Ziet er niet verkeerd uit. Hebben ze een parkeerplek? (vind niks daarover in de FAQ)quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef k_man het volgende:
Toen ik de vorige keer in Parijs was had ik ook een hotel bij Porte Dorée, maar dan deze. Die kan ik aanraden.
Mjah bedoelde het meer relatief dichtbij. Niet dat je eerst nog een half uur met de trein moet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef k_man het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je zoekt. Je vraag om iets nabij Gare du Nord, maar vervolgens kom je zelf met een hotel bij Porte Dorée - dat ligt totaal niet in de buurt bij Gare du Nord.
Toen ik de vorige keer in Parijs was had ik ook een hotel bij Porte Dorée, maar dan deze. Die kan ik aanraden.
Volgens mij niet, maar ik had daar toen geen behoefte aan. Gewoon even navragen dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Hebben ze een parkeerplek? (vind niks daarover in de FAQ)
Van Gare du Nord naar Porte Dorée zit je niet veel korter dan een half uur in de metro hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah bedoelde het meer relatief dichtbij. Niet dat je eerst nog een half uur met de trein moet bijvoorbeeld.
Mail gestuurd en antwoord gehad. Maar ze hebben alleen maar antwoord gegeven op het beschikbaarheidsdeel, niet op de parkeergelegenheidvraag. Maargoed, ze hebben dus blijkbaar geen geschikte kamers voor mijn gezin, ook goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik had daar toen geen behoefte aan. Gewoon even navragen dus.
Edit: op de site staat bij Hotelvoorzieningen 'nabijgelegen parkeergelegenheid'.
Vrijdagavond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:38 schreef MaLo het volgende:
Wat zou qua drukte de beste dag / tijd zijn om het Louvre te bezoeken? We gaan van vrijdag(-middag) tot maandag(-ochtend), het laatste weekend van september.
Dat dus, ik hou het ook geen hele dag in een museum volquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef k_man het volgende:
Je moet sowieso selectief zijn. Ook al ben je een hele dag in het Louvre, dan heb je nog niet alles gezien. Zelf begin ik na een paar uur museum m'n aandacht te verliezen. Van tevoren dus bedenken wat je graag wilt zien en je daarop concentreren.
De Arc de Triomphe inderdaad ook! Ik googlede er net even op, maar ik zie dat je daar dus ook in kunt, nooit gewetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Pino112 het volgende:
Vergeet ook de Arc en de Tour Montparnasse niet.
Maar is een weekend niet te kort om ook het Louvre te zien? Of wil je er doorheen vliegen, kan ook natuurlijk.
Je kunt er zelfs op staan. Als je 25 of jonger bent is het ook nog eens gratis, anders 6,50 dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat dus, ik hou het ook geen hele dag in een museum vol. Mijn vriend wil graag het Egyptische en Griekse gebeuren zien, en ik dan natuurlijk nog de Mona Lisa.
Vrijdagavond dusLijkt me een goed begin van ons weekend!
[..]
De Arc de Triomphe inderdaad ook! Ik googlede er net even op, maar ik zie dat je daar dus ook in kunt, nooit geweten.
Ben je vanaf beneden met de lift gegaan of vanaf de tweede?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Harveo het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs op staan. Als je 25 of jonger bent is het ook nog eens gratis, anders 6,50 dacht ik.
Ben net terug van weekend Parijs voor de eerste keer. Eiffeltoren is echt een imposante toren. Als je entree kaarten online kunt kopen moet je dat zeker doen. Wij hebben een uur in de rij gestaan.
Vanaf de tweede. We wilden wel echt de Eiffeltoren beklimmenquote:Op zondag 17 augustus 2014 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je vanaf beneden met de lift gegaan of vanaf de tweede?
Timing is everything. Ik ben meerdere keren de Eiffeltoren op geweest en heb nooit lang in de rij hoeven staan. Je kunt het best tegen zonsondergang gaan. Ten eerste heb je dan een prachtig uitzicht; eerst nog met daglicht, later de lichtjes die overal aangaan. Ten tweede is het dan relatief rustig, omdat alle tourgroepen op dat moment zitten te eten, of geen programma meer hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Harveo het volgende:
Eiffeltoren is echt een imposante toren. Als je entree kaarten online kunt kopen moet je dat zeker doen. Wij hebben een uur in de rij gestaan.
Ja daarom, hebben wij ook gedaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:19 schreef Harveo het volgende:
[..]
Vanaf de tweede. We wilden wel echt de Eiffeltoren beklimmen
Ik was al op de Eiffeltoren geweest, vriend hoefde er niet op. En daar was ik blij van, wat een rijenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:07 schreef Harveo het volgende:
Waarom ben je niet op de Eiffeltoren geweest? Of ben je er al een keer geweest?
Het uitzicht was echt fantastischquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:49 schreef parijsmijnstad het volgende:
@ Malo
Nou dan heb je in ieder geval veel mooie highlights gezien. Tour Montparnasse gaan wij de volgende keer ook weer doen. Ben er al wel tien keer op geweest, maar nog nooit na de verbouwing van het dakterras.
Als je al eens op de Eiffeltoren bent geweest kun je de keer erna inderdaad net zo goed naar de Tour Montparnasse gaan om van het uitzicht over Parijs te genieten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik was al op de Eiffeltoren geweest, vriend hoefde er niet op. En daar was ik blij van, wat een rijen
[..]
Het uitzicht was echt fantastisch. Zeker bij zonsondergang. En helemaal niet zo druk, we hebben 10 minuten gewacht op de lift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |