Ze dachten dat ik alleen was, toen ze zagen dat er nog wat gasten met mij meeliepen gingen ze weg.quote:Op maandag 16 september 2013 02:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En jij en je vriend(en) pakte natuurlijk je pik vast en gingen snel masturberen!
je bent zelf een irreële angstquote:Op maandag 16 september 2013 02:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bang zijn is gewoon een zelfverdedigingsmechanisme wat niet af te leren valt. Dat was mijn punt. Fobieën zijn af te leren omdat het irreële angsten zijn.
Oneens. Je sociale kwab heeft de prioriteit over alles.quote:Op maandag 16 september 2013 02:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bang zijn is gewoon een zelfverdedigingsmechanisme wat niet af te leren valt. Dat was mijn punt. Fobieën zijn af te leren omdat het irreële angsten zijn.
Wow man.... te verquote:
Ja heel filosofisch allemaal maar of je wel of niet een fobie hebt is niet subjectief.quote:Op maandag 16 september 2013 02:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Alles wat in je hoofd afspeelt is per definitie al subjectief, omdat het wordt beinvloed door je gelimiteerde waarneming, je mindset, de setting, je herinneringen, ga zo maar door. Alles wat eerst langs je hoofd komt is al niet meer betrouwbaar.
Ghehe, zo ben ik ook wel eens bang dat ik moet kotsen bij het laatste shotje jägermeister na een avond zuipen.quote:Op maandag 16 september 2013 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren 3 negers tegen op straat die zeiden ''zakken leeg''. Ik werd er wel een beetje bang van.
Goed idee.quote:Op maandag 16 september 2013 02:06 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
om dat gesteggel van uns en krul maar te doorbreken
Ik heb een beter idee.quote:
Sociale kwab? Bedoel je de prefrontale cortex of wa?quote:Op maandag 16 september 2013 02:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oneens. Je sociale kwab heeft de prioriteit over alles.
Ja, daar moet ik inwendig altijd een beetje van huilen.quote:
Ik voel me altijd een beetje draaierig als ik dit zie. Wat iemand zei onder zo'n filmpje is wel een goeie.. Het omhoog klimmen is al eng maar naar beneden gaan is nog enger. Dat geloof ik meteenquote:Op maandag 16 september 2013 02:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik inwendig altijd een beetje van huilen.
nope, maar beter dan jullie welles nietus imoquote:Op maandag 16 september 2013 02:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want dit plaatje is zo interessant
Jup, zo heb ik al eens een aantal keer vast gezeten omdat ik in eerste instantie niet meer naar beneden durfde.quote:Op maandag 16 september 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje draaierig als ik dit zie. Wat iemand zei onder zo'n filmpje is wel een goeie.. Het omhoog klimmen is al eng maar naar beneden gaan is nog enger. Dat geloof ik meteen
Kan er niet tegen als mensen poep praten 💁quote:Op maandag 16 september 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
nope, maar beter dan jullie welles nietus imo
duw je dikke darm door je strot laat je zien dat je poep praatquote:Op maandag 16 september 2013 02:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen poep praten 💁
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |