En die valt ook pro-actief enemies aan, altijd grappig.. Ziet er tevens ook badass uit:quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je kan beter die shadowmere hebben, want die wil regelmatig plotseling weer bij je staan na het fast travellen.
Om die te krijgen moet je de Dark Brotherhood quest doen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
shadowmere
Dit word de ultieme mount.
[ afbeelding ]
Oh cool! Hoe heet de mod?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Nice eindelijk een mod gevonden die ervoor zorgt dat de Dragonborn muziek ook gewoon in Skyrim draait![]()
![]()
![]()
![]()
- Weapons of the Third Eraquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef ems. het volgende:
Iemand die naast immersive armor/weapons nog goede armor/weaponmods kan suggereren?
En dan dus niet die 13-jarige maagdenshit waar nexus voornamelijk mee vol staat
Zoek ff in de vorige thread, daar had ik een paar coole suggesties gepost.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef ems. het volgende:
Iemand die naast immersive armor/weapons nog goede armor/weaponmods kan suggereren?
En dan dus niet die 13-jarige maagdenshit waar nexus voornamelijk mee vol staat
Doe mij TW3 maarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:26 schreef ems. het volgende:
Skyrim begint wel, ondanks veel reinstalls en veel plezier, toch langzaam mijn neus uit te komen. Laat fallout 4 maar snel aantreden
Heb ik ook hoor. Fallout blijf ik veel leuker vinden, maar toch is het soms wel leuk om even Skyrim te spelen. Dat komt ook echt door de mods. Fallout kan ik best zonder mods spelen, omdat die wereld mij veel meer aanspreekt. Skyrim wordt pas leuker en beter als je echt wat mods installeert. Tenminste dat vind ik danquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:26 schreef ems. het volgende:
Skyrim begint wel, ondanks veel reinstalls en veel plezier, toch langzaam mijn neus uit te komen. Laat fallout 4 maar snel aantreden
Wel Skyrim, niet TW?quote:
Haha ik hoor mezelf praten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nu toch wel heel erg into de RPG's ben geworden de laatste tijd. Jammer dat ik het genre altijd links heb laten liggen.
Als je huidige kaart niet al te oud is kun je er dezelfde bij plaatsen (SLI/Crossfire). Vaak levert dat een enorme prestatiewins op voor kleingeld in vergelijking met een nieuwe kaart..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
Pffff sinds vanavond zit ik echt weer te denken om een grafische kaart te halen. Ik deed net alles even op z'n hoogst en met wat texture packs (2KHD, Amidian Born Pack etc) en een ENB erbij. Het haperde natuurlijk wel omdat m'n pc het niet aankan, maar damn alles ziet er wel echt super strak uit als je het aankan.
Misschien toch eens op zoek naar een leuke 2ehandse of eentje voor een normale prijs.
Iemand een suggestie?![]()
Mijn hoogste resolutie is 1680-1050, dus ik heb volgens mij ook geen monsterkaart nodig om het te kunnen draaien. Tegenwoordig is 1920-1080 de standaard of zelfs nog hoger. De games die ik speel zijn voornamelijk Fallout 3 en Skyrim, maar soms ook de Bioshock serie en de Mass Effect serie. Voor de rest speel ik niks meer
Tweedehands 6870 trekt dat makkelijk op ultra op die resolutie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:22 schreef Vault-Boy het volgende:
Mijn hoogste resolutie is 1680-1050, dus ik heb volgens mij ook geen monsterkaart nodig om het te kunnen draaien. Tegenwoordig is 1920-1080 de standaard of zelfs nog hoger. De games die ik speel zijn voornamelijk Fallout 3 en Skyrim, maar soms ook de Bioshock serie en de Mass Effect serie. Voor de rest speel ik niks meer
True, maar the witcher 3 komt er bijvoorbeeld ook aan, en de volgende FO of TES games gaan een nieuwe engine krijgen dus een beetje richten op de toekomst kan geen kwaad.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tweedehands 6870 trekt dat makkelijk op ultra op die resolutie.
Hier draaide Skyrim met die kaart op 1920x1200 met de nodige ini tweaks en texturemods best prima.
Niet zo goed als mijn 6970, maar meer dan voldoende om gewoon ervan te genieten.
Ik gok dat je zo een kaartje tweedehands voor tussen de 60 en 75 euro kan vinden.
Zeker gezien de lage resolutie waarin je gamed is eigenlijk alles sneller dan een 6870 complete overkill.
Ik heb nou helemaal geen kaart meer, maar gewoon een onboard kaartje. Moet zeggen dat die best nog sterk is, aangezien ik Skyrim op High kan spelen met een ENB (niet voluit natuurlijk) Maar ik wil die spellen nu toch wel echt goed kunnen spelen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:11 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je huidige kaart niet al te oud is kun je er dezelfde bij plaatsen (SLI/Crossfire). Vaak levert dat een enorme prestatiewins op voor kleingeld in vergelijking met een nieuwe kaart..
Daar zat ik idd ook nog aan te denken. Weet nog wel toen ik die 2 van die XFX 6870's had. Nou ik kon heel veel spelen gewoon met gemak op ultra spelen. Misschien toch ergens een 2ehandse vandaan halen en dan een jaartje later een 2e erbij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 08:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tweedehands 6870 trekt dat makkelijk op ultra op die resolutie.
Hier draaide Skyrim met die kaart op 1920x1200 met de nodige ini tweaks en texturemods best prima.
Niet zo goed als mijn 6970, maar meer dan voldoende om gewoon ervan te genieten.
Ik gok dat je zo een kaartje tweedehands voor tussen de 60 en 75 euro kan vinden.
Zeker gezien de lage resolutie waarin je gamed is eigenlijk alles sneller dan een 6870 complete overkill.
Ik ga er toch wel vanuit dat Fallout 4 gewoon de engine krijgt van Skryim. Zal leuk zijn als ze echt een hele nieuwe engine gaan doen, maar denk dat ze gewoon op deze engine voortborduren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
True, maar the witcher 3 komt er bijvoorbeeld ook aan, en de volgende FO of TES games gaan een nieuwe engine krijgen dus een beetje richten op de toekomst kan geen kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |