quote:Op maandag 16 september 2013 02:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen poep praten 💁
Zie hier een compleet rationele angst die toch overwonnen wordt.quote:
Ik doe niks?quote:
Als je spiritus zo uit de fles kan drinken dan zit het wel goed volgens mij. Wel weer vreemd dat ze als de dood zijn voor homos.quote:Op maandag 16 september 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Russen hebben geen angst, niet eerlijk om te vergelijken.
quote:Op maandag 16 september 2013 02:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je spiritus zo uit de fles kan drinken dan zit het wel goed volgens mij. Wel weer vreemd dat ze als de dood zijn voor homos.
Hey Ama?quote:Op maandag 16 september 2013 02:14 schreef Amarantha het volgende:
Russen hebben geen angst, niet eerlijk om te vergelijken.
Die jongens van het laatste filmpje hebben wel een parachute om lees ik nu.. Voor het geval ze vallenquote:Op maandag 16 september 2013 02:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je spiritus zo uit de fles kan drinken dan zit het wel goed volgens mij. Wel weer vreemd dat ze als de dood zijn voor homos.
Ja?quote:
Die mensen (lees: debielen) negeren hun rationele angst, je hersenen zullen altijd "dit is geen goed idee!!!!!!!!!!!!!!" roepen in dergelijke gevallen.quote:Op maandag 16 september 2013 02:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Zie hier een compleet rationele angst die toch overwonnen wordt.
Bedankt Ama.
Case closed.
En een bouwhelm en sepultura.quote:Op maandag 16 september 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die jongens van het laatste filmpje hebben wel een parachute om lees ik nu.. Voor het geval ze vallen
Oke schatje, je bent een lieverd en hebt gelijk.quote:Op maandag 16 september 2013 02:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die mensen (lees: debielen) negeren hun rationele angst, je hersenen zullen altijd "dit is geen goed idee!!!!!!!!!!!!!!" roepen in dergelijke gevallen.
Welterustenquote:
Die ken ik.quote:
Skywalkers volgens mij. Heb geen idee omdat ik daar nooit bewust naar zoek.quote:Op maandag 16 september 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
Hoe heet dit officieel? Ik zoek nu op Russian Climbing maar daar staan er maar een paar. Je hebt ze ook van mensen die dit doen met wandelpaden in bergen waar je liever ook niet langs wilt lopen (nauwelijks breed genoeg voor 1 mens en je kijkt dan meteen de afgrond in). Hoe heet dit? HelpIk wil vooral van dat laatste even zoeken
Skywalkers. Oh daar had ik nog niet aangedachtquote:Op maandag 16 september 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Skywalkers volgens mij. Heb geen idee omdat ik daar nooit bewust naar zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |