Rockstar is niet laks met graphics etc. heb er wel vertrouwen in, maar ik haal m voor de PC dan.quote:Op zondag 15 september 2013 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.
Of ze ook uitgebreidere 3D modellen hebben voor de auto's enzo, dat betwijfel ik, maar die zien er ook gewoon goed uit, dus dat is geen noodzaak.
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.
Kom hem woensdag maar brengen, heb hem al betaald.quote:Op zondag 15 september 2013 18:31 schreef JessedeK het volgende:
ik ben werkloos en ga van mn uitkering GTA V kopen........
ben lekker altijd vrij
Stoer hè
chiemboy die met cheats wil spelen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef stoereboii het volgende:
Zijn er eigenlijk money cheats/auto cheats?
quote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
chiemboy die met cheats wil spelen.
Zo'n money cheat zou wel heel de game verkrachten. Het is juist vet om met die heists geld te verdienen.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef stoereboii het volgende:
Trainer op de PCquote:Op zondag 15 september 2013 18:33 schreef Morgen- het volgende:
[..]
chiemboy die met cheats wil spelen.
Omdat pop-in's en weinig voetgangers niets te maken hebben met dat het een stream is of niet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef saffron-- het volgende:
Waarom zeiken een hoop mensen hier, die de game nog niet hebben gespeeld over de graphics... Denk je nou echt dat je daar een goede indruk van krijgt via zo n kut 720p streampje. Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.
Als je de moeite niet wilt doen om de argumenten te lezen houd dan alsjeblieft op met posten.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef saffron-- het volgende:
Waarom zeiken een hoop mensen hier, die de game nog niet hebben gespeeld over de graphics... Denk je nou echt dat je daar een goede indruk van krijgt via zo n kut 720p streampje. Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.
Ik zag in iedergeval een cheat voor een vliegtuig en dat wanneer je slaat/schopt er vuur vanaf komt.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef stoereboii het volgende:
die PS3 cheat was in GTA SA een rhino tankquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit gevolgen hebben voor je savegame?
Genoeg voetgangers hierquote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Omdat pop-in's en weinig voetgangers niets te maken hebben met dat het een stream is of niet.
Dat je die uit je kop weet.quote:Op zondag 15 september 2013 18:35 schreef JessedeK het volgende:
[..]
die PS3 cheat was in GTA SA een rhino tank
heel goed geheugenquote:
Ik snap sowieso niet dat mensen het iets kan schelen hoe GTA eruit ziet. Al bestond de hele game uit blokjes en driehoekjes dan was het nog tof.quote:Op zondag 15 september 2013 18:34 schreef saffron-- het volgende:
Daarnaast gta ging/gaat altijd om gameplay.
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLSquote:Op zondag 15 september 2013 18:37 schreef Boterbartje het volgende:
Heeft iemand toevallig een stream, die ene stream is er mee gestopt?
omg gamecreds doet t niet omgomgomgogmogmquote:Op zondag 15 september 2013 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
http://video.gamecreds.com/uzddydygvma0/channel/MAGIC-MIKE-FOOLS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |