abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131796087
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Nober het volgende:
Hoeveel Strangers & Freaks missies zijn er in totaal? Op de ene site lees ik 58 en op een andere site 60.
58, je kan je eigen progress zien op de rockstar social club website.

Net klaar met alle letter scraps en spaceship parts. Zeer de moeite waard om die (met de kaart via de social club website erbij) te gaan halen, je ziet echt mooie stukjes van het spel. Wat een detail zit er in de omgeving O+
pi_131800859
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

Net klaar met alle letter scraps en spaceship parts. Zeer de moeite waard om die (met de kaart via de social club website erbij) te gaan halen, je ziet echt mooie stukjes van het spel. Wat een detail zit er in de omgeving O+
57 nodig voor de 100%, de laatste komt vrij zodra je 100% hebt :Y
En inderdaad, met de collectables kom je op plekken waar je normaal niet komt. Behalve de nuclair waste, die dingen liggen diep onderwater en je ziet geen ruk :+.
En je moet met de trage gele onderzeeër de hele map rond, pokke werk

Met de submarine parts zwem je nog door vliegtuig wrakken, dat is wel grappig

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2013 06:59:39 ]
pi_131845957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

Social Club is niet up-to-date bij mij, maar zie daar wel wat ik allemaal kan doen en wat ik nog niet gehad heb.

Letters en Spaceship Parts moet ik nog doen, heb net de 30 Nuclear wastes bijelkaar!
pi_131848290
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 15:45 schreef Nober het volgende:

[..]

Social Club is niet up-to-date bij mij, maar zie daar wel wat ik allemaal kan doen en wat ik nog niet gehad heb.

Letters en Spaceship Parts moet ik nog doen, heb net de 30 Nuclear wastes bijelkaar!
Die map en sowieso de checklist update heel snel bij mij, meestal binnen een paar minuten (wel even ctrl+F5 doen om je cache leeg te halen). Helicopter is trouwens wel aan te raden (en soms nodig) voor de spaceship parts en scraps.
pi_131850908
Tering, de 3e triathlon _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131860008
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat hij nodig is voor de 100%.... morgen me er maar aan wagen
pi_131862333
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef bigbass het volgende:

[..]

Het is dat hij nodig is voor de 100%.... morgen me er maar aan wagen
Succes, ik had serieus last van m'n duim :P
tips:
-niet afsnijden
-niet opgeven als je bijna achteraan ligt, je haalt ze op een gegeven moment wel weer in.
pi_131867335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
SPOILER
Ik won die met Trevor in een keer.

Straatrace wel verpest, lag dik op kop vlieg ik uit de bocht een paar checkpoints voor de finish na zo'n 4 minuten rijden. Tweede poging wel gewonnen en $1750 verdient!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')