Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swanseaquote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeds, Swansea, Southampton , Real Betis , Getafe , Bilbao (aanrader)
Ben er al uit. Een keertje Feyenoord dan maar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:55 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swansea
Hoe zorg je dan in principe voor een tiki-taka tactiek? Want als je weer met een laag tempo speelt, kan de tegenstander makkelijk voorspellen wat mijn spelers gaan doen. Dus laag tempo brengt alleen maar nadelen met zich mee?!? Ik kom niet verder danquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hoe snel de spelers passen. Tijd winnen gaat over hoe lang ze tijd rekken als ze bijvoorbeeld een ingooi of doeltrap moeten nemen, of ze tijd gaan rekken bij dr cornervlag en dat soort zaken.
Tempo, breedte en tijdwinnen? In wat voor formatie zou jij spelen met welke rollen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
Pressie zetten, creativiteit hoog, kort passen.
Daar ben ik inderdaad ook van op de hoogte.quote:Op zondag 15 september 2013 16:26 schreef Sejt het volgende:
Tactiek alleen gaat niet werken. Je zal eerst de spelers ervoor moeten hebben met goede passing, creativiteit, balaanname en zonder bal.
Anders zal je heel weinig kansen gaan creëren, vrees ik.
Zo ernstig is het bij mij nog niet..quote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij ben ik de Belgische competitie een beetje ontgroeid
[ afbeelding ]
Schwalbes op veel, tijdrekken op het hoogtst, klagen bij de scheidsrechter op altijd.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik probeer namelijk steeds een tactiek te maken als die van Barcelona
Nee, dat bedrag moet je maandelijks betalen. Ik heb het zelf gehad afgelopen seizoen. Anji betaalde me bijna 100k per maand om Immers te huren van me.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?
Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nee, het is echt een maandelijkse fee. Beetje vaag, maar het komt dus bovenop de salariskosten, maar gaat uit een ander potje (volgens mij uit het transfergeld). Rechtsboven zie je ook wat je nou precies maandelijks gaat betalen als je het aanpast.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?
Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef MMUFC het volgende:
Met Nederland de WK finale gehaald. In de 3e minuut krijgt een van mijn middenvelders rood. Resultaat: 3-2 opverwinning.
Het is dan ook een game die al sinds het begin van FM draait. Af en toe een andere game, maar iedere keer weer terug naar deze.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
2030Dat wordt nog een aantal jaar wachten dus.
Mooi is dat jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is dan ook een game die al sinds het begin van FM draait. Af en toe een andere game, maar iedere keer weer terug naar deze.
Wat maakt deze speler tot een baasje? Ik zit nog in de lerende fase hehquote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Wat een goede scout al niet kan doen. Gratis en voor niets ergens uit de heuvels van Ierland:
[ afbeelding ]
Zijn uitstekende stats voor zijn leeftijd. Prima waardes op alle key attributes, zoals tackelen, marking, heading, mentaal al dik in orde en fysiek is gewoon al goed voor een 17-jarige.quote:Op maandag 16 september 2013 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat maakt deze speler tot een baasje? Ik zit nog in de lerende fase heh.
Zo heb ik die Homan. Weggeplukt bij Feyenoord(toen hij 16 was) heeft op zijn 18e nu al 2 CL's gewonnen, Wereldkampioen en gescoord in de WK finale.quote:Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef Sejt het volgende:
Mijn 17 jarig talent debuteert en scoort een hat-trick binnen een half uur tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het nodige talent voor de komende jaren. Allemaal voor niks of hoogstens een paar ton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel buitenlanders, maar in Nederland is er óf niet kwaliteit genoeg óf er worden kapitalen gevraagd voor een middelmatig talent.
Iers talent is trouwens compleet nieuw voor mij. De competitie is niet ingeladen, maar m'n scouts kwamen met bovenstaande talenten die ik gratis op kon pikken. De scouts gaven 4 sterren, maar de attributen verraden meer en ze kregen dan ook 4,5 ster op het moment dat ze in m'n team kwamen.
Verkocht voor 8,5 miljoen en dit dus gekocht voor:
Ondertussen worden de faciliteiten verbeterd, waardoor ik de komende jaren hopelijk eigen talenten kan opleiden, want afgelopen seizoen was complete bagger.
I love my mispoken words.
SPOILER: Yttergård JenssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: StrandbergOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Sejt het volgende:
31 Januari 2014. Juventus komt met een goed bod op Clasie, op dat moment 13 miljoen waard, zijnde 30 miljoen en 10% van de volgende verkoop.
Clasie is goed, maar niet goed genoeg om niet te verkopen voor dat bedrag, dat de balans van Feyenoord zal verdubbelen!
[ afbeelding ]
Maar goed, nog ca. 16 uur voor het sluiten van de transfermarkt. Ik heb de nodige talenten, maar wil toch een deel van de inkomsten herinvesteren.
Dankzij m'n shortlist kon ik snel een viertal spelers selecteren, die Clasie konden vervangen. Nieuwe scout reports voor een laatste aankoopsom indicatie en toen begon het bidden op Ulrik Yttergård Jenssen en Stefan Strandberg - twee Noren.
De eerste is een 17 jarig talent en kan nu al in de basis spelen, indien nodig. De tweede is een verdediger, annex verdedigende middenvelder, die ik kan gebruiken als stand-in op het middenveld en als vervanger voor De Vrij.
Resultaat: 30 miljoen binnen en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve shortlists.SPOILER: Yttergård JenssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die JenssenSPOILER: StrandbergOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik ben nog nooit gedegradeerd volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een vraagje: heeft iemand weleens een carriére gehad waarin hij degradeerde on mocht blijven van de chef? Zou me enorm zuur lijken om bij m'n zelfgecreëerde club de laan uit te worden gestuurd omdat ik van de JL naar de Topklasse degradeer (ben begonnen in de Hoofdklasse A(
Zo heb ik er nog wel een paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Whehe, Roda staat hier in ronde 20 meestal ergens 14e. Het is altijd VVV of Utreg dat het tot aan ronde 25/26 extreem goed doet en dan enorm ver weg zaktquote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Sejt het volgende:
Leuke stand halverwege seizoen 2 trouwens:
[ afbeelding ]
Hier stond Groningen bijna de hele eerste helft van het seizoen bovenaan. Maar die zakken nu weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, Roda staat hier in ronde 20 meestal ergens 14e. Het is altijd VVV of Utreg dat het tot aan ronde 25/26 extreem goed doet en dan enorm ver weg zakt
Ik zie het wel vaker, die extreme salariseisen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, ik heb een speler die van 350 naar 4000 euro salaris per week wil
edit: 8500 zelfs...
[ afbeelding ]
Die loopt dus over 5 maanden transfervrij de deur uit.
Nice, bedankt voor de linkquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Happel het volgende:
FM 2014 gepreordered voor ¤37.
http://www.thehut.com/gam(...)access/10844116.html
Brazilianen willen altijd belachelijke bedragen in mijn games, begin er maar nooit meer aan als ik met een budget moet spelenquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, ik heb een speler die van 350 naar 4000 euro salaris per week wil
edit: 8500 zelfs...
[ afbeelding ]
Die loopt dus over 5 maanden transfervrij de deur uit.
NAC heeft godverdomme niets te zoeken in de Jupiler. Netjes wel hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3 wedstrijden te gaan, handhaving is een feit
[ afbeelding ]
Genie scout of zelf gevonden?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef BroodjeKebab het volgende:
1e seizoen gelijk twee mooie regens te pakken gekregen!Ze kwamen tijdens de zomerperiode (eind seizoen 1) en ze draaien een goed seizoen 2 tot nu toe. Ik zit in september 2013.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit zijn mijn twee top spelers, waarvan één jeugdspeler en één gekochte (jonge) speler:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genie scout.quote:Op zaterdag 21 september 2013 18:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Genie scout of zelf gevonden?
FM 2014?quote:Op zondag 22 september 2013 09:46 schreef Zocalo het volgende:
Wat is de beste update om met de laatste transfers te beginnen?
Telvanni? TES?quote:Op zondag 22 september 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Eredivisie here we come!
quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In FM14 kan je eisen dat wanneer je een speler verkoopt, de desbetreffende speler 1 jaar bij jou op huurbasis blijft spelen.
Herkenbaar, ik heb in huidige game een fase gehad waarin er zoveel geblesseerden waren en er ook veel nieuwe bijkwamen dat ik de ene week 4-2-3-1 speelde, dan weer 4-4-2, dan weer 4-3-3quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:09 schreef Keselo het volgende:
Ben vrijwel iedereen die op links kan spelen kwijt. Ik moet een rechtsback als linksback gebruiken omdat mijn 1e en 2e lb geblesseerd zijn en 4van mijn linker middenvelders zijn geblesseerd, waardoor ik een knul van 15 op die positie moet zetten.
Afbraak voetbal heeft bij mij de eerste seizoenen in de cl met mijn Dordrecht game gewerkt. 451 met 1 zielige spits, een nummer 10 en de rest verdedigend ingesteld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit inmiddels in 2026 en nog altijd is het me niet gelukt om potten te breken in de CL. Ik doorkom altijd de groepsfase, maar bij de eerste ronde met uitschakeling vlieg ik er al-tijd uit. Is er ergens een tutorial met tips en trucs voor wedstrijden tegen moeilijkere tegenstanders in de CL?
Ja, maar niet veel meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
M 'n keep is 3.1 mln waard, ik heb hem aangeboden voor 4 mln, en 8 clubs bieden gelijk op hem. Had ik meer geld kunnen vragen?
Hij moet sowieso weg want hij wil zijn contract niet verlengen, en als hij dat wel wou dan zou ik hem toch niet meer kunnen betalen (vraagt dan 100k/maand).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Duarte brak na 6 wedstrijden zijn voet. 4 maanden er uit.
Hij traint wat mee, valt een keer in. Alles gaat goed.
Hij valt een tweede keer in, scoort en valt uit.
Voet gebroken.6 maanden er uit.
Ja, zodra die fit is, gaat hij op de transferlijst.quote:
Ok, dank je wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar niet veel meer.
Misschien wat geld bij doorverkoop ofzo.
Ik word er ook ziek vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zodra die fit is, gaat hij op de transferlijst.
Blessuregevoelige spelers kunnen oprotten.
Helder! Aantal aspecten had ik door inderdaadquote:Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zijn uitstekende stats voor zijn leeftijd. Prima waardes op alle key attributes, zoals tackelen, marking, heading, mentaal al dik in orde en fysiek is gewoon al goed voor een 17-jarige.
Daarnaast heeft hij een goede lengte (vertaald zich indirect in jumping en heading), is hij linksvoetig en kan hij even goed in het centrum als linksachter spelen.
Dan ook nog zo goed als gratis (alleen tekensom) en laag salaris.
Ik vind hem een beetje 'net niet' eigenlijk, zou het persoonlijk niet doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Deze halen? Zijn contract bij Sevilla is afgelopen, en hij vraagt max. 27k/maand:
[ afbeelding ]
Hij heeft ook vrij veel concurrentie, heb eigenlijk al genoeg aanvallers rondlopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje 'net niet' eigenlijk, zou het persoonlijk niet doen.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef MMUFC het volgende:
Met een club uit mijn woonplaats begonnen. In de districtsbeker Zuid 1 net een enigszins spannende penalty serie achter de rug.
[ afbeelding ]
In de competitie(1e klasse E) de eerste periode gewonnen en sta nu dus na 8 duels 1e op doelsaldo.
Vind het tot nu toe wel grappig. Want zit naast clubs uit mijn huidige regio ook bij een club uit mijn geboorte plaats(hier 50km vandaan) en bij een club uit de gemeente van de geboorteplaats van mijn vriendin(hier 70km vandaan)quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Dat zijn veel penalty's!
Ik wil dat ook een keer doen, met een club uit m'n woonplaats beginnen.
En ik denk dat ik FM14 oversla.
Dat had ik ook:quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Duarte brak na 6 wedstrijden zijn voet. 4 maanden er uit.
Hij traint wat mee, valt een keer in. Alles gaat goed.
Hij valt een tweede keer in, scoort en valt uit.
Voet gebroken.6 maanden er uit.
Idd grappigquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe wel grappig. Want zit naast clubs uit mijn huidige regio ook bij een club uit mijn geboorte plaats(hier 50km vandaan) en bij een club uit de gemeente van de geboorteplaats van mijn vriendin(hier 70km vandaan)
De streek derby's gewonnen. De derby tussen mijn woonplaats en mijn geboorteplaats verloren..quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd grappig
Leuke derby's dan zeker?
Teringquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef MMUFC het volgende:
Met een club uit mijn woonplaats begonnen. In de districtsbeker Zuid 1 net een enigszins spannende penalty serie achter de rug.
[ afbeelding ]
In de competitie(1e klasse E) de eerste periode gewonnen en sta nu dus na 8 duels 1e op doelsaldo.
[ afbeelding ]
Thompson.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Welke kan ik beter opstellen?
[ afbeelding ]
Waarom?quote:
Mohammed Ali, agressiviteit 18quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom?
En De Lange is overall beter dan Ali. Leuke naam btw
Mohammed Ali, 18 agressionquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, de nieuwe lichting is gearriveerd.
2 spelers zijn goed, de rest is matig tot kut.
Mijn assistent heeft het meest vertrouwen in deze baas:
[ afbeelding ]
Zelf ga ik meer voor deze:
[ afbeelding ]
Jullie mogen raden waarom.
Whehehehe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:14 schreef Keselo het volgende:
[..]
Mohammed Ali, 18 agression
Doet me denken aan dat FM topic dat iedereen zijn eigen spelers had, had er een keizer Badr Hari gemaakt en 20 agression gegeven, de ene kaart na de andere
Die Mohammed Ali (quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, de nieuwe lichting is gearriveerd.
2 spelers zijn goed, de rest is matig tot kut.
Mijn assistent heeft het meest vertrouwen in deze baas:
[ afbeelding ]
Zelf ga ik meer voor deze:
[ afbeelding ]
Jullie mogen raden waarom.
Mwah, valt wel mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die Mohammed Ali () is wel extreem slecht voor een VC
Ik kijk altijd naar de cruciale stats voor zulke posities en vind alleen z'n kopskills goedquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee.
Hij is pas 16, maar ik vraag me af hoeveel beter hij wordt met zijn blessuregevoeligheid.
WAT?!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef MMUFC het volgende:
[ afbeelding ]
Gristus te paard wtf heb jij nou weer als UI?quote:
Kjoet hequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gristus te paard wtf heb jij nou weer als UI?![]()
Tackelen is al 15. Doorzettingsvermogen, springen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de cruciale stats voor zulke posities en vind alleen z'n kopskills goed
edit: en praat me niet over blessuregevoelige spelersIk heb een redelijke rechtsback (regen) al 3 jaar bij de -19 zitten en nu 1 jaar in het tweede. Kerel ligt er regelmatig 3-4 weken uit en zeurt tussendoor continu om een basisplaats. Ik kan hem niet verhuren en wil hem niet verkopen omdat mijn backs vaak geblesseerd zijn of kaarten pakken (ik noem een Mike van den Ban die elke twee wedstrijden wel een kaart pakt
)
Ik had een keer 4 basisspelers geblesseerd (en de vervangers waren op interlands), dus ik dacht "ach, haal ik die gewoon ff bij het 2e vandaan". Was ik vergeten dat die lui allemaal een jaar verhuurd waren... sta je daar met 4 jochies van 15 á 16... FFFUUUquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn nu 6 basisspelers geblesseerd voor langere tijd![]()
Hopeloos.
[ afbeelding ]
SPOILER: RegensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Keselo het volgende:
Ik krijg me zo toch even een stel bazenregensNiet eerlijkSPOILER: RegensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Keselo het volgende:
Ik krijg me zo toch even een stel bazenregensHuh? RBC? Waar spelen die?SPOILER: RegensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb die MU update gedownload en RBC aan de Zaterdag A toegevoegd.quote:
Ah ok. Wel grappig.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:03 schreef Keselo het volgende:
[..]
Heb die MU update gedownload en RBC aan de Zaterdag A toegevoegd.
Ze spelen in de echt tegenwoordig in de 3e klasse o.i.d. maar ik ben geen fan van die grote update waarmee je door 7 promoties moet grinden voordat je eindelijk in de Jupiler bent.
Grappig genoeg zaten ze nog gewoon in de Editor, compleet met stadion, logo en schulden
Mijn probleem was dat het zo verschrikkelijk lang duurde. Het aanmaken van het spel alleen al duurde een uur en tijdens de transferperiode doe je 2-3 minuten over een dag, zonder dat er voor de rest ook maar iets gebeurt.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah ok. Wel grappig.
Mij lijkt het wel wat om dat Project Holland te gaan spelen. Doe nu iets soortgelijks in de Engelse competitie. Ben in het 9de niveau onder de Premier League begonnen en probeer mezelf omhoog te werken. Misschien toch eens overstappen naar Nederland. Heb ik toch meer mee.
Daar heb ik zelf nooit zo problemen mee. Ga ik gewoon andere dingen doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat het zo verschrikkelijk lang duurde. Het aanmaken van het spel alleen al duurde een uur en tijdens de transferperiode doe je 2-3 minuten over een dag, zonder dat er voor de rest ook maar iets gebeurt.
Had ik ook.. Heb nu zelfde project holland bestand ingeladen tot en met 1e klasse(ipv tot en met 5e klasse) en hij loopt als een tietquote:Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef Keselo het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat het zo verschrikkelijk lang duurde. Het aanmaken van het spel alleen al duurde een uur en tijdens de transferperiode doe je 2-3 minuten over een dag, zonder dat er voor de rest ook maar iets gebeurt.
Singh verkocht?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Drukke transferwindow, maar Excelsior moet even naar de Eredivisie.![]()
[ afbeelding ]
Yep, hij begon te zeiken en ik heb beter rondlopen. Dus dan is 7,5 miljoen altijd fijn om bij te schrijven.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:02 schreef Keselo het volgende:
[..]
Singh verkocht?
In mijn game met Feyenoord was hij echt een bepalende schakel in mijn elftal
Speel je toch even met een VMCquote:Op donderdag 26 september 2013 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk is dat, al m'n 3 AMC's zijn geblesseerd
Ik speel nu 4-4-2 ruit, maar ik kan ook met 4-3-3- spelen idd. Al weet ik niet wat de beste tactiek is tegen m'n Deense tegenstander in de CL, zij hebben en 4-2-3-1 tactiek.quote:
Waarom wil je ze in de eredivisie? Ik neem aan dat je feyenoord bent? Dan wordt het samenwerkingsverband toch verbroken?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:
Drukke transferwindow, maar Excelsior moet even naar de Eredivisie.![]()
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waarom wil je ze in de eredivisie? Ik neem aan dat je feyenoord bent? Dan wordt het samenwerkingsverband toch verbroken?
Sommige samenwerkingsverbanden niet.. Volgens mij die tussen Feyenoord en Excelsior en die tussen Ajax en Almere City niet. Maar die tussen PSV en Eindhoven wel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Waarom wil je ze in de eredivisie? Ik neem aan dat je feyenoord bent? Dan wordt het samenwerkingsverband toch verbroken?
Enormquote:Op donderdag 26 september 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft ook te maken met je status geloof ik. Kennelijk is de status van je club gegroeid sinds je laatste contract.
Ik mag aantreden tegen Mainz.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik mag tegen AS Roma ballen in de CL. Tegen m'n moederclub
Dit inderdaad. Blijft gewoon bestaan na promotie van Excelsior.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Sommige samenwerkingsverbanden niet.. Volgens mij die tussen Feyenoord en Excelsior en die tussen Ajax en Almere City niet. Maar die tussen PSV en Eindhoven wel bijvoorbeeld.
Nette speler.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de vervanger van m'n beste VC is:
[ afbeelding ]
Zo'n doorzettingsvermogen is altijd heerlijk om te zienquote:Op donderdag 26 september 2013 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En de vervanger van m'n beste VC is:
[ afbeelding ]
Door de bug waardoor spelers niet stoppen(speler geeft aan te stoppen, tekent voorcontract als staff lid bij andere club en besluit daarna toch door te gaan met voetballen, waardoor contract met nieuwe club blijft staan maar op 1-1-1900, en speler niet stopt..) heb ik Puyol gezien als 51 jarige.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Tot nu toe de oudste nog spelende speler in FM13 dat ik heb gezien:
Daniele De Rossi, 38 jaar bij AS Roma.
quote:
Ik wed dat ie naar vis ruiktquote:Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een eindbaas, debuut met 2 goals en 2 assists (in de 5-1 tegen Fortuna):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
3-3 uit bij AS Roma, 1-1 thuis, dus op naar de volgende tegenstander in de CL
Valt wel mee, na VVV (en Vitesse ook wel) kun je iedereen rust geven die het nodig heeft.quote:
Dat wel. Spakenburg kan ik makkelijk hebbenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt wel mee, na VVV (en Vitesse ook wel) kun je iedereen rust geven die het nodig heeft.
Rosenborg toch ook wel ondertussen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wel. Spakenburg kan ik makkelijk hebben
Zal ook wat jonkies inzetten daar, kunnen die mooi wat wedstrijdervaring opdoen.
Ik denk het wel ja, ik ken die ploeg niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Rosenborg toch ook wel ondertussen?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:17 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
In de Belgische beker kun je kennelijk het thuisvoordeel kopen. Daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Ik snap dat systeem nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:28 schreef MMUFC het volgende:
5-3 winnen ondanks dat in de 46e minuut de 4e speler geblesseerd gewisseld moet worden! Vlak daarna van 2-1 voor naar 2-3 achter en toch nog met 5-3 winnen. Overigens 2 spelers door de zelfde speler van de tegenstander geblesseerd, kreeg geen geel.. Alle vier voor minimaal 3 weken out..
LRC van speelronde 15 tot en met 25 1e. En op de laatste speeldag verliezen ze de koppositie aan Kloetinge, Kloetinge kampioen en direct gepromoveerd.
Ik heb het de laatste periode verkloot en ben 5e geeindigd. Maar door de gewonnen periode wel play-offs.
De play-offs zitten wel een beetje raar in elkaar. De 3 die zich verzekerd hebben van een play-off plaats gaan nu in een minicompetitie strijden wie aan de knock out fase mogen deelnemen. Er komt dus 1 winnaar uit die groepsfase en die mag met de groepswinnaars van Hoofdklasse A en B(zit zelf in C) en de nummer 13 van Topklasse A in een halve finale en een finale strijden om een plaats in de Topklasse..
Ik heb het ook meteen gedaan, uiteraard. Én thuis spelen in plaats van uit én meer inkomsten, win-win dus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou t doen. Meer inkomsten
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JA TOG! Ik schop PSV uit de 8e ronde van de beker, 2-1!
[ afbeelding ]
ggquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef MMUFC het volgende:
DHC eenvoudig aan de kant gezet. Door de 4-3 in de blessure tijd leek het spannend, maar dat was het niet. Op naar de Topklasse!!
SON OF A BITCH!quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
Inmiddels 5-0 met m'n B-elftal tegen Spakenburg in de 1e helft bekerwedstrijd...
sorry Drizzt
SPOILER: TactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:18 schreef Sejt het volgende:
Eitje.![]()
[ afbeelding ]SPOILER: TactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heb je dat geflikt?quote:quote:
Children of the night. What music they make.
Visie hebben qua spel en tactiek.quote:
Ik vind het knapquote:Op zondag 29 september 2013 08:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Visie hebben qua spel en tactiek.Ik wilde verdedigend spelen met een compact centrum en bij counters moesten de vleugels met veel flair met de bal rennen en de spits moest ook constant met het spel meedoen. (verdedigende spits)
Verdedigend zette ik het neer als zone-dekking, zodat de tegenstander weinig kans had om verdedigers uit positie te trekken en daardoor te scoren.
De spelers moeten hier ook wel bij passen. Pellè was bijvoorbeeld niet nuttig geweest door zijn lage work rate. Drage en Boëtius waren perfect op de flanken door hun snelheid en flair.
Uiteindelijk viel alles op z'n plek.
Edit: Ook wedstrijd nr. 3 een succes:
[ afbeelding ]
So far, so good.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Buitendam het volgende:
In mijn spel is de naam van het stadion van FC Twente in 2028 veranderd in de Tadic Veste.
Alle vijf met dezelfde tactiek?quote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik geen veelscorende spits, dus ik heb deze gast maar gekocht van Zenit en hij maakte het verschil
[ afbeelding ]
5 clubs gehad, 5x CL gewonnen op naar de volgende.
1e twee (Paris FC, Lazio) met een 4-3-3 al was die met Lazio een stuk aanvallender ivm betere spelers. 3e (Union) met een 4-4-2, 4e (Panathinaikos) met een 4-2-2-2 en deze met Spartak weer met een 4-4-2.quote:Op maandag 30 september 2013 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alle vijf met dezelfde tactiek?
Oh, jij bent degene die in 7 hoofdsteden een mindere club naar glorie leidt voordat je verkast, toch?quote:Op maandag 30 september 2013 16:37 schreef PirE het volgende:
[..]
1e twee (Paris FC, Lazio) met een 4-3-3 al was die met Lazio een stuk aanvallender ivm betere spelers. 3e (Union) met een 4-4-2, 4e (Panathinaikos) met een 4-2-2-2 en deze met Spartak weer met een 4-4-2.
Bijna goed. Het zijn er 6 en het zijn niet allemaal hoofdsteden. Moet nu alleen nog Istanbul en het zijn niet allemaal kleine clubs hoor, enige voorwaarde is dat ze nog nooit de CL hebben gewonnen (maar het zijn allemaal grote steden zonder CL-winst dus in principe mag ik elke club managen, groot of klein als ze maar uit die stad komen).quote:Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, jij bent degene die in 7 hoofdsteden een mindere club naar glorie leidt voordat je verkast, toch?
*Ahem*quote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef PirE het volgende:
Zie dat ik dit weekend ook door de 1000 uurgrens ben op Steam![]()
Komt vanzelf wel goed, joh. Volhouden.quote:Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we zijn gedegradeerd. Boeit me weinig, het speelt nog altijd fijner in de JL dan in de ED
Best realistisch toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch blijft het zonde dat zowat 90% van alle extreem goede regens/spelers uit zuid-amerika komt
Zulke visie moet ik nog ontwikkelen.quote:Op zondag 29 september 2013 08:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Visie hebben qua spel en tactiek.Ik wilde verdedigend spelen met een compact centrum en bij counters moesten de vleugels met veel flair met de bal rennen en de spits moest ook constant met het spel meedoen. (verdedigende spits)
Verdedigend zette ik het neer als zone-dekking, zodat de tegenstander weinig kans had om verdedigers uit positie te trekken en daardoor te scoren.
De spelers moeten hier ook wel bij passen. Pellè was bijvoorbeeld niet nuttig geweest door zijn lage work rate. Drage en Boëtius waren perfect op de flanken door hun snelheid en flair.
Uiteindelijk viel alles op z'n plek.
Edit: Ook wedstrijd nr. 3 een succes:
[ afbeelding ]
So far, so good.
[ afbeelding ]
Ik sta nu op 959 uurquote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef PirE het volgende:
[..]
Bijna goed. Het zijn er 6 en het zijn niet allemaal hoofdsteden. Moet nu alleen nog Istanbul en het zijn niet allemaal kleine clubs hoor, enige voorwaarde is dat ze nog nooit de CL hebben gewonnen (maar het zijn allemaal grote steden zonder CL-winst dus in principe mag ik elke club managen, groot of klein als ze maar uit die stad komen).
Zie dat ik dit weekend ook door de 1000 uurgrens ben op Steam![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb met PSV eindelijk Ajax van de troon gestoten met het aantal Eredivisie titels. Ik heb er nu 34 met PSV.
Netjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef Buitendam het volgende:
Eindelijk het stadion met mijn naam. 78.000 plaatsen.
Ga je niet redden denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:05 schreef daeh het volgende:
Kampioen geworden met De Graafschap, alleen een pruts budget, geen spelers kunnen verkopen en geen geschikte huurkandidaten gevonden. Dus ik ga met de JL kampioenen de ED in
keer in CM03/04 gehad dat iemand geel kreeg voor een overtreding, ging klagen en daarvoor tweede geel kreeg. Vervolgens kwam een gast die al eerder geel had gekregen klagen en die kreeg ook zijn 2e geelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Sejt het volgende:
Tegenstander krijgt binnen 20sec 2x geel.(2 verschillende tackles btw)
[ afbeelding ]
Dat laatste is wel HEEL zuurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
keer in CM03/04 gehad dat iemand geel kreeg voor een overtreding, ging klagen en daarvoor tweede geel kreeg. Vervolgens kwam een gast die al eerder geel had gekregen klagen en die kreeg ook zijn 2e geel
In diezelfde CM overigens ook een keer gehad dat mijn keeper een tik kreeg en langs de lijn verzorgd werd, terwijl het spel gewoon door ging![]()
![]()
en ja, die wedstrijd verloor ik met 1-0 door een goal tijdens dat verzorgmoment
Good busyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:57 schreef Sejt het volgende:
Wie had dit verwacht.![]()
[ afbeelding ]
(We schrijven december 2014)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal geen gek elftal voor een JL-club, toch?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Die zijn echt ondervertegenwoordigd jaquote:
In ieder geval nog wat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zijn echt ondervertegenwoordigd ja
Ik heb er welgeteld 3: een rechtsback, een verd. mid. en een centr. mid.
Wat ik niet zo leuk vind ik de nieuwe versies, is de connectie tussen ca/pa en nationaliteit.quote:
In de onderhandelingen wordt bepaald welke transferwindow.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik zijn transferverzoek accepteer, kan ik dan nog bepalen wanneer hij weggaat? Ik zit nog niet eens aan de winterstop, dus het liefst hou ik hem nog hier tot het seizoen afgelopen is.
Da's waar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In de onderhandelingen wordt bepaald welke transferwindow.
Ik heb geen idee, ik zie dat je vraagprijs op 40 miljoen staat. Wordt dat al door clubs concreet geboden?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's waar.
Heb 'm maar op de TL gezet, hij was toch niet te houden.
Hoeveel kan ik vragen voor 'm denk je?
Nee. Bij de transferrumours staat wel dat ze een bod voorbereiden van 12.5 mln, dus wat ie nu waard is. Maar dat is veel te laag natuurlijk. 1x heb ik gezien dat een club 20 mln wou bieden, maar ik heb nog geen concrete aanbiedingen gehad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zie dat je vraagprijs op 40 miljoen staat. Wordt dat al door clubs concreet geboden?
Je moet even kijken wat de waarde nu is en hoe lang hij nog onder contract staat. Als hij 12 miljoen waard is en hij staat nog vier jaar onder contract moet je gewoon minimaal het dubbele vragen als je hem wilt inwisselen voor de poen. Maar met een jaartje contract, zonder kans op bijtekenen moet je eieren voor je geld kiezen en het hoogste bod accepteren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee. Bij de transferrumours staat wel dat ze een bod voorbereiden van 12.5 mln, dus wat ie nu waard is. Maar dat is veel te laag natuurlijk. 1x heb ik gezien dat een club 20 mln wou bieden, maar ik heb nog geen concrete aanbiedingen gehad.
Over 3 jaar loopt zijn contract af, en bijtekenen zal hij sowieso niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je moet even kijken wat de waarde nu is en hoe lang hij nog onder contract staat. Als hij 12 miljoen waard is en hij staat nog vier jaar onder contract moet je gewoon minimaal het dubbele vragen als je hem wilt inwisselen voor de poen. Maar met een jaartje contract, zonder kans op bijtekenen moet je eieren voor je geld kiezen en het hoogste bod accepteren.
Met drie jaar contract sta je behoorlijk sterk. Je zou 'm ook zelf kunnen aanbieden aan clubs. Als hij in de belangstelling staat van zulke grote clubs kun je eens proberen om hem bijvoorbeeld voor 30 miljoen op de transferlijst te zetten. Je hebt kans dat er clubs happen. Op die manier heb ik spitsen voor 60 miljoen getransfereerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Over 3 jaar loopt zijn contract af, en bijtekenen zal hij sowieso niet.
Als er niet op wordt geboden zal de vraagprijs waarschijnlijk te hoog zijn. Misschien moet je wat zakken om hun interesse te wekken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hem al aangeboden aan clubs, voor 40 miljoen. Hij staat voor dat bedrag op de TL.
Ik ben best bereid om die vraagprijs te verlagen, maar dat hangt er vanaf waar zij mee komen.
Ik had nog niet op Next gekliktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als er niet op wordt geboden zal de vraagprijs waarschijnlijk te hoog zijn. Misschien moet je wat zakken om hun interesse te wekken.
Ik had al alles afgewezen behalve het bod van Arsenalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon tegenbod maken voor komende zomer bij Porto, non-negotiable. Als dat werkt ook bij Arsenal doen. Rest afwijzen. Als Arsenal dan niet hapt heb je altijd Porto nog. Als Porto niet hapt gewoon aan Arsenal verkopen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan je altijd proberen, maar gezien het verschil tussen het bod van Arsenal en de rest denk ik dat je wel echt ongeveer aan de max zit die je kan krijgen.
Nice!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
Record transfer, vorige record was 4 mln voor een speler
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |