Waarom zou je je hier anders voordoen?quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee dat is echt
Dude, als jij met me zou willen neuken had ik gewoon geweigerd hoor.
Je moet niet vergeten dat mijn FOK! persoonlijkheid niet mijn echte persoonlijkheid is
Boete? Wtf?quote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Studeur het volgende:
ik wil niet meer maar dit kutwerk moet morgen ingeleverd worden. anders moet ik een boete van 500 euro betalen
jep.. zo doen ze deadlines opdringen bij dat bedrijf. het werkt wel want nu durf ik het echt niet te laat in te leveren.quote:
Wat voor bedrijf werk je danquote:Op maandag 16 september 2013 00:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
jep.. zo doen ze deadlines opdringen bij dat bedrijf. het werkt wel want nu durf ik het echt niet te laat in te leveren.
Niet anders. Gewoon dommerquote:Op maandag 16 september 2013 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou je je hier anders voordoen?
quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
Unscrewed vieze oversekste puber.
quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 00:49 schreef RockNijntje het volgende:
Unscrewed vieze oversekste puber.
Hou ook van julliequote:
Ja ik snap het dus niet. Hoezo doe je dat voor geld?quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Studeur het volgende:
ik kap ermee, moet morgen nog 9 pagina's samenvatten, ongeveer 2 uurtjes werk.
wel best wel kutwerk dit alleen ondertussen leer ik gewoon de stof voor mn tentamen en krijg ik betaald.
De eliten.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij zijn de tofste mensen van FOK!
De eliten rijmt met dikke tieten.quote:
dat bedrijf verkoopt mn samenvatting weer door aan studenten dus maken ze er dikke money mee, ik als auteur krijg voor het schrijven een vergoeding.quote:Op maandag 16 september 2013 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik snap het dus niet. Hoezo doe je dat voor geld?
Die jij nooit zult aanraken.quote:Op maandag 16 september 2013 01:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
De eliten rijmt met dikke tieten.
gewoon op contract of is dat zwart?quote:Op maandag 16 september 2013 01:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat bedrijf verkoopt mn samenvatting weer door aan studenten dus maken ze er dikke money mee, ik als auteur krijg voor het schrijven een vergoeding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |