Dit dusquote:
Jammer genoeg niet.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kutten zijn grafvadsig maar meisjes zijn wel ok
ik bedoel ze zien er vadsig uit zal vast wel lekker warm en soppig zijn
Ik dig de meeste chicks niet.quote:
Nee dat is echtquote:
mocht je willenquote:Op zondag 15 september 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
WOW LEEK BIJNA ALSOF IK GAY WAS.
Ben ik niet, sorry troll voor valse hoop
quote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee dat is echt
Dude, als jij met me zou willen neuken had ik gewoon geweigerd hoor.
Je moet niet vergeten dat mijn FOK! persoonlijkheid niet mijn echte persoonlijkheid is
skitzoquote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee dat is echt
Je moet niet vergeten dat mijn FOK! persoonlijkheid niet mijn echte persoonlijkheid is
oke manquote:Op zondag 15 september 2013 22:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
woorden kunnen ook pijn doen hoor!!!
quote:
mooi verhaalquote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]x449
Nou, nee.
Ik ben hier gewoon nooit serieus, ook als je wel serieus hoort te zijn. Het boeit me eigenlijk weinig. In het echt ben ik veel meer dan dit op FOK!
En ik ben je grootmoeder op een racefiets.quote:Op zondag 15 september 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
mooi verhaal
ik besta alleen op fok
Laat die ouwe koe anders gewoon lekker in de sloot liggen.quote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had gekund als je naar die pleurismeet was gekomen
Dat hebben we gemerktquote:Op zondag 15 september 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee dat is echt
Heb je het over Whatsapp of de meet?quote:
Hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leukHeeft FOK!verkiring met Klojo120
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |