quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Hmm, de prijs was wel erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, betekent gewoon dat die persoon dus mss niet in Nederland leeft maar hier wel een adres heeft ofzo.
Ja.quote:
Maar je was dus wel zo nieuwsgierig om het landnummer te controleren.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik werd dus laatst gebeld door een nummer uit congo.
Ik zou wel uitkijken. Ik weet niet wat de prijs is, maar ik zou niet zomaar honderden euro's overmaken dan in ieder geval.quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, de prijs was wel erg aantrekkelijk.
Maar als dat alles is, prima.
[..]
Ja.
Hoezo?quote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Raene het volgende:
Ik werd dus laatst gebeld door een nummer uit congo.
JA tuurlijkquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je was dus wel zo nieuwsgierig om het landnummer te controleren.
Ik denk dat ze achter het geld aanzitten dat ik niet hebquote:
Alles al aan unicef gegeven zeker?quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Raene het volgende:
[..]
JA tuurlijk
[..]
Ik denk dat ze achter het geld aanzitten dat ik niet heb.
Ik geef aan de hartstichting, kankerbestrijding en greenpeacequote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alles al aan unicef gegeven zeker?
Dat sowieso niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou wel uitkijken. Ik weet niet wat de prijs is, maar ik zou niet zomaar honderden euro's overmaken dan in ieder geval.
ik geef vaak aan collectantenquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik geef aan de hartstichting, kankerbestrijding en greenpeace. Congo kan m'n rug op jwz
Woh als er collectanten komen stop ik er altijd wel wat in, maar hartstichting en kankerbestrijding is waar ik dan weer wat extra's voor over hebquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik geef vaak aan collectantenmaar dan wel alleen ziektes
![]()
Nou, als ze komen met een of ander vaag doel dan geef ik niets hoorquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Woh als er collectanten komen stop ik er altijd wel wat in, maar hartstichting en kankerbestrijding is waar ik dan weer wat extra's voor over heb.
Je bent er ook niet verplicht in gelukkigquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, als ze komen met een of ander vaag doel dan geef ik niets hoor
Hier ook niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Er komen nooit collectanten aan de deur
dieren?quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat wat extra's naar nierstichting en de diertjes
Ook omdat ik daar zelf voor collecteer
dit jaar alleen even niet
diertjes geef ik ook voorquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Hier gaat wat extra's naar nierstichting en de diertjes
Ook omdat ik daar zelf voor collecteer
dit jaar alleen even niet
nee dierenbeschermingquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dieren?WWF?
ik was vroeger namelijk een wwf ranger![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Watertornado het volgende:
De enige mensen die bij de deur om geld vragen zijn pizzabezorgers.
Ik weet zeker dat ik dat kaartje goed heb gelezen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef LovelyLady het volgende:
Brain games is trouwens een Bazen programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |