer leuk, wat was die gek, vooral als er steeds meer drank in ging.quote:
We hebben het niet over Nuninga gehad, geen idee dus.quote:Op zondag 15 september 2013 22:19 schreef Toverheks het volgende:
ton vraagje, komt Peter ook weer op stream? lijkt me wel weer ouderwets gesjellig
Duivels dilemmaquote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar stel nou dat Vlemmix zich op gaat geven voor Utopia, wat dan?
Oke, nou ben benieuwt, hoor jij wanneer Vlem weer gaat streamen, zo ja ff roepen hier hequote:Op zondag 15 september 2013 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
We hebben het niet over Nuninga gehad, geen idee dus.
Tegen die tijd vermoed ik dat je het niet kan missenquote:Op zondag 15 september 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, nou ben benieuwt, hoor jij wanneer Vlem weer gaat streamen, zo ja ff roepen hier he
Leuk, en vooral voor jou leuk, weer je tekensjow, en bij Vlem heb ik geen bannetje dus ik mag weer meedoenquote:Op zondag 15 september 2013 22:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Tegen die tijd vermoed ik dat je het niet kan missenMaar uiteraard hou ik jullie op de hoogte mocht ik dingen eerder weten.
Tijd om Boelkloedig weer in stelling te brengen, zou Vlem 'm nog kennenquote:Op zondag 15 september 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leuk, en vooral voor jou leuk, weer je tekensjow, en bij Vlem heb ik geen bannetje dus ik mag weer meedoen
Pearlbitch heeft indruk gemaakt op mquote:Op zondag 15 september 2013 22:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Tijd om Boelkloedig weer in stelling te brengen, zou Vlem 'm nog kennen
zal PB leuk vinden om te lezen, misschien krijgt ze dan eindelijk die Porche van hemquote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Pearlbitch heeft indruk gemaakt op mverder hebben we het niet echt over de chatters gehad.
Alleen over eventuele moderatie, maar hij wil het zonder moderatie doen.
Maakt volgens mij ook geen hol uit eigenlijk, wel of geen moderatie. Alleen als er strafbare dingen gebeuren wil ie ingrijpen.
Ja, PB daar had ie het vaak over, die stelde hem ook echt vragen enzo. Grappig dat ie dat nog weetquote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Pearlbitch heeft indruk gemaakt op mverder hebben we het niet echt over de chatters gehad.
Maakt volgens mij ook geen hol uit eigenlijk, wel of geen moderatie. Alleen als er strafbare dingen gebeuren wil ie ingrijpen.
Die moderatie was indertijd ook een drama, wellicht doet ie dit wel goed, we zien het welquote:Op zondag 15 september 2013 22:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Mag Oop wel uitkijken , is hij straks zijn pr dame kwijt!quote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, PB daar had ie het vaak over, die stelde hem ook echt vragen enzo. Grappig dat ie dat nog weet
Ach, ik heb niet de indruk dat Oop nog echt leeft bij iemand, hij staat een beetje op een laag pitje geloof ikquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mag Oop wel uitkijken , is hij straks zijn pr dame kwijt!
Misschien ook zendtijd bij Vlemmix?quote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet de indruk dat Oop nog echt leeft bij iemand, hij staat een beetje op een laag pitje geloof ik
Je brengt PB nu wel op een idee, die gaat Opa promoten bij de Vlemquote:Op zondag 15 september 2013 22:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien ook zendtijd bij Vlemmix?
Is grapje hoor!
Daar kan je op wachten jaquote:Op zondag 15 september 2013 22:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je brengt PB nu wel op een idee, die gaat Opa promoten bij de Vlem
Beter bewegend beeld dan geen beeld. oh wacht....quote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet de indruk dat Oop nog echt leeft bij iemand, hij staat een beetje op een laag pitje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |