Waarom moeilijk doen met gordijnen? Je bent in je eigen huis je mag naakt zijn als je dat wilt. Mensen moeten gewoon niet naar binnen kijken, de vieze gluurburen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
snap de behoefte niet om de hele dag naakt rond te lopen niet zokrijg het meestal koud na een tijdje en moet beneden moeilijk gaan doen met de gordijnen
Dit is waarheid.quote:
Nee, ik ga Vas meeten.quote:
Zou wel een grote broer meenemen. Niemand kan in zijn eentje Vas handelen.quote:
Ik kan alles handelen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou wel een grote broer meenemen. Niemand kan in zijn eentje Vas handelen.
Vroeger had ik wel eens zoveel stress dat ik gewoon weken/maanden geen zin had om te fappen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je 8 dagen niet klaarkomen
ben ik het wel mee eens, maar een week lang?quote:Op zondag 15 september 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vroeger had ik wel eens zoveel stress dat ik gewoon weken/maanden geen zin had om te fappen.
Fappen = Blij
Stress = Niet blij
Als je niet blij bent heb je geen zin om blij te zitten doen
Haha noo not mequote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens, maar een week lang?wel eens 2 of 3 dagen ofzo, en anders gewoon crywanken
Jij mag mij wel fappenquote:
daaromquote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
anderen fappen.gefapt worden.
Maar ik moet weer weg. koesja.
beetje raarquote:[b]Op zondag 15 september 2013 21:58 schreef Unscrewed het volgende:[/url]
Met seks wel, maar wanken kan wachten tot ik me beter voel
Even Meldpunt: "Gaat Vas meeten?" oprichten.quote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had gekund als je naar die pleurismeet was gekomen
Jouw quote is raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |