Zemmerquote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen die Vas niet als Maastrichtse zienDas toch overduidelijk
achter het station is genoeg te verdienenquote:Op zondag 15 september 2013 21:08 schreef Unscrewed het volgende:
Even mijn CV ergens inleveren.
Geld moet rollen
Sta jij daar ook altijd dan?quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
achter het station is genoeg te verdienen
Hebben ze expres gedaan. Illuminatiquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee utrecht cs heeft geen voor of achter meer
En ze hebben ook alle bussen veranderdquote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hebben ze expres gedaan. Illuminati
Dat is dan wel kut jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En ze hebben ook alle bussen veranderd![]()
moet 's ochtends de stationshal doorlopen wat een ramp is
is cool. maar fixen we dan wel even via whap enzo. weet nu niet zo 123 wanneer er feestjes zijn en wanneer ik het huis alleen hebquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is dan wel kut ja
Fucking druk zeker ook
Hey maar bro, ik zat te denken. Voor die meet moet ik eigenlijk wel naar jou, want we kunnen hier nergens crashen.
Iscool man, ik moet sowieso nog eerst geld sparen. En in de herfstvakantie ga ik weekje Italië. Maar we Wappen wel.quote:Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is cool. maar fixen we dan wel even via whap enzo. weet nu niet zo 123 wanneer er feestjes zijn en wanneer ik het huis alleen heb
Niet naakt door het huis lopenquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Trollscience het volgende:
was het hele weekend alleen bij mijn stiefvader thuisdoor het huis lopen in je boxers
that '70s show kijken
pittige macaroni koken
warme trui/deken en trieste folkmuziek tochquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Unscrewed het volgende:
Het is koud.
Ik heb het koud.
Ik ben koud.
dan klappen je ballen altijd zo hard tegen je buik wanneer je op de bank ploft of de trap oprentquote:
Heb een shirt, deken en Seetherquote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
warme trui/deken en trieste folkmuziek toch
LEL Dat_Mentalimagequote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan klappen je ballen altijd zo hard tegen je buik wanneer je op de bank ploft of de trap oprent
Vrijheid.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
snap de behoefte niet om de hele dag naakt rond te lopen niet zokrijg het meestal koud na een tijdje en moet beneden moeilijk gaan doen met de gordijnen
Waarom moeilijk doen met gordijnen? Je bent in je eigen huis je mag naakt zijn als je dat wilt. Mensen moeten gewoon niet naar binnen kijken, de vieze gluurburen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
snap de behoefte niet om de hele dag naakt rond te lopen niet zokrijg het meestal koud na een tijdje en moet beneden moeilijk gaan doen met de gordijnen
Dit is waarheid.quote:
Nee, ik ga Vas meeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |