Niet nu, nee. Tenzij ik de wet overtreed of aan veel mensen vraag (dan zegt echt wel 1 iemand ja).quote:
Je kan voetballer worden en met een mooie stervende zwaan beweging jezelf op een rondborstige schone laten vallen.quote:Op maandag 16 september 2013 01:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet nu, nee. Tenzij ik de wet overtreed of aan veel mensen vraag (dan zegt echt wel 1 iemand ja).
Maarja.
quote:Op maandag 16 september 2013 01:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan voetballer worden en met een mooie stervende zwaan beweging jezelf op een rondborstige schone laten vallen.
Daar hoef ik geen voetballer voor te wordenquote:Op maandag 16 september 2013 01:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan voetballer worden en met een mooie stervende zwaan beweging jezelf op een rondborstige schone laten vallen.
De schwalbe al aardig onder de knie nu je dichter bij duitsland woont?quote:Op maandag 16 september 2013 01:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar hoef ik geen voetballer voor te worden
zo'n spelletje spelen als je er niet tegen kanquote:Op maandag 16 september 2013 01:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd waarom moet iemand nou een slenderman topic openen voordat ik ga slapen
Dat weet je toch niet van te vorenquote:Op maandag 16 september 2013 01:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo'n spelletje spelen als je er niet tegen kan
Want donkere pixels zijn eng?quote:Op maandag 16 september 2013 01:38 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd waarom moet iemand nou een slenderman topic openen voordat ik ga slapen
Ik speel die game niet omdat ik er dan of erg van schrik of ik er niets aan vind.quote:Op maandag 16 september 2013 01:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van te vorenSowieso wint mijn nieuwsgierigheid altijd helaas
Wat zou d'r toch in mijn broek zitten? Ik denk dat je er even mee moet spelen voordat je het weet.quote:Op maandag 16 september 2013 01:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet van te vorenSowieso wint mijn nieuwsgierigheid altijd helaas
Heb je het wel eens gespeeld in een donkere kamer met het geluid aan? Zo nee weet je niet waar je het over hebtquote:
You love it.quote:
Ik had zo'n reactie video gezien op YouTube en toen ben ik overgehaald om het te proberenquote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel die game niet omdat ik er dan of erg van schrik of ik er niets aan vind.
Zelfkennis jwz.
quote:Op maandag 16 september 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel die game niet omdat ik er dan of erg van schrik of ik er niets aan vind.
ik ben pussy
Zelfkennis jwz.
Kneus ben je ookquote:Op maandag 16 september 2013 01:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat zou d'r toch in mijn broek zitten? Ik denk dat je er even mee moet spelen voordat je het weet.![]()
Waarom zou ik mijzelf pijnigen met zoiets?quote:
Ik ben gewoon een natuurtalent, eerlijk.quote:
Ja want angst kan je aflerenquote:Op maandag 16 september 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
Een spelletje eng vinden.
Een film eng vinden.
Geesten of iets eng vinden.
Bang zijn in het donker.
Ik was het vroeger allemaal, een voor een afgeleerd die onzin.
wel eens een Ouijabord gebruikt?quote:Op maandag 16 september 2013 01:45 schreef Unscrewed het volgende:
Een spelletje eng vinden.
Een film eng vinden.
Geesten of iets eng vinden.
Bang zijn in het donker.
Ik was het vroeger allemaal, een voor een afgeleerd die onzin.
Ja. Dat kan.quote:Op maandag 16 september 2013 01:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want angst kan je afleren
Ik vind een horror film minder eng dan slenderquote:Op maandag 16 september 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf pijnigen met zoiets?![]()
Af en toe een goede horror film is leuk, maar zoiets als die slender shizzlevind vind ik gewoon aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |