58, je kan je eigen progress zien op de rockstar social club website.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Nober het volgende:
Hoeveel Strangers & Freaks missies zijn er in totaal? Op de ene site lees ik 58 en op een andere site 60.
57 nodig voor de 100%, de laatste komt vrij zodra je 100% hebtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
58, je kan je eigen progress zien op de rockstar social club website.
Net klaar met alle letter scraps en spaceship parts. Zeer de moeite waard om die (met de kaart via de social club website erbij) te gaan halen, je ziet echt mooie stukjes van het spel. Wat een detail zit er in de omgeving
Social Club is niet up-to-date bij mij, maar zie daar wel wat ik allemaal kan doen en wat ik nog niet gehad heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef bigbass het volgende:
[..]
58, je kan je eigen progress zien op de rockstar social club website.
Net klaar met alle letter scraps en spaceship parts. Zeer de moeite waard om die (met de kaart via de social club website erbij) te gaan halen, je ziet echt mooie stukjes van het spel. Wat een detail zit er in de omgeving
Die map en sowieso de checklist update heel snel bij mij, meestal binnen een paar minuten (wel even ctrl+F5 doen om je cache leeg te halen). Helicopter is trouwens wel aan te raden (en soms nodig) voor de spaceship parts en scraps.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Social Club is niet up-to-date bij mij, maar zie daar wel wat ik allemaal kan doen en wat ik nog niet gehad heb.
Letters en Spaceship Parts moet ik nog doen, heb net de 30 Nuclear wastes bijelkaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering, de 3e triathlonHet is dat hij nodig is voor de 100%.... morgen me er maar aan wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes, ik had serieus last van m'n duimquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het is dat hij nodig is voor de 100%.... morgen me er maar aan wagen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering, de 3e triathlonIk won die met Trevor in een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straatrace wel verpest, lag dik op kop vlieg ik uit de bocht een paar checkpoints voor de finish na zo'n 4 minuten rijden. Tweede poging wel gewonnen en $1750 verdient!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |