Nee.quote:Op maandag 16 september 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel eens een Ouijabord gebruikt?
In een goede game kan ik dat waarderen, niet in zoiets.quote:Op maandag 16 september 2013 01:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind een horror film minder eng dan slenderJe gaat zo in dat spel op en dan die opjagende muziek etc
Wel een poging ondernomen toen mijn pc nog aangesloten was, niet mijn game en ik kon prima slapen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gespeeld in een donkere kamer met het geluid aan? Zo nee weet je niet waar je het over hebt
Daar dacht ik ook aan toen ik het aan het typen was, maar ik ben niet bang in het donker meer. Tenzij buiten in een bos in de nacht, maar in een huis niet hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
Bang zijn in het donker is trouwens gewoon een oerinstinct unsje. Buiten de grot in het donker was het gevaarlijk, binnen bij het vuur was het veilig. Ook niks raars aan. Je hoeft je daar verder niet voor te schamen.
Nee dat kan niet. Als er nu een gast je kamer in zou stormen met je moeders afgezaagde hoofd en een schreeuwende kettingzaag zou je bang zijn of je nou wil of niet.quote:
Ik ga het niet eens opzoekenquote:Op maandag 16 september 2013 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
In een goede game kan ik dat waarderen, niet in zoiets.
Je zou eens een game als Dead Space moeten spelen.
Niet geschrokken?quote:Op maandag 16 september 2013 01:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel een poging ondernomen toen mijn pc nog aangesloten was, niet mijn game en ik kon prima slapen.
Gast. Ik zeg niet dat je bang zijn alltogether kan afleren, maar je kan echt wel fobieën afleren hoor.quote:Op maandag 16 september 2013 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Als er nu een gast je kamer in zou stormen met je moeders afgezaagde hoofd en een schreeuwende kettingzaag zou je bang zijn of je nou wil of niet.
Ik vind het kut wanneer je zaklamp op is.quote:Op maandag 16 september 2013 01:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind een horror film minder eng dan slenderJe gaat zo in dat spel op en dan die opjagende muziek etc
Wie had het over fobieën? Spellen zoals slender zijn gebaseerd op schrik effecten en de basis angsten van mensen (donkere, onbekende omgevingen, schimmige figuren etc). Allemaal logische angsten. Fobieën zijn juist onlogische en overdreven angsten.quote:Op maandag 16 september 2013 01:51 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gast. Ik zeg niet dat je bang zijn alltogether kan afleren, maar je kan echt wel fobieën afleren hoor.
Bang zijn voor iets is of bang voor het onbekende, of ontkenning. Tweede kan je afleren zolang je er maar vaak genoeg mee word geconfronteerd.
Dat ookquote:Op maandag 16 september 2013 01:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het kut wanneer je zaklamp op is.
Je hebt je eerst ff ingestudeerd op wikipedia?quote:Op maandag 16 september 2013 01:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wie had het over fobieën? Spellen zoals slender zijn gebaseerd op schrik effecten en de basis angsten van mensen (donkere, onbekende omgevingen, schimmige figuren etc). Allemaal logische angsten. Fobieën zijn juist onlogische en overdreven angsten.
Fobiequote:Op maandag 16 september 2013 01:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wie had het over fobieën? Spellen zoals slender zijn gebaseerd op schrik effecten en de basis angsten van mensen (donkere, onbekende omgevingen, schimmige figuren etc). Allemaal logische angsten. Fobieën zijn juist onlogische en overdreven angsten.
Ja want waarom slender eng is moet je opzoeken op Wikipedia?quote:Op maandag 16 september 2013 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt je eerst ff ingestudeerd op wikipedia?
Dit slaat natuurlijk nergens op. De kans dat deze situatie zich voordoet is vrij klein. Ik zou wel schrikken in bovenstaande situatie maar ben er niet bang voor dat het ooit gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 september 2013 01:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Als er nu een gast je kamer in zou stormen met je moeders afgezaagde hoofd en een schreeuwende kettingzaag zou je bang zijn of je nou wil of niet.
Ik kwam gisteren 3 negers tegen op straat die zeiden ''zakken leeg''. Ik werd er wel een beetje bang van.quote:Op maandag 16 september 2013 01:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. De kans dat deze situatie zich voordoet is vrij klein. Ik zou wel schrikken in bovenstaande situatie maar ben er niet bang voor dat het ooit gaat gebeuren.
Kan me zo ook niks bedenken waar ik wel 'bang' van word.
En jij en je vriend(en) pakte natuurlijk jullie pikken vast en jullie gingen snel masturberen!quote:Op maandag 16 september 2013 02:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren 3 negers tegen op straat die zeiden ''zakken leeg''. Ik werd er wel een beetje bang van.
Nee een fobie is een psychische aandoening, niks subjectiefs aan. Als jij bij een psychiater aankomt met de angst dat je verkracht zal worden als je 's nachts naakt alleen door de Bijlmer gaat lopen zal hij dat geen fobie noemen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Fobie
Een schijnbaar irreële, grote angst voor bepaalde situaties, objecten, activiteiten of personen, die iemand in zijn doen of laten ernstig kan beperken.
Wat irreëel is, is totaal subjectief.
Alles wat in je hoofd afspeelt is per definitie al subjectief, omdat het wordt beinvloed door je gelimiteerde waarneming, je mindset, de setting, je herinneringen, ga zo maar door. Alles wat eerst langs je hoofd komt is al niet meer betrouwbaar.quote:Op maandag 16 september 2013 02:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee een fobie is een psychische aandoening, niks subjectiefs aan. Als jij bij een psychiater aankomt met de angst dat je verkracht zal worden als je 's nachts naakt alleen door de Bijlmer gaat lopen zal hij dat geen fobie noemen.
Krul hap niet zo.quote:Op maandag 16 september 2013 01:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want waarom slender eng is moet je opzoeken op Wikipedia?
Bang zijn is gewoon een zelfverdedigingsmechanisme wat niet af te leren valt. Dat was mijn punt. Fobieën zijn af te leren omdat het irreële angsten zijn.quote:Op maandag 16 september 2013 01:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. De kans dat deze situatie zich voordoet is vrij klein. Ik zou wel schrikken in bovenstaande situatie maar ben er niet bang voor dat het ooit gaat gebeuren.
Kan me zo ook niks bedenken waar ik wel 'bang' van word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |