SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben over een uurtje in Haarlem. Denk dat ik wel bezoek krijg dus weet niet hoe lang ik blijf.quote:
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isquote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Laatste post
[..]
Ben over een uurtje in Haarlem. Denk dat ik wel bezoek krijg dus weet niet hoe lang ik blijf.
Nog een Senegalees beest op CBquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef rolls-reus het volgende:
Hij is dus een cb geworden![]()
http://www.futhead.com/14/players/8671/salif-sane/
Kouyate, Mbodji, Sané.quote:
Kameni? Of is dat Kameroen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kouyate - kara - sane![]()
Alleen geen goede keeper
Vrees van wel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isKomt sil(?) weer langs ?
Echt gewoon precies dezelfde post.quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kouyate - kara - sane![]()
Alleen geen goede keeper
Immers mist een kans.quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij die een roulette gaat doen en dus de bal verliest
Dat was wel apart ja.quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij die een roulette gaat doen en dus de bal verliest
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isKomt sil(?) weer langs ?
lolquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt gewoon precies dezelfde post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |