Zip it! Shrimpy! Met je 12 cm.quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Haal die fucking trollen uit de OP.
Ofniet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:54 schreef Djibril het volgende:
Eerste ziet er nog best goed uit anders
tumblr maar dan voor korte vidz..quote:Op zondag 15 september 2013 18:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil graag recensies op mijn squat.
[..]
Wat zijn keekvids?
Emoness: dit ben jij.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 18:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
tumblr maar dan voor korte vidz..
tehfuck..ik doe niet aan al die shit..quote:
je bent toch niet aan het zeuren?quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
ja, dat kan ik begrijpen, omdat je die blessure had heb je al die energie opgespaard, nog 1 nachtje slapen dan kan je weerquote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar lichtelijk opgefokt nu..gym is dicht ik wil trainen...
Geen pillow fight in the middle of the night?quote:Op zondag 15 september 2013 19:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik kijk meestal films met vriendinnen, of drink thee, of shop met ze of stap met ze.
Woon dicht bij een park met ringen en bankjes.quote:Op zondag 15 september 2013 19:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, dat kan ik begrijpen, omdat je die blessure had heb je al die energie opgespaard, nog 1 nachtje slapen dan kan je weer
Nee maar sliep vorige keer met een vriendin in 1 bed en heb haar heel de tijd ellebogen gegeven in mijn slaapquote:Op zondag 15 september 2013 19:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen pillow fight in the middel of the night?
snel typen..quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar sliep vorige keer met een vriendin in 1 bed en heb haar heel de tijd ellebogen gegeven in mijn slaap. Het is trouwens middle..ipv middel.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
VinesAllemaal van die attention whores die 'origineel zijn'.
je bent opgegroeid met zussen, welke zus won dan altijd het kussengevecht?quote:Op zondag 15 september 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar sliep vorige keer met een vriendin in 1 bed en heb haar heel de tijd ellebogen gegeven in mijn slaap. Het is trouwens middle..ipv middel.
smooth..quote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent opgegroeid met zussen, welke zus won dan altijd het kussengevecht?
Ik was nog een baby..kussengevecht met een baby leidt tot wiegendood.quote:Op zondag 15 september 2013 19:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent opgegroeid met zussen, welke zus won dan altijd het kussengevecht?
Done Frustiequote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Whahah een meid van 19 zien slingeren aan de ringen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Het regent buiten...ringen zullen wel superglad zijn nu....
Kom haten dan..quote:Op zondag 15 september 2013 19:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Whahah een meid van 19 zien slingeren aan de ringen.
Zelfs rode petten laten zich niet tegen houden door een beetje regenquote:Op zondag 15 september 2013 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Het regent buiten...ringen zullen wel superglad zijn nu....
Ik heb niet zoveel met kalesteniks. Maar ik beeldde me een 19-jarig meisje in die weer even 6 wilde zijn zo aan de ringen op het pleintje.quote:
Neem gewoon mijn handschoentjes meequote:Op zondag 15 september 2013 19:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelfs rode petten laten zich niet tegen houden door een beetje regen
kijk liever turnen, ziet er spectaculairder uit die die gare halve muscle ups lolquote:
chuck basher bedoel jequote:Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
Kali Mussels is anders natty zo groot geworden dankzij Calisthenics.
lekkere vent rechts no homoquote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kijk liever turnen, ziet er spectaculairder uit die die gare halve muscle ups lol
hnnggggggg dat neusje hnngggggggg
[ afbeelding ]
Kalimucsle was wel een badmofo back in the day. Streetcred waar menig rappertje jaloers op zou zijn.quote:
Hoezo? Wil je kleine meisjes aan je rekstokje?quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn turncoaches altijd pedo? En hoe kun je dat worden, heb je een speciale sportopleiding nodig?
wowowow this getting outta hand. Dikke henkie stout!quote:Op zondag 15 september 2013 21:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je kleine meisjes aan je rekstokje?
Als priester kan je je laten omscholen tot turncoach.quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn turncoaches altijd pedo? En hoe kun je dat worden, heb je een speciale sportopleiding nodig?
Maar ik wil niet bij het jongensteamquote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Als priester kan je je laten omscholen tot turncoach.
DIe viespeuk heeft een bobbel in zijn broekquote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kijk liever turnen, ziet er spectaculairder uit die die gare halve muscle ups lol
hnnggggggg dat neusje hnngggggggg
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Maar ik wil niet bij het jongensteam
ja maar dat ben jij en kan jij niet?quote:
Sommige dingen wel.quote:Op zondag 15 september 2013 22:08 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja maar dat ben jij en kan jij niet?
Lief dagboek.quote:Op zondag 15 september 2013 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
God, webshops die anno 2013 nog steeds de verzendkosten niet retourneren
Wéér een e-mail sturen om daar achter aan te gaan. Bah.
Nog steeds een beetje mad, schatje?quote:
Omdat je daar recht op hebt als je niet tevreden bent met een product (en dus retourneert)?quote:Op zondag 15 september 2013 22:44 schreef Beach het volgende:
waarom zou een webshop verzendkosten moeten retourneren aan jou?
je zei toch niet dat jij iets terugstuurde :SSquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje mad, schatje?
[..]
Omdat je daar recht op hebt als je niet tevreden bent met een product (en dus retourneert)?
SORRY HOOR VOOR MIJN ONDUIDELIJKHEIDquote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Beach het volgende:
[..]
je zei toch niet dat jij iets terugstuurde :SS
Mijn pis had zojuist precies dezelfde kleur.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand 15k over?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje mad, schatje?
[..]
Omdat je daar recht op hebt als je niet tevreden bent met een product (en dus retourneert)?
Maar heeft je pis ook 342 PK?quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn pis had zojuist precies dezelfde kleur.
Vraag het CarbonC of Snakey..big poppa's hier..quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand 15k over?
[ afbeelding ]
343 toch?quote:
Dus als jij heel lang niet hebt gezeken he...en je pist tegen de achterkant van een auto..schiet deze dan met 150 km per uur in nog geen 3 seconden, weg?quote:Op zondag 15 september 2013 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang ik niet heb gezeken.
Oja 343 idd.quote:Op zondag 15 september 2013 22:48 schreef fathank het volgende:
[..]
343 toch?
In mn oude dorp reed vroeger een E36 m3 gekieteld door AC Schnitzer
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 15 september 2013 21:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een pauperbak. Vast van iemand met een tattoo.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand 15k over?
[ afbeelding ]
Ik wil graag onderzoek doen naar jonge meisjes die topsport bedrijven en de effecten daarvan op hun lichaam.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn pis had zojuist precies dezelfde kleur.
E30 in mint condition.quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja 343 idd.
Nice. Ga sowieso ooit een M3 halen, boeiend dat het een gare Marokkanenbak is.
Euhm, nee.quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus als jij heel lang niet hebt gezeken he...en je pist tegen de achterkant van een auto..schiet deze dan met 150 km per uur in nog geen 3 seconden, weg?
M3 een pauperbak noemenquote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat een pauperbak. Vast van iemand met een tattoo.
Wist je dat Snakey een tat heeft?quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe als Arnold: breek in.quote:Op zondag 15 september 2013 19:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee maar lichtelijk opgefokt nu..gym is dicht ik wil trainen...
Ja, maar dat is iemand die echt geleefd heeft.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wist je dat Snakey een tat heeft?
Zes, zelfs.quote:Op zondag 15 september 2013 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wist je dat Snakey een tat heeft?
Generaliserenquote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, maar dat is iemand die echt geleefd heeft.
In de meeste gevallen is een tatoo voor een jongere hetzelfde als een pittg kort kapsel voor een 40+ vrouw: je denkt je baggerleven er een boost mee te geven, maar in werkelijkheid laat je juist zien dat je een slapjanus zonder eigen identiteit bent.
Die vind ik iets te oud. Wel nice, maar liever een wat nieuwere.quote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef fathank het volgende:
[..]
E30 in mint condition.
Ik wil een E38 7er. Met autotelefoon.
Ik heb geen tattoo's of piercings, wel swag.quote:Op zondag 15 september 2013 22:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Ik ben voor een ban voor elke TS-er die nog dikke-retenzooi in de OP zet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:52 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit baseer jij op iemands E-dentity?quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wauw, dit is wel écht heel kort door de bochtquote:In de meeste gevallen is een tatoo voor een jongere hetzelfde als een pittg kort kapsel voor een 40+ vrouw: je denkt je baggerleven er een boost mee te geven, maar in werkelijkheid laat je juist zien dat je een slapjanus zonder eigen identiteit bent.
Mensen boven de 40 kunnen dat.quote:Op zondag 15 september 2013 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit baseer jij op iemands E-dentity?
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je herkent nog geen troll al zat ie op je neus.
Ik ga er sowieso dit jaar eentje nemen..quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gvd: wil ik tatoomensen bashen, gaat het backfiren.
Ga naar dat Userfoto's topic met "show hier je tattoo" ofzo.quote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het zou toch wel een anti-climax zijn als jij je Jack Russel op je schouderblad zou hebben gezet jaren geledenquote:Op zondag 15 september 2013 23:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Copy-paste het daar maar even: ik zit mobiel en ga nu pitten.quote:Op zondag 15 september 2013 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga naar dat Userfoto's topic met "show hier je tattoo" ofzo.
Jij hebt het over jonge chicks met kontgewei... net zo irritant als 13jarigen met een Kurt Cobain shirt.quote:Op zondag 15 september 2013 22:57 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is een tatoo voor een jongere hetzelfde als een pittg kort kapsel voor een 40+ vrouw: je denkt je baggerleven er een boost mee te geven, maar in werkelijkheid laat je juist zien dat je een slapjanus zonder eigen identiteit bent.
Ken iemand die er een heeftquote:Op zondag 15 september 2013 22:52 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas mooi, maar wordt lastig.
jij hebt geen kontgewei?quote:Op zondag 15 september 2013 23:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jij hebt het over jonge chicks met kontgewei... net zo irritant als 13jarigen met een Kurt Cobain shirt.
Verder niets mis met tattoos en/of Kurt Cobain
En ohai.. duizend druk, maar alles doet het nog hiero.
V.S.quote:Op maandag 16 september 2013 07:05 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je midden In de nacht Chinees bestellen
Goede post, lekker racistisch voor shock value maar dan op een leuke manier.quote:Op maandag 16 september 2013 03:16 schreef IrCute het volgende:
kkchinees zei 40 mins, tis nu al godverdomme 50 minuten kkspleetoog ik heb HONGER
Kut ja nu je t zegtquote:
Ziet er uit als een fake M3. Denk niet dat dit een echte M3 is.quote:Op zondag 15 september 2013 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Heeft iemand 15k over?
[ afbeelding ]
Denk wel dattie echt is. Een regular 3 met m3 zijschermen heb ik iig nog nooit in t wild gezien.quote:Op maandag 16 september 2013 08:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ziet er uit als een fake M3. Denk niet dat dit een echte M3 is.
Jaaaaaren geleden had ik ook een E46, maar dan in een normale kleur.
Leuke auto`s, maar nu anno 2013 is het een echte buitenlanders bak geworden.
Elke Marokkaan, elke Pool rijd er in rond.
Waarde van die auto op het plaatje, 3.000/3500
Als het een M3 is, meer, maar ook niet zoveel waard meer.
Waar is deze foto genomen, ken het tankstadion van ergens in de buurt van Groningen.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op maandag 16 september 2013 07:59 schreef ZetaOS het volgende:
Iedereen zou deze signatuur voor een week moeten dragen:
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller.
Je vergeet het extra bordje macaroni als je onder de 5% gaatquote:Op maandag 16 september 2013 07:59 schreef ZetaOS het volgende:
Spieren en organen worden normaal gesproken beschermd door vet. Komen ze door een te laag vetpercentage bloot te liggen, dan slijt het sneller.
lol idd.quote:Op maandag 16 september 2013 08:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar is deze foto genomen, ken het tankstadion van ergens in de buurt van Groningen.
wauwquote:Op maandag 16 september 2013 07:59 schreef ZetaOS het volgende:
Dat feel wanneer je je nauwelijks meer kunt herinneren dat je op school zatquote:Op maandag 16 september 2013 00:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Dat feel wanneer je er zojuist achterkomt dat je pas om 15.00 school hebt.
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op maandag 16 september 2013 08:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
En dit.quote:Op maandag 16 september 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol idd.
voor een paar duizend euro een beamer, 350d km op de teller, elke 500km een liter olie, enz enz
maar wel een beamer![]()
![]()
Waar komt deze briljante tegelwijsheid vandaan??quote:Op maandag 16 september 2013 07:59 schreef ZetaOS het volgende:
lolquote:Op maandag 16 september 2013 09:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat feel wanneer je je nauwelijks meer kunt herinneren dat je op school zat
Dat dan weer welquote:Op maandag 16 september 2013 08:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol idd.
voor een paar duizend euro een beamer, 350d km op de teller, elke 500km een liter olie, enz enz
maar wel een beamer![]()
![]()
Dit mooie plaatje van een topic:quote:Op maandag 16 september 2013 09:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waar komt deze briljante tegelwijsheid vandaan??
Als je een beetje netjes met een BMW omgaat en hem goed onderhoud gaat ie lang mee. Al heeft de E46 wel een achterwielophangingskwaal.quote:Op maandag 16 september 2013 10:36 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Ik had geen M3 maar wel een mooie E46, 10.000 knopjes, automatisch zonnescherm, mp3, alles origineel BMW.
Leuke auto, tot 3 ton ingereden toen verkocht, geen problemen met die kar gehad.
Je bent goed op de hoogte zo te zien!quote:Op maandag 16 september 2013 10:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je een beetje netjes met een BMW omgaat en hem goed onderhoud gaat ie lang mee. Al heeft de E46 wel een achterwielophangingskwaal.
linke gozer jaquote:Op maandag 16 september 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hey die ken ik
moet je niet te veel tegen zeggen tegen die gozer
Nieuwere Honda's zijn ook niet meer wat het geweest zijn. Misschien nog wel OK wat betrouwbaarheid betreft, maar wel duur, niet meer zo goed rijdend (geen double wishbone ophanging meer), slechte/verouderde audio/navigatie/automaten etc.quote:Op maandag 16 september 2013 11:05 schreef VMSDKR het volgende:
Als je gewoon een Honda koopt heb je nooit problemen.
Klopt, maar dat is ook omdat Honda allang niet meer zo puur is als het ooit was. Ik rij nu al jaren Honda en heb nog nooit problemen gehad, allemaal 95-97 auto's maar niet kapot te krijgen.quote:Op maandag 16 september 2013 11:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nieuwere Honda's zijn ook niet meer wat het geweest zijn. Misschien nog wel OK wat betrouwbaarheid betreft, maar wel duur, niet meer zo goed rijdend (geen double wishbone ophanging meer), slechte/verouderde audio/navigatie/automaten etc.
NSXquote:Op maandag 16 september 2013 11:05 schreef VMSDKR het volgende:
Als je gewoon een Honda koopt heb je nooit problemen.
Eens. De Accord 1998-2003 is ook nog goed.quote:Op maandag 16 september 2013 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ook omdat Honda allang niet meer zo puur is als het ooit was. Ik rij nu al jaren Honda en heb nog nooit problemen gehad, allemaal 95-97 auto's maar niet kapot te krijgen.
Fake M3? Dat valt wel op als je een stukje gaat rijdenquote:Op maandag 16 september 2013 08:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lol.4 eigenaren gehad.quote:Op maandag 16 september 2013 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fake M3? Dat valt wel op als je een stukje gaat rijden
https://ovi.rdw.nl/default.aspx?kenteken=16-gs-bj Dat is wat RDW geeft, op een aantal foto's is het kenteken te zien. Staat in Barneveld trouwens.
Whehe ja dat is wel kut aan die wagens, probeer er maar een te vinden die niet door een sjonnie is afgeragd.quote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.4 eigenaren gehad.
incl 100% afrag garantie
'64 corvette?quote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil deze badboii later
daar kan ik me wel wat bij voorstellen jaquote:Op maandag 16 september 2013 11:46 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil deze badboii later
True.quote:Op maandag 16 september 2013 11:50 schreef fathank het volgende:
[..]
'64 corvette?
Met split window achter is ie nog toffer.
http://www.stancenation.c(...)ncredible-acura-nsx/quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 11:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Eens. De Accord 1998-2003 is ook nog goed.
Shit is nu echt banana's Jackie. Het gaat harddd.quote:
Ik was dit hardop aan het lezenquote:Op maandag 16 september 2013 11:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kggggggg WOEF vrot vrot vrot vrot vrot vrot vrot vrot
Jammer dat ik nooit achter m´n eigen uitlaat kan hangen als ik startquote:Op maandag 16 september 2013 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja zo klinkt zo'n dikke amerikaan ongeveer als i start
lol.quote:Op maandag 16 september 2013 13:23 schreef McNulty het volgende:
Die kop van die armworstelaar ook he
Over een uurtje of vijf.quote:
Lag dat aan de auto of aan jou??quote:Op maandag 16 september 2013 11:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja![]()
Afgelopen vrijdag met 24 collega's hier in gereden:
[ afbeelding ]
6 2cv's gehuurd en fotospeurtoch gedaan in die krengen. LOL.
Crisisvervoer ten top natuurlijk, maar wel heel erg gaaf. Wat een vering zit er in die dingen zeg, daar kan geen andere auto aan tippen. Zo diep en soft.
Alleen voorin was het een beetje heel erg krapjes in de breedte zeg maar lol.
En die dingen kun je me daar de bocht in trekken jongens, niet te filmen.
haha, of ik me schouders ff bij me wou houden.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Lag dat aan de auto of aan jou??
quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Marsepein: 450kcal/100gr. Die ene met pure chocolade er omheen.
moet kunnen.quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Kotsen gegarandeeerd. Ideaal. Wel de smaak, 0 kCal'squote:Op maandag 16 september 2013 17:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
moet kunnen.
Stel je eens voor dat je een kilo van dat spul zou eten
poverty marsepein is dat met vrijwel geen amandel, ik maak het ieder jaar zelf met kilozakken amandelen en suiker, daarna balletjes dopen in gesmolten chocolade(nohomo).quote:Op maandag 16 september 2013 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
Keukenprinsesje van mij!quote:Op maandag 16 september 2013 18:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
poverty marsepein is dat met vrijwel geen amandel, ik maak het ieder jaar zelf met kilozakken amandelen en suiker, daarna balletjes dopen in gesmolten chocolade(nohomo).
lift jy uberhaupt wel volgens my loopt ie gwn over je heen zo groot is iequote:Op maandag 16 september 2013 18:54 schreef Drinky het volgende:
Godverdomme, ben ik The Rock vandaag weer misgelopen #ikgazomensenstampen
quote:Op maandag 16 september 2013 18:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
poverty marsepein is dat met vrijwel geen amandel, ik maak het ieder jaar zelf met kilozakken amandelen en suiker, daarna balletjes dopen in gesmolten chocolade(nohomo).
Moet ik ook doen, heb je het recept?quote:Op maandag 16 september 2013 18:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Maakt niet uit ben al genoeg joekels gewend daar #nohomoquote:Op maandag 16 september 2013 18:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lift jy uberhaupt wel volgens my loopt ie gwn over je heen zo groot is ie
quote:Op maandag 16 september 2013 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Wat een gaar hooofd. Sowieso chicks die zo gekleed de deur uit gaan, smerige wijven.
Nee dat was volgens mij JB of iemand. Ik niet geloof ik.quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je haar de vorige keer je ideale bruid noemde.
Die ass vraagt erom om gepound te worden. grrrrquote:
Die heb ik gepost en die zit nu dus in je mapje. Weet JB dit?quote:Op maandag 16 september 2013 19:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je haar de vorige keer je ideale bruid noemde.
Zei dat ze een leuk koppie had. Die dijen en ass zijn echt wayyyy too much. Would not wife/10quote:Op maandag 16 september 2013 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat was volgens mij JB of iemand. Ik niet geloof ik.
het komt uit op single blijven en elke dag fappen op zolder.quote:Op maandag 16 september 2013 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Dit, gewoon single blijven en je zaad verspreiden bij zoveel mogelijk verschillende vrouwen. Dat is hoe de natuur het wil.
Ja, één van de meest geblogde chicks op Tumblr heb ik inderdaad in mijn mapje gezet nadat jij haar had gepost.quote:Op maandag 16 september 2013 19:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die heb ik gepost en die zit nu dus in je mapje. Weet JB dit?
Alsof jij op tumblr's zit waar tjiks met dat soort lichamen voobij komen.quote:Op maandag 16 september 2013 19:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, één van de meest geblogde chicks op Tumblr heb ik inderdaad in mijn mapje gezet nadat jij haar had gepost.
Ik run een hardcore pornblog.quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
tumblr
plz zijn jullie mannen of stiekem meisjes die hun tumblr bijhouden over 1D en thin privilige
dm link danquote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik run een hardcore pornblog.
Srs/10. brb 50k followers
Zeg van welke tumblr. Nu!quote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik run een hardcore pornblog.
Srs/10.
lol thin privilige is real thoquote:Op maandag 16 september 2013 19:48 schreef Beach het volgende:
tumblr
plz zijn jullie mannen of stiekem meisjes die hun tumblr bijhouden over 1D en thin privilige
Geef niet hoor. Ik weet dat ik goede smaak heb. Laat JB je secret stash maar niet vinden.quote:
Helaas wel jaquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol thin privilige is real tho
Die dieamantje in zijn oor is 20k vriend.quote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
en dit is zo'n meisje waaraan echt alles klopt, perfect geproportioneerd lichaam
en dan gaat ze met zo'n smerige UK vent...
[ afbeelding ]
Classy en webcamgirl passen niet in dezelfde zinquote:Op maandag 16 september 2013 20:13 schreef Dimachaerus het volgende:
en dit is zo'n classy blond meisje
zij is echt bizar mooi en verzorgd ookquote:Op maandag 16 september 2013 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Classy en webcamgirl passen niet in dezelfde zinZijn allemaal smerige sletjes.
Dat kan, maar het blijft een slet die geld verdient met haar lichaam en geen enkele kwalificaties of toekomstperspectief heeft.quote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zij is echt bizar mooi en verzorgd ook
is dat fanta dick?quote:
quote:Op maandag 16 september 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op ja.
Don't lie on your booty.quote:
hij keek recht tegen die teddiesquote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek.. Vandaag door iemand gespot die het absoluut niet kon.
vriend wat is deze ben je gek in je hooft geworden ofzoquote:Op maandag 16 september 2013 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zij is echt bizar mooi en verzorgd ook
ze is nu online
zal je wel ff op fb geven binnekortquote:Op maandag 16 september 2013 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet ik ook doen, heb je het recept?
Hoe de fak kan je nou niet spotten?quote:Op maandag 16 september 2013 21:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Lief dagboek.. Vandaag door iemand gespot die het absoluut niet kon.
iemand die gretig de stang wilt vastpakken terwijl je een rep eruit wilt grinden met bench bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe de fak kan je nou niet spotten?
Don't touch the bar unless I fucking say so!quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
iemand die gretig de stang wilt vastpakken terwijl je een rep eruit wilt grinden met bench bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe de fak kan je nou niet spotten?
Dat..of iemand die te laat de bar van je aftrekt..dat je er echt om moet smeken..terwijl ik nog nadrukkelijk vroeg; "Zou je je vingertoppen onder de bar willen doen, zonder mee te liften? Dan durf ik net iets meer.''quote:Op maandag 16 september 2013 23:11 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
iemand die gretig de stang wilt vastpakken terwijl je een rep eruit wilt grinden met bench bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Dat..of iemand die te laat de bar van je aftrekt..dat je er echt om moet smeken..terwijl ik nog nadrukkelijk vroeg; "Zou je je vingertoppen onder de bar willen doen, zonder mee te liften? Dan durf ik net iets meer.''
Heb wel mijn vaste spotters..maar die waren er niet vandaag. Dus ik vroeg een gast die ik kende van school of hij mij kon helpen.quote:
Geef jij toch nog 10% terwijl je eigenlijk niet kon. Zou juist blij zijn met zo'n spotter.quote:Op maandag 16 september 2013 23:30 schreef Beach het volgende:
Irritantste vind ik dat ik al aan heb gegeven dat ik niet meer kan en dat de spotter dan alsnog zegt "komop nog twee keer!" en vervolgens het zelf voor 90% omhoog tilt
Wat bedoel je? Qua kleding?quote:Op maandag 16 september 2013 23:40 schreef ChesterPerry het volgende:
hoe loop je erbij dan in de gym als ik vragen mag? ik ken namelijk niet veel meizjes die weten wat een spotter is die zeggen dan waarschijnlijk een foundationsoort
die poppen kennen we maar al te goedquote:Op maandag 16 september 2013 23:56 schreef ChesterPerry het volgende:
jaa meeste bij ons lopen helemaal als diva erbij best raar ook omdat zweten enzo
800 hier #datderecutquote:Op dinsdag 17 september 2013 07:50 schreef fathank het volgende:
Zo dat waren alweer de eerste 1000 kcal
/lief dagboek
quote:Op dinsdag 17 september 2013 06:54 schreef Ethanolic het volgende:
Mense spotte my altijd as jullie begrijpe wat ik bedoel
Xxlfrikandel gehad zekerquote:Op dinsdag 17 september 2013 09:03 schreef Awesome_ het volgende:
zo dat ware alwerr de eerste MILJOENMILJARD kcal van vandaag
if it fits your niggers?quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:10 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
paar kingdealtjes op t station iifyn ftw gheehee
Als ik die spotterverhalen lees ben ik weer zo blij met mijn "hardcore" sportschool: hier hoef je niets uit te leggen en nergens bang voor te zijn. Een van de eerste keren dat ik daar was ging het laatste setje bankdrukken zwaar. Een onbekende kwam spotten maar bleef met zijn fikken van de stang af tot het echt niet meer ging en ondersteunde toen niet meer dan strikt noodzakelijk was. Precies zoals het hoort dus. Ik ben hier zo blij:quote:Op maandag 16 september 2013 23:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Dat..of iemand die te laat de bar van je aftrekt..dat je er echt om moet smeken..terwijl ik nog nadrukkelijk vroeg; "Zou je je vingertoppen onder de bar willen doen, zonder mee te liften? Dan durf ik net iets meer.''
Ja man,quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als ik die spotterverhalen lees ben ik weer zo blij met mijn "hardcore" sportschool: hier hoef je niets uit te leggen en nergens bang voor te zijn. Een van de eerste keren dat ik daar was ging het laatste setje bankdrukken zwaar. Een onbekende kwam spotten maar bleef met zijn fikken van de stang af tot het echt niet meer ging en ondersteunde toen niet meer dan strikt noodzakelijk was. Precies zoals het hoort dus. Ik ben hier zo blij:
- geen paupers / populistische newbies (wel leergierige beginners)
- geen dom gedoe
- iedereen weet wat hij/zij wel en niet moet doen
- spotten/helpen gaat vanzelf en op de manier zoals het hoort
- mensen corrigeren je als je iets niet goed doet (en dan hebben ze gelijk en kramen ze geen onzin uit)
- veel inspiratie om zwaarder te gaan / andere oefeningen te doen (men geeft ook suggesties).
- geen afleiding, gewoon 100% focus op een zware training
Enige dat ik wel eens mis zijn de vrouwen: die zijn er weinig. En de gemengde sauna na afloop.
Echt: (iets meer) investeren in een goede gym is 100x meer waard dan welk supplement dan ook.
Klinkt als een goeie gym! Doe de groetjes daar.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als ik die spotterverhalen lees ben ik weer zo blij met mijn "hardcore" sportschool: hier hoef je niets uit te leggen en nergens bang voor te zijn. Een van de eerste keren dat ik daar was ging het laatste setje bankdrukken zwaar. Een onbekende kwam spotten maar bleef met zijn fikken van de stang af tot het echt niet meer ging en ondersteunde toen niet meer dan strikt noodzakelijk was. Precies zoals het hoort dus. Ik ben hier zo blij:
- geen paupers / populistische newbies (wel leergierige beginners)
- geen dom gedoe
- iedereen weet wat hij/zij wel en niet moet doen
- spotten/helpen gaat vanzelf en op de manier zoals het hoort
- mensen corrigeren je als je iets niet goed doet (en dan hebben ze gelijk en kramen ze geen onzin uit)
- veel inspiratie om zwaarder te gaan / andere oefeningen te doen (men geeft ook suggesties).
- geen afleiding, gewoon 100% focus op een zware training
Enige dat ik wel eens mis zijn de vrouwen: die zijn er weinig. En de gemengde sauna na afloop.
Echt: (iets meer) investeren in een goede gym is 100x meer waard dan welk supplement dan ook.
Eieren zijn het eerste wat in mij opkomt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
hoi ik zoek naar voedingsmiddelen met een relatief hoog gehalte aan eiwitten maar weinig koolhydraten, vet maakt niet zo uit. help?
kaantjesquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:39 schreef JackieBrown het volgende:
hoi ik zoek naar voedingsmiddelen met een relatief hoog gehalte aan eiwitten maar weinig koolhydraten, vet maakt niet zo uit. help?
30+ kaas, visquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:43 schreef JackieBrown het volgende:
iets anders dan eieren en kipfilet. thanks
soort uitgebakken spek van een varken als een soort ringen. Je kan het als van die ringen kopen in de supermarkt of bij een slager in een zak. Kost geen drol. Denk dat ik niet de juiste benaming noemde net...quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nvm, gebakken stukjes afvalspek![]()
Graag met zo min mogelijk kcal's ook
heb dat een keer gekocht maar toen ik de zak opendeed werd ik al misselijk van de luchtquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
soort uitgebakken spek van een varken als een soort ringen. Je kan het als van die ringen kopen in de supermarkt of bij een slager in een zak. Kost geen drol. Denk dat ik niet de juiste benaming noemde net...maar weet niet hoe het precies heet dan.
haha, ja hoor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb dat een keer gekocht maar toen ik de zak opendeed werd ik al misselijk van de luchtlust je die dingen??
De vorige keer dat zo`n gek posten stierf deze in de Youtube community.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alsof iemand dat gaat kijkenluisteren.
Hierbij het verzoek of alle gymmers hun kwakjes willen verzamelen in bitter lemon flessen en naar mij op willen sturenquote:
Ik bezorg het liever vers (inkoppertje, maar toch).quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hierbij het verzoek of alle gymmers hun kwakjes willen verzamelen in bitter lemon flessen en naar mij op willen sturen
hoeft niet perse in een bitter lemon fles, het lijkt op bitter lemon in een flesquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hierbij het verzoek of alle gymmers hun kwakjes willen verzamelen in bitter lemon flessen en naar mij op willen sturen
wat zullen je oprispingen en boertjes lekker smaken zegquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
onderzoek naar het effect van 3 maanden lang semen only dieet
Ja daarom, kan ik misschien m'n geest voor de gek houden dat het bitter lemon is.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hoeft niet perse in een bitter lemon fles, het lijkt op bitter lemon in een fles![]()
ahhhrgh![]()
Maak je wel een filmpje voor ons als je hem leeg chugged? In 1x chuggen he die 1,5liter moet makkelijk kunnen
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja daarom, kan ik misschien m'n geest voor de gek houden dat het bitter lemon is.
Ga het adten ja..
Je kan wel gruwelen nu maar als dit de nieuwe dieetcraze wordt waren jullie betrokken bij de oorsprong! het GOSAD dieet by JB (copyright tekentje)
jij komt altijd met dit soort klachten.. leer eens out of the box denken Awesome_! Zo ontstaan legendes!quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:18 schreef Awesome_ het volgende:
ja dit is dus gewoon kkvies. waarom moet het meteen zo vulgair hier.
JB wilt een bukkake meissie zijn.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ok.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Appart dat je het mooi vindt dat JB het kwakje van iedereen vraagt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:30 schreef Ethanolic het volgende:
Allemaal, stuk voor stuk, mooie posts.
En dan komt McNulty er weer tussendoor
Valt me op dat je wel erg vaak over cuckolds begint, zit je er mee jongen? Stiekeme fantasie van je?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Appart dat je het mooi vindt dat JB het kwakje van iedereen vraagt.
De cuckold in je komt wel heel erg naar boven.
Een dude die het leuk vindt om te zien hoe zijn chick door een ander gepaald wordt. McNutty heeft hier blijkbaar een niet zo stiekeme obsessie mee.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik klik niet op lmgtfy-linkjes. Die belerende toon doe je maar tegen je vrienden op het schoolplein.
doing the absolute mostquote:Op dinsdag 17 september 2013 13:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Appart dat je het mooi vindt dat JB het kwakje van iedereen vraagt.
De cuckold in je komt wel heel erg naar boven.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een dude die het leuk vindt om te zien hoe zijn chick door een ander gepaald wordt. McNutty heeft hier blijkbaar een niet zo stiekeme obsessie mee.
die ander moet dan wel een "bull" zijn!quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Een dude die het leuk vindt om te zien hoe zijn chick door een ander gepaald wordt. McNutty heeft hier blijkbaar een niet zo stiekeme obsessie mee.
soort livevoorstelling dus? of was het met partnerruil?quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb een keer een plaatje meme gezien van een oostblok stelletje, ze deden een pornotje.
1 oostblokmeisje lag op zij en 1 oostblakman paalde haar lepeltje lepeltje, en de vriend van oostblokmeisje zat op een stoel naast het bed en hield handje vast van zijn vriendinnetje.![]()
Het was een definiëring van de ultieme friendzone. (plaatje)quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
soort livevoorstelling dus? of was het met partnerruil?
Jij vertoont de trekjes. Ik kaart ze aan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:34 schreef Miousana het volgende:
Bekijk de foto.twitter:curacaosupreme twitterde op donderdag 12-09-2013 om 20:27:01kk me opa is dood, omwt ziekenhuisss. http://t.co/1vIsoz2OAt reageer retweet
Toelichting van deze klacht lijkt me onnodig.twitter:curacaosupreme twitterde op donderdag 12-09-2013 om 20:36:21Somaar is ie dood eah , zou nog geld van hem kryge voor me bday qq. reageer retweet
---> R&Pquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:09 schreef Awesome_ het volgende:
hoe heet het dan als je het geil vind om iemands vriendin te balle terwyl haar vriend kykt want kdenk dak da heb
lolquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Recente pic van deze held:
[ afbeelding ]
allemaal aangeborenquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Want respect is noodzakelijk voor iemand die zich met AAS en Cocaine vroegtijdig vermoord?
Stel geen domme vragen en ik geef geen lmgtfy antwoorden.quote:Op dinsdag 17 september 2013 13:24 schreef Awesome_ het volgende:
Ik klik niet op lmgtfy-linkjes. Die belerende toon doe je maar tegen je vrienden op het schoolplein.
Oh, ja; dat was ook zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |