Vanaf 15 september:quote:Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
quote:Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
Dat kan toch ook met een kortere legging?quote:
Drie afleveringen volgens mijquote:Op zondag 15 september 2013 21:04 schreef hexje het volgende:
Pff volgende week weer een terugblik? Gaat niet zo snel namelijk.
quote:
even op de verpakking kijken of er suiker aan is toegevoegd. zo ja: minder gezond, zo nee: prima optie.quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Reismeis het volgende:
Effe een voedsel vraagje tussendoor. Ik koop wel is van die bakjes fruit uit de diepvries. Omdat ik alleen ben vind ik dat soms makkelijker dan allerlei soorten fruit kopen. Maar is het net zo gezond?
Tsja, hij was hét paradepaardje van het programma he...quote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef Kiid het volgende:
Obese, hoe is het met Danny. Leuk programma hoor
Wendy ziet er wel goed uit en maakt het programma wel leuker
Hij snapt het allemaal niet.quote:
Komt nog toch?quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef SEMTEX het volgende:
Die psych geeft hem alleen aaitjes zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |