Wat voor bedrijf werk je danquote:Op maandag 16 september 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
jep.. zo doen ze deadlines opdringen bij dat bedrijf. het werkt wel want nu durf ik het echt niet te laat in te leveren.
Niet anders. Gewoon dommerquote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou je je hier anders voordoen?
quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
Unscrewed vieze oversekste puber.
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
Unscrewed vieze oversekste puber.
Hou ook van julliequote:
Ja ik snap het dus niet. Hoezo doe je dat voor geld?quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Studeur het volgende:
ik kap ermee, moet morgen nog 9 pagina's samenvatten, ongeveer 2 uurtjes werk.
wel best wel kutwerk dit alleen ondertussen leer ik gewoon de stof voor mn tentamen en krijg ik betaald.
De eliten.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij zijn de tofste mensen van FOK!
De eliten rijmt met dikke tieten.quote:
dat bedrijf verkoopt mn samenvatting weer door aan studenten dus maken ze er dikke money mee, ik als auteur krijg voor het schrijven een vergoeding.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap het dus niet. Hoezo doe je dat voor geld?
Die jij nooit zult aanraken.quote:Op maandag 16 september 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De eliten rijmt met dikke tieten.
gewoon op contract of is dat zwart?quote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat bedrijf verkoopt mn samenvatting weer door aan studenten dus maken ze er dikke money mee, ik als auteur krijg voor het schrijven een vergoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |