abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131199442

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2013 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi
FM-Base

PC
OS - Windows XP/Vista/W7
Processor - XP : 1.6GHz or Faster, Vista/W7/W8 : 2.2GHz or Faster
Supported Processors: Intel Pentium 4, Intel Core, AMD Athlon
Memory - XP/Vista/W7/W8 : 1.0GB RAM
Video Card - 128MB
DirectX: 9.0c
Sound: DirectX 9.0c compatible

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

pi_131199482
quote:
9s.gif Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Leeds, Swansea, Southampton , Real Betis , Getafe , Bilbao (aanrader)
Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swansea
pi_131199665
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:55 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swansea
Ben er al uit. Een keertje Feyenoord dan maar.
pi_131199779
Weet iemand trouwens het verschil/verband tussen het speeltempo en tijdwinnen en wat ze precies inhouden? Ik probeer namelijk steeds een tactiek te maken als die van Barcelona 'Tiki Taka'. Maar ik weet nou niet wat het verband tussen de speeltempo is en het tijdwinnen? Want is speeltempo bijvoorbeeld nou 'hoe snel de bal in het vijandelijk strafschop gebied terecht komt' of 'hoe snel de spelers passen'?
pi_131199915
Volgens mij hoe snel de spelers passen. Tijd winnen gaat over hoe lang ze tijd rekken als ze bijvoorbeeld een ingooi of doeltrap moeten nemen, of ze tijd gaan rekken bij dr cornervlag en dat soort zaken.
pi_131200061
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hoe snel de spelers passen. Tijd winnen gaat over hoe lang ze tijd rekken als ze bijvoorbeeld een ingooi of doeltrap moeten nemen, of ze tijd gaan rekken bij dr cornervlag en dat soort zaken.
Hoe zorg je dan in principe voor een tiki-taka tactiek? Want als je weer met een laag tempo speelt, kan de tegenstander makkelijk voorspellen wat mijn spelers gaan doen. Dus laag tempo brengt alleen maar nadelen met zich mee?!? Ik kom niet verder dan

Kort passen
Alleen aanvallende spelers creatieve vrijheid geven
Dynamisch

Spits = SS
Twee centrale middenvelders zijn VSM
1 Balafpakker
2 CV's met rugdekking
2 vleugelverdedigers
2 vleugelspelers als HVS (aanvallen)

Geen targetman en spelmaker is een VSM met een ondersteunende rol (andere is aanvallend ingesteld).

Geen van de spelers mag lopen met de bal (alleen de VSM's) en de SS, mits die goed kan dribbelen.

Blijf wat hangen met die tempo.
pi_131200207
Pressie zetten, creativiteit hoog, kort passen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_131200314
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
Pressie zetten, creativiteit hoog, kort passen.
Tempo, breedte en tijdwinnen? In wat voor formatie zou jij spelen met welke rollen?
pi_131200457
Tactiek alleen gaat niet werken. Je zal eerst de spelers ervoor moeten hebben met goede passing, creativiteit, balaanname en zonder bal.
Anders zal je heel weinig kansen gaan creëren, vrees ik.
I love my mispoken words.
pi_131200537
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:26 schreef Sejt het volgende:
Tactiek alleen gaat niet werken. Je zal eerst de spelers ervoor moeten hebben met goede passing, creativiteit, balaanname en zonder bal.
Anders zal je heel weinig kansen gaan creëren, vrees ik.
Daar ben ik inderdaad ook van op de hoogte. :) Zonder individuele klasse kom je er niet.

Alleen heb ik toch wel hulp nodig met de tactiek. Spelers vinden is geen probleem.
pi_131201459
Met PSV de titel gepakt en de CL gewonnen. PSV heeft er nu 9, evenveel als Real Madrid. Nog 1 en ik ben alleen record houder.

Met Nederland het WK begonnen. Door een niet overdreven goede kwalificatie en het slechte EK daarvoor staat Nederland momenteel 35e van de wereld.
De poule begon met de lastigste tegenstander: Spanje. Na 3 minuten!! stond ik 0-2 voor :) Uiteindelijk 0-4 gewonnen. 2e duel Mexico met 2-1 verslagen. Doordat Spanje en Mexico van mij verloren en van Colombia wonnen ben ik al door.
Met zijn 3 goals dit WK tot nu toe heeft Ronald Klomp op 26 jarige leeftijd het doelpunten record van Klaas-Jan Huntelaar van 71 geëvenaard. Tijdens WK heeft hij dus nog minimaal 2 duels om dat alleen te pakken.

Bij Uruguay heeft de 21 jarige Alexis Santos al 51 interlands. Het record van Suarez van 157 interlands moet hij dus wel kunnen breken.
pi_131201784
Volgens mij ben ik de Belgische competitie een beetje ontgroeid :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_131202270
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij ben ik de Belgische competitie een beetje ontgroeid :')
[ afbeelding ]
Zo ernstig is het bij mij nog niet..

Klomp heeft tegen Colombia het record al in zijn eentje gepakt.
In de groepsfase zijn de regerend Wereldkampioen Argentinië(2026) en verliezend finalist Brazilië gesneuveld. Ook Wereldkampioen van 2022, 2014 en 2010 en verliezend finalist van 2018 Spanje overleefde de groepsfase ook niet doordat ze het beslissende duel van Mexico verloren.

Zelf 5-3 gewonnen van Colombia en 2e ronde 1-1 tegen Oekraïne en via penalty's naar kwart finale tegen Servië.
  zondag 15 september 2013 @ 18:32:33 #14
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131204900
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?

Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
  zondag 15 september 2013 @ 18:59:26 #15
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131205880
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik probeer namelijk steeds een tactiek te maken als die van Barcelona
Schwalbes op veel, tijdrekken op het hoogtst, klagen bij de scheidsrechter op altijd.
  zondag 15 september 2013 @ 19:01:26 #16
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131205963
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?

Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nee, dat bedrag moet je maandelijks betalen. Ik heb het zelf gehad afgelopen seizoen. Anji betaalde me bijna 100k per maand om Immers te huren van me.
pi_131205983
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:

Nee, het is echt een maandelijkse fee. Beetje vaag, maar het komt dus bovenop de salariskosten, maar gaat uit een ander potje (volgens mij uit het transfergeld). Rechtsboven zie je ook wat je nou precies maandelijks gaat betalen als je het aanpast.

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 15 september 2013 @ 19:05:34 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131206149
Feyenoord - Sparta. Bij derby's altijd de teamtalk "for the fans" gebruiken. Zie hier het resultaat:

zondag 15 september 2013 @ 19:07:56 #19
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131206254
Toepasselijke score trouwens...

Liep beter af in FM.
pi_131208535
Met Nederland de WK finale gehaald. In de 3e minuut krijgt een van mijn middenvelders rood. Resultaat: 3-2 opverwinning. :)
  zondag 15 september 2013 @ 20:07:11 #21
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131208986
Knotsgekke wedstrijd met donderspeech in de rust. }:|

zondag 15 september 2013 @ 20:07:29 #22
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131208997
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef MMUFC het volgende:
Met Nederland de WK finale gehaald. In de 3e minuut krijgt een van mijn middenvelders rood. Resultaat: 3-2 opverwinning. :)
Nice *O* Screen? :)
  zondag 15 september 2013 @ 20:27:26 #23
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131210108
So close...

zondag 15 september 2013 @ 20:29:36 #25
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131210229
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef MMUFC het volgende:
[ afbeelding ]
2030 :o Dat wordt nog een aantal jaar wachten dus. :+
  zondag 15 september 2013 @ 20:42:23 #26
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131211018
Wat een goede scout al niet kan doen. Gratis en voor niets ergens uit de heuvels van Ierland:

pi_131213226
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Sejt het volgende:

[..]

2030 :o Dat wordt nog een aantal jaar wachten dus. :+
Het is dan ook een game die al sinds het begin van FM draait. Af en toe een andere game, maar iedere keer weer terug naar deze. :P
  zondag 15 september 2013 @ 21:27:33 #28
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131214039
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Het is dan ook een game die al sinds het begin van FM draait. Af en toe een andere game, maar iedere keer weer terug naar deze. :P
Mooi is dat ja :) In FM is je 1e liefde ook ware liefde.
pi_131217853
Vier kansen, vier doelpunten.... Blegh...

Elite
Tegen TTIP
pi_131218193
Nipte overwinning op Ajax:
pi_131221611
Mijn blessuregolf bij PSG lijkt op te lossen. Heb nog maar een paar blessures in de selectie en geen jeugd meer nodig om de bank te vullen. Heb me er ook lekker doorheen geslagen: ik sta in de halve finale van de Coupe de la Liga en overwinter in de CL. In de Ligue 1 heb ik 1 nederlaag en 3 gelijke spelen na 17 wrdstrijdemc dus dat is ook prima. Helaas doet Lille het nog beter met eveneens maar 1 nederlaag (wel tegen mij :7 ) en ook maar 1 gelijkspel. Nog 4 wedstrijden tot de winterstop, dan ga ik eens de selectie iets breder maken, Bosmannen scoren en kijken naar basisversterkingen voor het nieuwe seizoen. Vooral Maxwell en Thiago Motta wil ik graag vervangen, voornamelijk omdat ze al een jaartje ouder beginnen te worden.

En een tactische vraag: met 1 spits spelen en die als rol Schaduwspits meegeven gaat niet goed werken neem ik aan?
pi_131228161
Mijn 17 jarig talent debuteert en scoort een hat-trick binnen een half uur tegen Roda. _O-
  maandag 16 september 2013 @ 10:44:16 #33
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131230179
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Wat een goede scout al niet kan doen. Gratis en voor niets ergens uit de heuvels van Ierland:

[ afbeelding ]
Wat maakt deze speler tot een baasje? Ik zit nog in de lerende fase heh :').
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_131230470
quote:
5s.gif Op maandag 16 september 2013 10:44 schreef jackson het volgende:

[..]

Wat maakt deze speler tot een baasje? Ik zit nog in de lerende fase heh :').
Zijn uitstekende stats voor zijn leeftijd. Prima waardes op alle key attributes, zoals tackelen, marking, heading, mentaal al dik in orde en fysiek is gewoon al goed voor een 17-jarige.
Daarnaast heeft hij een goede lengte (vertaald zich indirect in jumping en heading), is hij linksvoetig en kan hij even goed in het centrum als linksachter spelen.
Dan ook nog zo goed als gratis (alleen tekensom) en laag salaris.
pi_131234804
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef Sejt het volgende:
Mijn 17 jarig talent debuteert en scoort een hat-trick binnen een half uur tegen Roda. _O-
Zo heb ik die Homan. Weggeplukt bij Feyenoord(toen hij 16 was) heeft op zijn 18e nu al 2 CL's gewonnen, Wereldkampioen en gescoord in de WK finale.
pi_131236285
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef MMUFC het volgende:
[ afbeelding ]
Henk de Man _O_
pi_131248447
Weer een aantal gratis spelers kunnen strikken voor einde 2e seizoen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het nodige talent voor de komende jaren. Allemaal voor niks of hoogstens een paar ton.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel buitenlanders, maar in Nederland is er óf niet kwaliteit genoeg óf er worden kapitalen gevraagd voor een middelmatig talent.

Iers talent is trouwens compleet nieuw voor mij. De competitie is niet ingeladen, maar m'n scouts kwamen met bovenstaande talenten die ik gratis op kon pikken. De scouts gaven 4 sterren, maar de attributen verraden meer en ze kregen dan ook 4,5 ster op het moment dat ze in m'n team kwamen.

Verkocht voor 8,5 miljoen en dit dus gekocht voor:

Ondertussen worden de faciliteiten verbeterd, waardoor ik de komende jaren hopelijk eigen talenten kan opleiden, want afgelopen seizoen was complete bagger.

maandag 16 september 2013 @ 20:02:14 #38
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131250938

Finale Europa League tegen Union waar ik 5 jaar geleden Mmanager was. 7 van de 11 basisspelers heb ik nog gehaald waaronder één van de beste FM-keepers ooit. Ik heb een mindere keeper en dan krijg je dit. Het helpt ook niet dat die 2 spitsen (ook gehaald door mij) verschrikkelijk goed zijn :') en ik moest het zonder mijn beste centrale verdediger doen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_131290576
Een speler komt even een week voor dat hij stopt met voetballen nog ff vragen of hij nog in aanmerking komt voor het Nederlands elftal. Eerste interland is over 3 maanden: Wat denk je zelf?? :P :')
pi_131320963
Wie spelen er in 2030 bij jou Eredivisie?
pi_131328139
Waarom heb ik altijd kutlotingen in de beker en vooral Europees? :')

Eerste ronde van de beker, zitten nog miljarden amateurclubs in, maar ik loot de koploper. CL-poule zit ik bij Man Utd, Real Sociedad en Schalke. Ter nauwernood overleefd, zitten nog clubs als Kopenhagen in, maar nee hoor, ik krijg Barcelona :') :')
Ben zelf PSG, dus helemaal kansloos ben ik niet, maar het is wel opvallend :') Heb trouwens al vanaf FM 2008 dat ik ALTIJD kutlotingen heb :')
pi_131356620
31 Januari 2014. Juventus komt met een goed bod op Clasie, op dat moment 13 miljoen waard, zijnde 30 miljoen en 10% van de volgende verkoop.
Clasie is goed, maar niet goed genoeg om niet te verkopen voor dat bedrag, dat de balans van Feyenoord zal verdubbelen!

Maar goed, nog ca. 16 uur voor het sluiten van de transfermarkt. Ik heb de nodige talenten, maar wil toch een deel van de inkomsten herinvesteren.
Dankzij m'n shortlist kon ik snel een viertal spelers selecteren, die Clasie konden vervangen. Nieuwe scout reports voor een laatste aankoopsom indicatie en toen begon het bidden op Ulrik Yttergård Jenssen en Stefan Strandberg - twee Noren.
De eerste is een 17 jarig talent en kan nu al in de basis spelen, indien nodig. De tweede is een verdediger, annex verdedigende middenvelder, die ik kan gebruiken als stand-in op het middenveld en als vervanger voor De Vrij.

Resultaat: 30 miljoen binnen en:

Lang leve shortlists.

SPOILER: Yttergård Jenssen
SPOILER: Strandberg
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 19:27:22 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_131357253
Het gaat hier niet best in de JL, sta met m'n Telvanni 17e met 7 voor en 18 tegen na +/- 8 wedstrijden :') Mijn beste speler, een target man van 34, begint duidelijk tekenen van verval te tonen en weet nog niet wie ik er voor in de plaats moet zetten. Ik heb genoeg aanvallers, maar dat zijn vooral afmakers en diepe spitsen. Heb geen enkele schaduwspits, dus A of DS + SS gaat hem niet worden.

Mijn jeugd is een ander verhaal, daar zitten me een paar goudhaantjes tussen joh O+ Goeie keeper, zeker 3 goeie verdedigers, 4 goeie middenvelders en 3 goeie spitsen (waaronder een target man, 17 jaar oud, maar helaas een flinke tijd geblesseerd).

Hoop dat ik in de JL kan blijven en langzaam de jeugd in kan laten stromen bij het eerste, want niks is mooier dan spelen met eigen jeugd _O_

Nog een vraagje: heeft iemand weleens een carriére gehad waarin hij degradeerde on mocht blijven van de chef? Zou me enorm zuur lijken om bij m'n zelfgecreëerde club de laan uit te worden gestuurd omdat ik van de JL naar de Topklasse degradeer (ben begonnen in de Hoofdklasse A( :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 19:28:29 #44
Rawr
pi_131357282
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Sejt het volgende:
31 Januari 2014. Juventus komt met een goed bod op Clasie, op dat moment 13 miljoen waard, zijnde 30 miljoen en 10% van de volgende verkoop.
Clasie is goed, maar niet goed genoeg om niet te verkopen voor dat bedrag, dat de balans van Feyenoord zal verdubbelen!

[ afbeelding ]

Maar goed, nog ca. 16 uur voor het sluiten van de transfermarkt. Ik heb de nodige talenten, maar wil toch een deel van de inkomsten herinvesteren.
Dankzij m'n shortlist kon ik snel een viertal spelers selecteren, die Clasie konden vervangen. Nieuwe scout reports voor een laatste aankoopsom indicatie en toen begon het bidden op Ulrik Yttergård Jenssen en Stefan Strandberg - twee Noren.
De eerste is een 17 jarig talent en kan nu al in de basis spelen, indien nodig. De tweede is een verdediger, annex verdedigende middenvelder, die ik kan gebruiken als stand-in op het middenveld en als vervanger voor De Vrij.

Resultaat: 30 miljoen binnen en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lang leve shortlists.

SPOILER: Yttergård Jenssen
SPOILER: Strandberg
Die Jenssen _O_ :9
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_131358103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Nog een vraagje: heeft iemand weleens een carriére gehad waarin hij degradeerde on mocht blijven van de chef? Zou me enorm zuur lijken om bij m'n zelfgecreëerde club de laan uit te worden gestuurd omdat ik van de JL naar de Topklasse degradeer (ben begonnen in de Hoofdklasse A( :')
Ik ben nog nooit gedegradeerd volgens mij. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Die Jenssen _O_ :9
Zo heb ik er nog wel een paar. ;) Ulrik heeft ook nog een oudere broer:
SPOILER
pi_131358133
Leuke stand halverwege seizoen 2 trouwens:

Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 19:50:13 #47
Rawr
pi_131358211
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Sejt het volgende:
Leuke stand halverwege seizoen 2 trouwens:

[ afbeelding ]
Whehe, Roda staat hier in ronde 20 meestal ergens 14e. Het is altijd VVV of Utreg dat het tot aan ronde 25/26 extreem goed doet en dan enorm ver weg zakt :P
pi_131358246
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Whehe, Roda staat hier in ronde 20 meestal ergens 14e. Het is altijd VVV of Utreg dat het tot aan ronde 25/26 extreem goed doet en dan enorm ver weg zakt :P
Hier stond Groningen bijna de hele eerste helft van het seizoen bovenaan. Maar die zakken nu weg.
pi_131361652
Potverdrie, kan echt niet wachten op FM 2014 _O_ Was altijd extreem slecht in tactieken bedenken omdat ik die sliders maar vaag vond, nu dat weg gaat heb ik echt zin om helemaal stuk te gaan op FM, ben super hard vooruit aan het werken met mijn studie zodat ik daar over een maand niet mee in de problemen kom _O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 21:46:52 #50
Rawr
pi_131364122
Meuh, ik speel uit in Veendam, denk in de 90e de 4-4 wel in de pocket te houden, scoort Veendam door een blunderpass van m'n keeper ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 22:38:40 #51
Rawr
pi_131366518
Heuj, 2-0 winst op AGOVV, ik sta nu 16e *O*
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 23:05:53 #52
Rawr
pi_131367988
Gevolgd door een 2-0 winst op Oss, 15e plek :9

Dat jochie van 17, de nieuwe Target Man, heeft nu 4 wedstrijden gespeeld en heeft al 4x gescoord. Wat een baasje _O_

Moderator / Redactie FP donderdag 19 september 2013 @ 23:47:18 #53
Rawr
pi_131369675
Na een ontluisterende 4-0 oorwassing in Eindhoven win ik met 3-0 in Zwolle *O*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 00:12:52 #54
Rawr
pi_131370426
En dan verlies je met exact dezelfde tactiek tegen exact dezelfde tactiek (counter 4-4-2 vs aanvallend 4-4-1-1) met 3-0 van Den Bosch ;(
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 00:39:34 #55
Rawr
pi_131370958
En 3-0 winst op Excelsior, het is net de eredivisie waar iedereen van iedereen kan winnen _O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 00:42:34 #56
Rawr
pi_131371000
pi_131379902
FM 2014 gepreordered voor ¤37.

http://www.thehut.com/gam(...)access/10844116.html
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 20 september 2013 @ 13:46:35 #58
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131380154
Ik heb geprobeerd met Katwijk en Almere te starten. Maar het lukt me gewoon niet om betrokken te raken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 14:05:16 #59
Rawr
pi_131380680
Tering, ik heb een speler die van 350 naar 4000 euro salaris per week wil :')

edit: 8500 zelfs...

Die loopt dus over 5 maanden transfervrij de deur uit.
  vrijdag 20 september 2013 @ 15:33:18 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131383477
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]

Ik zie het wel vaker, die extreme salariseisen.
Wordt er moe van. Vooral als ze dan 2 weken later voor 25% daarvan bij een andere club tekenen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 16:54:19 #61
Rawr
pi_131385766
Dodelijk effectief:

:9
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 18:04:28 #62
Rawr
pi_131387590
Zucht, mijn zelfgemaakte bazenspits Willem van Aarden (35) wil een nieuw contract (huidige loopt over 2 maanden af). Hij verdient nu 275 per week en eist 1500. Dat kan ik hem niet bieden. Een dag later zie ik dat Dordt en Telstar op hem azen en weer een dag later is het beslist: Willempie gaat naar de concurrent ;(

Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 18:12:12 #63
Rawr
pi_131387748
Nog 3 wedstrijden te gaan, handhaving is een feit *O*

pi_131387887
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 september 2013 13:37 schreef Happel het volgende:
FM 2014 gepreordered voor ¤37.

http://www.thehut.com/gam(...)access/10844116.html
Nice, bedankt voor de link _O_
pi_131387943
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]

Brazilianen willen altijd belachelijke bedragen in mijn games, begin er maar nooit meer aan als ik met een budget moet spelen _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 3 wedstrijden te gaan, handhaving is een feit *O*

[ afbeelding ]
NAC heeft godverdomme niets te zoeken in de Jupiler. Netjes wel hoor _O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 18:48:13 #66
Rawr
pi_131388520
NAC is kampioen geworden :Y

edit: en Twente kampioen van de Ere na een hele lange jacht op Feyenoord _O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 21:12:36 #67
Rawr
pi_131394363
Zo, we zijn aan het 2e seizoen in de JL begonnen. MVV (gedegradeerd), Cambuur en Capelle (gepromoveerd) zijn er dit seizoen bij. NAC is gepromoveerd en Almere en AGOVV gedegradeerd.

Ik heb wat jongens moeten laten gaan (kon hun salaris niet betalen ;( ) en heb Maté Szolga aangetrokken voor de AMR-positie. Ik speelde 3 seizoenen lang 4-4-2 en ga nu 4-5-1 + 4-1-4-1 spelen :P

Overzichtje friendlies + eerste comp. wedstrijd:

Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 21:43:16 #68
Rawr
pi_131395906
Aardige start van de comp :P 1-2 verlies bij Dordt, 2-1 winst op Volendam en 1-0 winst op MVV ^O^

edit: 2-0 uitwinst bij Helmond Sport :9

[ Bericht 10% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 20-09-2013 21:59:25 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 september 2013 @ 23:09:26 #69
Rawr
pi_131400272
BAM! 5-1 winst op Veendam *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 00:18:45 #70
Rawr
pi_131403006
Ik vind dat ik een hele leuke (eerste) selectie heb, met redelijk wat bekende namen (voor de eckte eckten):

Zit wel erg krap qua backs, en er waren er net ook nog 2 geblesseerd, vandaar dat de 16-jarige Frankie Stam mee mocht doen met de grote jongens :P

Ik zat net nog naar backs te zoeken tot mijn blik ineens op deze twee baasjes viel:

Heb ze gratis opgehaald bij LOSC en Toulouse opgehaald, kosten me samen zo'n 2.5k salaris per week, maar het zijn de grote jongens van de toekomst :9
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 01:09:45 #71
Rawr
pi_131404089
Het gaat goddomme lekker goddomme :9

pi_131409780
Zelf scouten heeft zo af en toe z'n voordelen. *)

Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 13:22:32 #73
Rawr
pi_131410017
Toch best irritant dat ik geen enkele speler kan verkopen, ookal is 'ie 24k waard en vraag ik er maar 5k voor :')
pi_131414716
1e seizoen gelijk twee mooie regens te pakken gekregen! :9~ Ze kwamen tijdens de zomerperiode (eind seizoen 1) en ze draaien een goed seizoen 2 tot nu toe. Ik zit in september 2013.

En dit zijn mijn twee top spelers, waarvan één jeugdspeler en één gekochte (jonge) speler:

pi_131417524
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef BroodjeKebab het volgende:
1e seizoen gelijk twee mooie regens te pakken gekregen! :9~ Ze kwamen tijdens de zomerperiode (eind seizoen 1) en ze draaien een goed seizoen 2 tot nu toe. Ik zit in september 2013.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dit zijn mijn twee top spelers, waarvan één jeugdspeler en één gekochte (jonge) speler:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Genie scout of zelf gevonden?
pi_131421161
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 18:44 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Genie scout of zelf gevonden?
Genie scout. O+
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 22:34:59 #77
Rawr
pi_131426352
En het blijft lekker gaan:

Heb en passant nog even dit ventje opgepikt:

Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 22:46:55 #78
Rawr
pi_131426861
Boh, omdat Fortuna punten morst en ik uit met 4-1 van Emmen win sta ik nog maar 1 punt achter Fortuna en Sparta :D PEC moet nog wel spelen, maar ik open nu echt de aanval op het kampioenschap!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 september 2013 @ 23:30:14 #79
Rawr
pi_131428442
Spannend!

Heb sowieso een Playoffplekje verdiend, maar nu ik ZO dichtbij ben wil ik meteen promoveren :D
pi_131429202
In FM14 kan je eisen dat wanneer je een speler verkoopt, de desbetreffende speler 1 jaar bij jou op huurbasis blijft spelen.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 00:20:32 #81
Rawr
pi_131429946
HUUUUUU :D

Gelijkspel is voldoende voor promotie tenzij Sparta dik van MVV wint :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 00:33:28 #82
Rawr
pi_131430340
KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!

Eredivisie here we come! *O*
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 00:35:39 #83
Rawr
pi_131430394
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 01:00:31 #84
Rawr
pi_131431206
Ajax kampioen van de eredivisie, Twente (4e) wint de beker met 1-0 van Vitas :)

Stief _O_
pi_131431760
Godver, met PSG in begin februari kan ik nieuwe spelers inschrijven voor de CL. Probleem is dat ik niet genoeg mensen uit mijn eigen jeugd heb om aan de voorwaarden te voldoen. Normaal kan je dan een dag op vakantie gaan, maar exact op de inschrijvingsdag is ook een competitiewedstrijd :')

Dus ik moet kiezen tussen de wedstrijd spelen en een paar mensen uit de CL-selectie gooien óf op vakantie gaan en een goede CL-selectie hebben, maar mijn team niet kunnen coachen in een competitiewedstrijd :')
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 01:28:42 #86
Rawr
pi_131431954
Wajooo, van 0 transfer- en 32k salarisbudget naar 955k en 60k :D
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 02:43:02 #87
Rawr
pi_131432902
De persoon die de Project Holland-database heeft geschreven is echt diehard Willem II-fan, kan niet anders _O-
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 03:34:13 #88
Rawr
pi_131433299
Speel je heel goed tegen AZ, krijg je in de 90e de 1-0 tegen ;(
pi_131434295
Wat is de beste update om met de laatste transfers te beginnen?
pi_131436007
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 09:46 schreef Zocalo het volgende:
Wat is de beste update om met de laatste transfers te beginnen?
FM 2014? :P
pi_131437563
quote:
10s.gif Op zondag 22 september 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!

[ afbeelding ]

Eredivisie here we come! *O*
Telvanni? TES? :P
No resentment ever evened out a weaker hand
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:01:57 #92
Rawr
pi_131460420
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 12:37 schreef Silv het volgende:

[..]

Telvanni? TES? :P
:Y :D

Hier de competitiestart:

De enige verrassing was de 1-2 zege op VVV, ik speelde nog aanvallend ook :9
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:28:54 #93
Rawr
pi_131461829
Godsamme, sta je heel lang 1-0 voor tegen Twente, krijg je de 1-1 in de 90e minuut tegen, net als de 0-1 tegen AZ en zojuist de 0-1 tegen Heerenveen :r ;(
  Moderator / Redactie FP zondag 22 september 2013 @ 22:41:19 #94
Rawr
pi_131462550
Verlies met maar 1-2 van Ajax, niet slecht aangezien die eerste staan met een doelsaldo van +17 (22-5) :D
pi_131462908
Ik heb zin in die nieuwe FM :9
pi_131482059
Waarom zijn mijn grootste talenten altijd de meest blessuregevoeligen van het hele stel ;(
pi_131486895
Mijn beste spits scoort 8 keer in de eerste 3 wedstrijden van de competitie en ligt er vervolgens 4-5 maanden uit :') De tweede keer dit kalenderjaar dat ie voor zo'n lange tijd geblesseerd raakt. Ik haat blessuregevoelige spelers :r
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:04:21 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131500985
Spel opgestart met de update.
Verbeek naar Man City. Wut?
pi_131501139
Ben vrijwel iedereen die op links kan spelen kwijt. Ik moet een rechtsback als linksback gebruiken omdat mijn 1e en 2e lb geblesseerd zijn en 4 :') van mijn linker middenvelders zijn geblesseerd, waardoor ik een knul van 15 op die positie moet zetten. _O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 01:03:53 #100
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_131502081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In FM14 kan je eisen dat wanneer je een speler verkoopt, de desbetreffende speler 1 jaar bij jou op huurbasis blijft spelen.
:o _O_

Ik heb al een hele tijd niet meer gespeeld, kan me maar moeilijk motiveren voor een nieuwe game.
Daarnaast natuurlijk GTA V en zometeen weer FIFA 14 :')

Kort daarna natuurlijk wel aan de FM 14. Doei leven :W
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_131503419
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:09 schreef Keselo het volgende:
Ben vrijwel iedereen die op links kan spelen kwijt. Ik moet een rechtsback als linksback gebruiken omdat mijn 1e en 2e lb geblesseerd zijn en 4 :') van mijn linker middenvelders zijn geblesseerd, waardoor ik een knul van 15 op die positie moet zetten. _O-
Herkenbaar, ik heb in huidige game een fase gehad waarin er zoveel geblesseerden waren en er ook veel nieuwe bijkwamen dat ik de ene week 4-2-3-1 speelde, dan weer 4-4-2, dan weer 4-3-3 :') veranderde elke.wedstrijd wel weer :')
pi_131505545
Ik zit inmiddels in 2026 en nog altijd is het me niet gelukt om potten te breken in de CL. Ik doorkom altijd de groepsfase, maar bij de eerste ronde met uitschakeling vlieg ik er al-tijd uit. Is er ergens een tutorial met tips en trucs voor wedstrijden tegen moeilijkere tegenstanders in de CL?
Dit, dus.
pi_131511572
Zo, ben weer terug van vakantie.

Ik zit nog in de transferperiode, vorig seizoen 2e geworden en het seizoen daarvoor voor het eerst kampioen.

Qua financien heb ik 5 mln op de bank, maar lijd ik 9 mln verlies :? -O-
Children of the night. What music they make.
pi_131511811
Nieuw record!
Gemiddeld 9.778 toeschouwers elke wedstrijd _O_
pi_131511893
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 september 2013 10:24 schreef Buitendam het volgende:
Ik zit inmiddels in 2026 en nog altijd is het me niet gelukt om potten te breken in de CL. Ik doorkom altijd de groepsfase, maar bij de eerste ronde met uitschakeling vlieg ik er al-tijd uit. Is er ergens een tutorial met tips en trucs voor wedstrijden tegen moeilijkere tegenstanders in de CL?
Afbraak voetbal heeft bij mij de eerste seizoenen in de cl met mijn Dordrecht game gewerkt. 451 met 1 zielige spits, een nummer 10 en de rest verdedigend ingesteld.
pi_131512523
Nieuwste aanwinst; transfervrij en 42k/maand:

En m'n keepert gaat weg voor 4 mln (is 3 mln waard), want hij wil zelf geen nieuw contract ondertekenen. Best, heb toch een 4,5 ster vervanger klaar staan :P
pi_131513514
Ik krijg een corner in de allerlaatste minuut extra tijd in een oefenpotje, en de cornernemer loopt aan en net als hij de bal wil wegschieten fluit de scheids af :?
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:19:12 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131516847
Duarte brak na 6 wedstrijden zijn voet. 4 maanden er uit.
Hij traint wat mee, valt een keer in. Alles gaat goed.
Hij valt een tweede keer in, scoort en valt uit.

Voet gebroken. :') 6 maanden er uit.
pi_131517365
M 'n keep is 3.1 mln waard, ik heb hem aangeboden voor 4 mln, en 8 clubs bieden gelijk op hem. Had ik meer geld kunnen vragen?

Hij moet sowieso weg want hij wil zijn contract niet verlengen, en als hij dat wel wou dan zou ik hem toch niet meer kunnen betalen (vraagt dan 100k/maand).

dinsdag 24 september 2013 @ 16:33:11 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131517425
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef DeHovenier het volgende:
M 'n keep is 3.1 mln waard, ik heb hem aangeboden voor 4 mln, en 8 clubs bieden gelijk op hem. Had ik meer geld kunnen vragen?

Hij moet sowieso weg want hij wil zijn contract niet verlengen, en als hij dat wel wou dan zou ik hem toch niet meer kunnen betalen (vraagt dan 100k/maand).

[ afbeelding ]
Ja, maar niet veel meer.
Misschien wat geld bij doorverkoop ofzo.
pi_131517426
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

_O- ;(
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:34:25 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131517468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Keselo het volgende:

[..]

_O- ;(
Ja, zodra die fit is, gaat hij op de transferlijst.
Blessuregevoelige spelers kunnen oprotten.
pi_131517480
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, maar niet veel meer.
Misschien wat geld bij doorverkoop ofzo.
Ok, dank je wel.

Graag gedaan hoor Aleem :*
pi_131517491
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, zodra die fit is, gaat hij op de transferlijst.
Blessuregevoelige spelers kunnen oprotten.
Ik word er ook ziek van _O- Iedere keer als ze in een wedstrijd geblesseerd uitvallen zit ik op mijn blote knietjes te bidden dat het geen 4-5 maanden is dat ze eruit liggen _O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:35:42 #115
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_131517514
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 10:55 schreef Sejt het volgende:

[..]

Zijn uitstekende stats voor zijn leeftijd. Prima waardes op alle key attributes, zoals tackelen, marking, heading, mentaal al dik in orde en fysiek is gewoon al goed voor een 17-jarige.
Daarnaast heeft hij een goede lengte (vertaald zich indirect in jumping en heading), is hij linksvoetig en kan hij even goed in het centrum als linksachter spelen.
Dan ook nog zo goed als gratis (alleen tekensom) en laag salaris.
Helder! Aantal aspecten had ik door inderdaad :Y
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:38:35 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131517630
Deze jongen komt ons versterken:
Nu Eriksen er niet bij is, mis ik toch wel een creatieve aanvallende middenvelder.

pi_131517682
Deze halen? Zijn contract bij Sevilla is afgelopen, en hij vraagt max. 27k/maand:
pi_131517825
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Deze halen? Zijn contract bij Sevilla is afgelopen, en hij vraagt max. 27k/maand:
[ afbeelding ]
Ik vind hem een beetje 'net niet' eigenlijk, zou het persoonlijk niet doen.
pi_131518155
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:44 schreef Keselo het volgende:

[..]

Ik vind hem een beetje 'net niet' eigenlijk, zou het persoonlijk niet doen.
Hij heeft ook vrij veel concurrentie, heb eigenlijk al genoeg aanvallers rondlopen.
pi_131522718
Met een club uit mijn woonplaats begonnen. In de districtsbeker Zuid 1 net een enigszins spannende penalty serie achter de rug.

In de competitie(1e klasse E) de eerste periode gewonnen en sta nu dus na 8 duels 1e op doelsaldo.
pi_131523009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef MMUFC het volgende:
Met een club uit mijn woonplaats begonnen. In de districtsbeker Zuid 1 net een enigszins spannende penalty serie achter de rug.

[ afbeelding ]

In de competitie(1e klasse E) de eerste periode gewonnen en sta nu dus na 8 duels 1e op doelsaldo.
:D Dat zijn veel penalty's!

Ik wil dat ook een keer doen, met een club uit m'n woonplaats beginnen.

En ik denk dat ik FM14 oversla.
pi_131523202
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:15 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

:D Dat zijn veel penalty's!

Ik wil dat ook een keer doen, met een club uit m'n woonplaats beginnen.

En ik denk dat ik FM14 oversla.
Vind het tot nu toe wel grappig. Want zit naast clubs uit mijn huidige regio ook bij een club uit mijn geboorte plaats(hier 50km vandaan) en bij een club uit de gemeente van de geboorteplaats van mijn vriendin(hier 70km vandaan)
pi_131523443
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dat had ik ook:

Nu heeft hij maar 1,5 ster dus die gaat er zometeen uit (als er tenminste iemand op 'm biedt :P)
pi_131523544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:20 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Vind het tot nu toe wel grappig. Want zit naast clubs uit mijn huidige regio ook bij een club uit mijn geboorte plaats(hier 50km vandaan) en bij een club uit de gemeente van de geboorteplaats van mijn vriendin(hier 70km vandaan)
Idd grappig :P

Leuke derby's dan zeker?
pi_131523622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Idd grappig :P

Leuke derby's dan zeker?
De streek derby's gewonnen. De derby tussen mijn woonplaats en mijn geboorteplaats verloren..

Bij mij in de klasse kikt Vlissingen hun trainer eruit. Staat er in het bericht(waar normaal de mogelijk opvolgers staan) de melding dat de media geen zin hebben te speculeren op de opvolger. Het boeit ze geen zak dus.. :') :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 19:38:11 #126
Rawr
pi_131523946
quote:

[ afbeelding ]

Tering :D
pi_131524501
quote:

[ afbeelding ]

:D _O-
pi_131526153
Welke kan ik beter opstellen?
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:35:26 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131526289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
Welke kan ik beter opstellen?
[ afbeelding ]
Thompson.
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:41:07 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131526595
Goed, de nieuwe lichting is gearriveerd.
2 spelers zijn goed, de rest is matig tot kut.

Mijn assistent heeft het meest vertrouwen in deze baas:

Zelf ga ik meer voor deze:

Jullie mogen raden waarom.
pi_131526683
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Thompson.
Waarom?

En De Lange is overall beter dan Ali. Leuke naam btw :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:46:57 #132
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131526992
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waarom?

En De Lange is overall beter dan Ali. Leuke naam btw :P
Mohammed Ali, agressiviteit 18 _O_
Nee, Ali zijn zwakke punt is.... blessuregevoeligheid ;(

Thompson is beter in Aerial Ability, Command of Area, Communication, Reflexes en Bravery.
pi_131528632
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mohammed Ali, 18 agression _O_

Doet me denken aan dat FM topic dat iedereen zijn eigen spelers had, had er een keizer Badr Hari gemaakt en 20 agression gegeven, de ene kaart na de andere _O-

[ Bericht 12% gewijzigd door Keselo op 24-09-2013 21:20:38 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:23:11 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131529161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:14 schreef Keselo het volgende:

[..]

Mohammed Ali, 18 agression _O_

Doet me denken aan dat FM topic dat iedereen zijn eigen spelers had, had er een keizer Badr Hari gemaakt en 20 agression gegeven, de ene kaart na de andere _O-
Whehehehe.
Ali en nog een ander talentje konden als libero spelen. Helaas beiden blessuregevoelig. Gaat hem weer niet worden dus.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 21:24:00 #135
Rawr
pi_131529207
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die Mohammed Ali ( _O_ ) is wel extreem slecht voor een VC :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:26:30 #136
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131529345
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die Mohammed Ali ( _O_ ) is wel extreem slecht voor een VC :P
Mwah, valt wel mee.
Hij is pas 16, maar ik vraag me af hoeveel beter hij wordt met zijn blessuregevoeligheid.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 21:28:13 #137
Rawr
pi_131529434
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mwah, valt wel mee.
Hij is pas 16, maar ik vraag me af hoeveel beter hij wordt met zijn blessuregevoeligheid.
Ik kijk altijd naar de cruciale stats voor zulke posities en vind alleen z'n kopskills goed :P

edit: en praat me niet over blessuregevoelige spelers ;( Ik heb een redelijke rechtsback (regen) al 3 jaar bij de -19 zitten en nu 1 jaar in het tweede. Kerel ligt er regelmatig 3-4 weken uit en zeurt tussendoor continu om een basisplaats. Ik kan hem niet verhuren en wil hem niet verkopen omdat mijn backs vaak geblesseerd zijn of kaarten pakken (ik noem een Mike van den Ban die elke twee wedstrijden wel een kaart pakt :') )
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:31:56 #138
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_131529647
quote:

[ afbeelding ]

WAT?! :D :') _O- :'( :') :D ;( _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 21:32:42 #139
Rawr
pi_131529696
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

WAT?! :D :') _O- :'( :') :D ;( _O-
Gristus te paard wtf heb jij nou weer als UI? :D _O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:35:48 #140
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_131529889
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gristus te paard wtf heb jij nou weer als UI? :D _O-
Kjoet he O+ :D
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:37:51 #141
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131530010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik kijk altijd naar de cruciale stats voor zulke posities en vind alleen z'n kopskills goed :P

edit: en praat me niet over blessuregevoelige spelers ;( Ik heb een redelijke rechtsback (regen) al 3 jaar bij de -19 zitten en nu 1 jaar in het tweede. Kerel ligt er regelmatig 3-4 weken uit en zeurt tussendoor continu om een basisplaats. Ik kan hem niet verhuren en wil hem niet verkopen omdat mijn backs vaak geblesseerd zijn of kaarten pakken (ik noem een Mike van den Ban die elke twee wedstrijden wel een kaart pakt :') )
Tackelen is al 15. Doorzettingsvermogen, springen.
Ik heb vertrouwen in mijn Qatareze bokser.

Er zijn nu 6 basisspelers geblesseerd voor langere tijd :')
Hopeloos.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 21:57:50 #142
Rawr
pi_131531412
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er zijn nu 6 basisspelers geblesseerd voor langere tijd :')
Hopeloos.
Ik had een keer 4 basisspelers geblesseerd (en de vervangers waren op interlands), dus ik dacht "ach, haal ik die gewoon ff bij het 2e vandaan". Was ik vergeten dat die lui allemaal een jaar verhuurd waren... sta je daar met 4 jochies van 15 á 16... FFFUUU :')

Ik verloor die pot dan ook met 1-5 van Fortuna ;(
pi_131532679

Waar ga ik het geld vandaan halen ;(
pi_131532729
Halverwege het seizoen nu en 9 punten voor. Ook hard op weg om de 2e periode te winnen. Nog 3 duels te gaan, 5 punten voor.

In de 1e klasse gaan de kampioenen direct naar de hoofdklasse. De nummers 2, 3 en 4 gaam(afhankelijk van periode winnaars) naar de play-offs.

Tot nu toe loopt het op rolletjes in ieder geval.
pi_131534122
Spits komt terug van blessure, raakt in de eerste wedstrijd die hij speelt in de 15e minuut geblesseerd, niets aan de hand gelukkig. Wedstrijd erna, 14e minuut, moet ie weer stoppen :')

En nu ligt ie er wel 2 maanden uit :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Keselo op 24-09-2013 22:45:41 ]
pi_131535395
quote:

[ afbeelding ]

_O- _O_

Ik heb een keer het andere uiterste gehad, ik 2 gescoord uit 5 en het andere team 0 gescoord uit 4 :')
pi_131538492

Dat zeiden ze 4 seizoenen geleden ook al toen hij bij Cambuur kwam ballen. Nergens last van gehad.
pi_131539305
Ik krijg me zo toch even een stel bazenregens _O_

SPOILER: Regens
pi_131540040
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Keselo het volgende:

Niet eerlijk :'(
pi_131541886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:44 schreef Keselo het volgende:

Huh? RBC? Waar spelen die?
Elite
Tegen TTIP
pi_131542303
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Huh? RBC? Waar spelen die?
Heb die MU update gedownload en RBC aan de Zaterdag A toegevoegd.

Ze spelen in de echt tegenwoordig in de 3e klasse o.i.d. maar ik ben geen fan van die grote update waarmee je door 7 promoties moet grinden voordat je eindelijk in de Jupiler bent.

Grappig genoeg zaten ze nog gewoon in de Editor, compleet met stadion, logo en schulden :D
pi_131542526
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:03 schreef Keselo het volgende:

[..]

Heb die MU update gedownload en RBC aan de Zaterdag A toegevoegd.

Ze spelen in de echt tegenwoordig in de 3e klasse o.i.d. maar ik ben geen fan van die grote update waarmee je door 7 promoties moet grinden voordat je eindelijk in de Jupiler bent.

Grappig genoeg zaten ze nog gewoon in de Editor, compleet met stadion, logo en schulden :D
Ah ok. Wel grappig.

Mij lijkt het wel wat om dat Project Holland te gaan spelen. Doe nu iets soortgelijks in de Engelse competitie. Ben in het 9de niveau onder de Premier League begonnen en probeer mezelf omhoog te werken. Misschien toch eens overstappen naar Nederland. Heb ik toch meer mee.
Elite
Tegen TTIP
pi_131543116
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:16 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah ok. Wel grappig.

Mij lijkt het wel wat om dat Project Holland te gaan spelen. Doe nu iets soortgelijks in de Engelse competitie. Ben in het 9de niveau onder de Premier League begonnen en probeer mezelf omhoog te werken. Misschien toch eens overstappen naar Nederland. Heb ik toch meer mee.
Mijn probleem was dat het zo verschrikkelijk lang duurde. Het aanmaken van het spel alleen al duurde een uur en tijdens de transferperiode doe je 2-3 minuten over een dag, zonder dat er voor de rest ook maar iets gebeurt.
pi_131547316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef Keselo het volgende:

[..]

Mijn probleem was dat het zo verschrikkelijk lang duurde. Het aanmaken van het spel alleen al duurde een uur en tijdens de transferperiode doe je 2-3 minuten over een dag, zonder dat er voor de rest ook maar iets gebeurt.
Daar heb ik zelf nooit zo problemen mee. Ga ik gewoon andere dingen doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_131549054
Promotie naar de Jupiler League gehaald, krijg ik dit :')

pi_131550758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef Keselo het volgende:

[..]

Had ik ook.. Heb nu zelfde project holland bestand ingeladen tot en met 1e klasse(ipv tot en met 5e klasse) en hij loopt als een tiet :)
pi_131551562
Ik kan gewoon geen GK coach vinden. Normaal liggen er GK coaches met 20 gk skill voor het oprapen maar ze zitten gewoon bijna niet in mijn game nu, snap er niets van _O-

Edit: laat maar ik ben een mongooltje :')

[ Bericht 21% gewijzigd door Keselo op 25-09-2013 14:55:34 ]
pi_131561921
Drukke transferwindow, maar Excelsior moet even naar de Eredivisie. 8-)

pi_131562774
Ook 2e periode gewonnen. 7 punten voor met nog 9 duels te gaan. In de bekers uitgeschakeld, dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken.
pi_131562824
Ik speel FMH13, dus FM 13 op mijn telefoon. Op FM had je altijd zo'n handig overzichtje (teamverslag oid) waar je precies kon zien we je beste linksback was, je beste verdedigers enzovoorts. Bestaat dat ook voor de handheld versie?
pi_131563233
Een van mijn spitsen, Gerrit Groeneveld, pleegt even een coup in de topscorerslijst. Hij stond 7e met 9 goals. 3 goals achter de nummers 1(waaronder Ruben Steen, mijn andere spits). Door de 5 goals uit bij Oranje Wit staat hij nu 1e met 2 goals voorsprong :)
pi_131567717
Titel binnen gehaald, 3e periode helaas niet.

Rechtstreekse promotie dus een feit, op naar de Hoofdklasse!

De promotie play-offs gaan tussen de nummer 2, 3 en 4 van 1e Klasse E(mijn klasse) en 1e klasse F en de nummer 11 en 12 uit de Hoofdklasse C. Na de halve finales liggen alle 3 de clubs uit mijn divisie er al uit :')

In de eredivisie is Ajax 11e geworden!!!, verloren de beker finale en werden in de 2e ronde RU Europa League uitgeschakeld. Geen Europees volgend seizoen dus!

In de Jupiler League degraderen met deze update 2 clubs. Telstar werd in de 1e, 3e en 4e periode laatste! De 2e periode wonnen ze. Ze eindigde 17e. Hierdoor degradeert dus nummer 16 FC Eindhoven. Puur omdat Telstar 1 periode goed presteerde. Promotie play-offs verloren ze.
pi_131569263
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Singh verkocht? :o

In mijn game met Feyenoord was hij echt een bepalende schakel in mijn elftal _O_
pi_131574289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:02 schreef Keselo het volgende:

[..]

Singh verkocht? :o

In mijn game met Feyenoord was hij echt een bepalende schakel in mijn elftal _O_
Yep, hij begon te zeiken en ik heb beter rondlopen. Dus dan is 7,5 miljoen altijd fijn om bij te schrijven. :)
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2013 @ 23:45:34 #165
Rawr
pi_131574794
Ik kreeg net ff met 2-6 slaag van Feyenoord :') Nacompetitie spelen is iig een feit, al boeit het me eigenlijk geen hol of ik direct degradeer, Telvanni heeft nog niks in de eredivisie te zoeken:

pi_131582049
Leuk is dat, al m'n 3 AMC's zijn geblesseerd -O-
pi_131582126
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:02 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk is dat, al m'n 3 AMC's zijn geblesseerd -O-
Speel je toch even met een VMC ^O^
pi_131582408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Speel je toch even met een VMC ^O^
Ik speel nu 4-4-2 ruit, maar ik kan ook met 4-3-3- spelen idd. Al weet ik niet wat de beste tactiek is tegen m'n Deense tegenstander in de CL, zij hebben en 4-2-3-1 tactiek.

Al hebben zij wel kwalitatief mindere spelers, hun meest waardevolle speler is 1.7 mln waard :P
pi_131582663
Ik probeer het gewoon met m'n reservemiddenvelder op die positie. Hij heeft dan wel een rood bolletje naast zijn naam, maar ik wil hem sowieso trainen op die positie. En hij is veel beter dan wat ik er anders daar zou neerzetten.

Bovendien is de tegenstander niet al te goed. Ik probeer het gewoon :P

---
Hmm, nu spelen ze met een 3-2-3-2 opstelling :')

Ze hebben een keepert op doel die Parkinson heet _O-
pi_131583613
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Sejt het volgende:

[ afbeelding ]
Waarom wil je ze in de eredivisie? Ik neem aan dat je feyenoord bent? Dan wordt het samenwerkingsverband toch verbroken?
pi_131583671
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Waarom wil je ze in de eredivisie? Ik neem aan dat je feyenoord bent? Dan wordt het samenwerkingsverband toch verbroken?
Klopt.
pi_131584744
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Sommige samenwerkingsverbanden niet.. Volgens mij die tussen Feyenoord en Excelsior en die tussen Ajax en Almere City niet. Maar die tussen PSV en Eindhoven wel bijvoorbeeld.
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 15:31:58 #173
Rawr
pi_131587982
Goeie reeks wel:

:')
pi_131589570
Wat een wedstrijd _O_
Goed begin van de competitie!

Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 17:15:48 #175
Rawr
pi_131590936
Heb directe degradatie te pakken en mag blijven van het bestuur :P

Nou denk je dat mijn stadion (7500 plaatsen) wel groot genoeg is voor de JL. Mis:

4e jaar op rij dat ik m'n thuiswedstrijden ergens anders speel _O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 17:43:12 #176
Rawr
pi_131591778
Degraderen en dan toch dit :o

donderdag 26 september 2013 @ 17:44:22 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131591802
Heeft ook te maken met je status geloof ik. Kennelijk is de status van je club gegroeid sinds je laatste contract.
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 17:46:04 #178
Rawr
pi_131591850
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft ook te maken met je status geloof ik. Kennelijk is de status van je club gegroeid sinds je laatste contract.
Enorm :Y
pi_131592280
Ik mag tegen AS Roma ballen in de CL. Tegen m'n moederclub :D
pi_131592596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik mag tegen AS Roma ballen in de CL. Tegen m'n moederclub :D
Ik mag aantreden tegen Mainz.
Dit, dus.
pi_131592950
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Sommige samenwerkingsverbanden niet.. Volgens mij die tussen Feyenoord en Excelsior en die tussen Ajax en Almere City niet. Maar die tussen PSV en Eindhoven wel bijvoorbeeld.
Dit inderdaad. Blijft gewoon bestaan na promotie van Excelsior.
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 19:11:46 #182
Rawr
pi_131594032
Zo, ik ga even flink vangen :9 Mijn beste centrale verdediger is 150k waard en iedereen wilde hem hebben. Ik legde de lat eerst op 1M en kreeg meteen biedingen van VVV en Veendam. Verhoogde de lat naar 2.5M en VVV wil hem nog steeds. Best :W :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 19:22:06 #183
Rawr
pi_131594399
En de vervanger van m'n beste VC is:

pi_131595060
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]
Nette speler.
pi_131595079
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[ afbeelding ]
Zo'n doorzettingsvermogen is altijd heerlijk om te zien _O_
pi_131595433

Het is nog vroeg in het seizoen, maar het is wel lekker :D

Na twee promoties nieuw in de Jupiler en gelijk zo'n geweldige start.
pi_131596132
Tot nu toe de oudste nog spelende speler in FM13 dat ik heb gezien:
Daniele De Rossi, 38 jaar bij AS Roma.
pi_131597212
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:10 schreef DeHovenier het volgende:
Tot nu toe de oudste nog spelende speler in FM13 dat ik heb gezien:
Daniele De Rossi, 38 jaar bij AS Roma.
Door de bug waardoor spelers niet stoppen(speler geeft aan te stoppen, tekent voorcontract als staff lid bij andere club en besluit daarna toch door te gaan met voetballen, waardoor contract met nieuwe club blijft staan maar op 1-1-1900, en speler niet stopt..) heb ik Puyol gezien als 51 jarige.

Op reguliere manier had ik de 38 jarige Kevin Strootman bij mijn PSV zitten.
pi_131597682
In de amateurcompetities heb je bazen van 43-44 die gewoon 5 sterren hebben _O_
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 21:30:02 #190
Rawr
pi_131599505
De transferperikelen van Telvanni dit seizoen (2017-2018):

pi_131600227
3-3 tegen AS Roma uit. Ben er tevreden mee, maar volgens de pers zou ik gewonnen moeten hebben.
pi_131603090
Utrecht beter dan AS Roma :?

pi_131603220
_O_

pi_131603433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Sejt het volgende:
_O_

[ afbeelding ]
_O_

Mijn Sainrimat heeft tot nu toe 10 caps gespeeld voor Frankrijk, waarin hij 3x wist te scoren. Maar nu gaan er geruchten rond in de media dat hij niet meer wordt geselecteerd voor het nationale elftal tenzij hij naar een grotere club gaat :'(

Hij staat nog voor 2 jaar onder contract, dus volgend jaar moet ie weg of hij krijgt een nieuw contract. Maar vooralsnog wil het bestuur niet dat ik een speler 100k/maand ga betalen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 23:08:56 #195
Rawr
pi_131604393
Heuj, weer een leuke VC:

_O_
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 23:28:07 #196
Rawr
pi_131605273
Wat een eindbaas, debuut met 2 goals en 2 assists (in de 5-1 tegen Fortuna):

Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 23:45:00 #197
Rawr
pi_131605989
En dit komt er ook nog aan :9

pi_131606285
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een eindbaas, debuut met 2 goals en 2 assists (in de 5-1 tegen Fortuna):

[ afbeelding ]

Ik wed dat ie naar vis ruikt :+
pi_131606513
3-3 uit bij AS Roma, 1-1 thuis, dus op naar de volgende tegenstander in de CL _O_
pi_131606700
Hallo 8.6 mln en groepsfase CL _O_

Dag AS Roma :W
Dag Ronald Koeman :W :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 00:17:03 #201
Rawr
pi_131607289
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef DeHovenier het volgende:
3-3 uit bij AS Roma, 1-1 thuis, dus op naar de volgende tegenstander in de CL _O_
_O_
pi_131607313
De Groepslotijg van de CL:

Porto is de winnaar van de vorige CL editie.

[ Bericht 73% gewijzigd door DeHovenier op 27-09-2013 01:33:43 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 00:48:03 #203
Rawr
pi_131608040
En dan komt deze baas ook nog even aankakken bij Telvanni :9~

pi_131609832
In mijn 1e seizoen hoofdklasse draai ik weer bovenin mee :) Sta 2e. LRC blijft me de hele tijd 1 of 2 punten voor. Wel al zeker van minimaal promotie play-offs door de 2e periode te winnen.

Had overigens al in de Topklasse kunnen zitten. Kreeg van zowel AFC als Noordwijk(beide laagvliegers in de Topklasse A) een contract aanbod. Beide geweigerd.
pi_131613229
Eerste seizoen met PSG afgerond. Kampioen geworden en de Coupe de la Ligue gewonnen (hoewel dat niet dé beker is in Frankrijk).
Kampioen uiteindelijk met 13 punten voorsprong, maar het was een stevig gevecht met Lille. In de winterstop hadden zij nog maar 1 keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren, maar uiteindelijk gingen zij vanaf wedstrijd 30 veel knoeien, waardoor het uiteindelijk nog vrij makkelijk werd. Zij zijn overigens met 18 punten voorsprong op de nummer 3 geëindigd :')

Om de Coupe de la Ligue te winnen hoef je maar een paar rondes te overleven. Niet hele zware tegenstanders gehad, toen in de halve finale Lille en in de finale Nancy uit de Ligue 2.
In de "echte" beker helaas in de ronde dat ik instroomde meteen verloren van Saint-Etienne (moest hem eigenlijk winnen van het bestuur, maar goed).
In de CL in de eerste KO-ronde over 2 wedstrijden met 4-1 van Barcelona verloren, dus dat was ook geen succes (moest de finale halen).

Nu kreeg ik 150 miljoen aan transferbudget, dus lekker met geld strooien :9 Doe ik eigenlijk nooit, games met dit soort ploegen, maar is wel een keer leuk om te doen :7
pi_131622320
Die derde week :X

pi_131622432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
Die derde week :X

[ afbeelding ]
Valt wel mee, na VVV (en Vitesse ook wel) kun je iedereen rust geven die het nodig heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2013 17:12:56 ]
pi_131622586
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Valt wel mee, na VVV (en Vitesse ook wel) kun je iedereen rust geven die het nodig heeft.
Dat wel. Spakenburg kan ik makkelijk hebben :P
Zal ook wat jonkies inzetten daar, kunnen die mooi wat wedstrijdervaring opdoen.
pi_131622597
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:19 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat wel. Spakenburg kan ik makkelijk hebben :P
Zal ook wat jonkies inzetten daar, kunnen die mooi wat wedstrijdervaring opdoen.
Rosenborg toch ook wel ondertussen?
pi_131622768
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

Rosenborg toch ook wel ondertussen?
Ik denk het wel ja, ik ken die ploeg niet.

Spakenburg is verzet naar donderdag -O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 18:22:36 #211
Rawr
pi_131623966
31 december 2017:

pi_131624970
Mooi, die namen die je af en toe bij de amateurs voorbij ziet komen.. Zo ben ik al voormalig profvoetballers Suat Usta, Brian Pinas en Sergio Kawarmala tegen gekomen. En dan krijg je tegen Baronie ineens een tegengoal van Marcel Majoros. In CM01-02 zat hij in de reserves van PSV, werd altijd wel een redelijke speler voor de eredivisie middenmoot. In het echt nooit meer wat van gehoord, en nu duikt hij ineens op bij Baronie(begin van de game was hij clubloos)..
  vrijdag 27 september 2013 @ 21:17:57 #213
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131629209

In de Belgische beker kun je kennelijk het thuisvoordeel kopen. Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. _O-
pi_131629381
Wat een speler _O_

Moest de eerste CL wedstrijd in mn pool tegen Rosenborg. Kutwedstrijd, iedereen gemiddeld een 6.0 in de rust, blessure van mn basis ML dus valt Krejcik in, tegengoal in de 61e minuut, 2e gele kaart voor een CV in de 73e minuut dus verder met 10 man, daarna nog 2 gele kaarten....maar gelukkig is Krejcik daar, die vanaf de middellijn zo de 16 van de tegenstander inloopt en scoort, en binnen 5 minuten weer scoort op bijna dezelfde wijze _O_

pi_131629430
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:17 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]

In de Belgische beker kun je kennelijk het thuisvoordeel kopen. Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. _O-
_O-

Ik zou t doen. Meer inkomsten :P
pi_131629654
5-3 winnen ondanks dat in de 46e minuut de 4e speler geblesseerd gewisseld moet worden! Vlak daarna van 2-1 voor naar 2-3 achter en toch nog met 5-3 winnen. Overigens 2 spelers door de zelfde speler van de tegenstander geblesseerd, kreeg geen geel.. Alle vier voor minimaal 3 weken out..

LRC van speelronde 15 tot en met 25 1e. En op de laatste speeldag verliezen ze de koppositie aan Kloetinge, Kloetinge kampioen en direct gepromoveerd. :')
Ik heb het de laatste periode verkloot en ben 5e geeindigd. Maar door de gewonnen periode wel play-offs.

De play-offs zitten wel een beetje raar in elkaar. De 3 die zich verzekerd hebben van een play-off plaats gaan nu in een minicompetitie strijden wie aan de knock out fase mogen deelnemen. Er komt dus 1 winnaar uit die groepsfase en die mag met de groepswinnaars van Hoofdklasse A en B(zit zelf in C) en de nummer 13 van Topklasse A in een halve finale en een finale strijden om een plaats in de Topklasse..
pi_131629908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:28 schreef MMUFC het volgende:
5-3 winnen ondanks dat in de 46e minuut de 4e speler geblesseerd gewisseld moet worden! Vlak daarna van 2-1 voor naar 2-3 achter en toch nog met 5-3 winnen. Overigens 2 spelers door de zelfde speler van de tegenstander geblesseerd, kreeg geen geel.. Alle vier voor minimaal 3 weken out..

LRC van speelronde 15 tot en met 25 1e. En op de laatste speeldag verliezen ze de koppositie aan Kloetinge, Kloetinge kampioen en direct gepromoveerd. :')
Ik heb het de laatste periode verkloot en ben 5e geeindigd. Maar door de gewonnen periode wel play-offs.

De play-offs zitten wel een beetje raar in elkaar. De 3 die zich verzekerd hebben van een play-off plaats gaan nu in een minicompetitie strijden wie aan de knock out fase mogen deelnemen. Er komt dus 1 winnaar uit die groepsfase en die mag met de groepswinnaars van Hoofdklasse A en B(zit zelf in C) en de nummer 13 van Topklasse A in een halve finale en een finale strijden om een plaats in de Topklasse..
Ik snap dat systeem niet :P
pi_131630690
Groep gewonnen, nu eerst AFC en dan hopelijk de finale :)
  vrijdag 27 september 2013 @ 21:54:02 #219
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_131630879
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

_O-

Ik zou t doen. Meer inkomsten :P
Ik heb het ook meteen gedaan, uiteraard. Én thuis spelen in plaats van uit én meer inkomsten, win-win dus.

Had er alleen nog nooit van gehoord. Echt die maffe Belgen weer. _O-
pi_131631317
AFC degradeert, dat is zeker! Nu op naar DHC!
pi_131631630
DHC eenvoudig aan de kant gezet. Door de 4-3 in de blessure tijd leek het spannend, maar dat was het niet. Op naar de Topklasse!!
pi_131632177
Waarom kan ik niet inloggen via Fm13 op Youtube om mijn filmpjes te uploaden?

Ik heb mn password van Youtube net gereset, maar zelfs dan werkt het niet -O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 23:29:35 #223
Rawr
pi_131634074
JA TOG! Ik schop PSV uit de 8e finale van de beker, 2-1!

*O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 27-09-2013 23:35:53 ]
pi_131634177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JA TOG! Ik schop PSV uit de 8e ronde van de beker, 2-1!

[ afbeelding ]

*O*
_O_
pi_131635350
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:10 schreef MMUFC het volgende:
DHC eenvoudig aan de kant gezet. Door de 4-3 in de blessure tijd leek het spannend, maar dat was het niet. Op naar de Topklasse!!
gg ^O^
pi_131635453
Wat

Hij mag wegblijven, 18 jaar oud en een halve ster :')
pi_131637535
Inmiddels 5-0 met m'n B-elftal tegen Spakenburg in de 1e helft bekerwedstrijd...
sorry Drizzt :*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 02:07:53 #228
Rawr
pi_131637829
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 01:48 schreef DeHovenier het volgende:
Inmiddels 5-0 met m'n B-elftal tegen Spakenburg in de 1e helft bekerwedstrijd...
sorry Drizzt :*
SON OF A BITCH! :(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 02:52:03 #229
Rawr
pi_131638272
JESIS! :D Ik verliest in het laatste duel tegen PEC, maar omdat Graafschap óók verliest (van AGOVV), ben ik KAMPIOEN!

:D *O*
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 03:27:43 #230
Rawr
pi_131638547

Even een stijging van dik 1500% :D _O_
pi_131639954
Eerste 3 duels Topklasse verloren.. In het duel met Almere City raakten 4 spelers licht geblesseerd en 1 geblesseerd. Na de wedstrijd dat ik 4 spelers tijdelijk kwijt ben.

Daar komt bij dat ik met de huidige status van de club niet zo veel goede spelers aan kan trekken. Heb me dus niet echt kunnen versterken.
pi_131642035
Eitje. :7

SPOILER: Tactiek
pi_131643801
Tweede eitje. :7

pi_131647045

Niet slecht _O-
pi_131652556
quote:
8s.gif Op zaterdag 28 september 2013 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

SON OF A BITCH! :(
8-1 geworden :')
pi_131652581
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:18 schreef Sejt het volgende:
Eitje. :7

[ afbeelding ]

SPOILER: Tactiek
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 13:41 schreef Sejt het volgende:
Tweede eitje. :7

[ afbeelding ]
Hoe heb je dat geflikt? _O_

quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:11 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]

Niet slecht _O-
:')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 22:34:46 #237
Rawr
pi_131659264
HEUJ :D

*O*
pi_131665135
Nu tegen PSG uit....ben benieuwd!
pi_131665139
quote:
Oude liefde :P
pi_131665430
Nu tegen PSG uit... God help me :P
  zondag 29 september 2013 @ 08:21:49 #241
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131665796
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:43 schreef DeHovenier het volgende:

Hoe heb je dat geflikt? _O_
Visie hebben qua spel en tactiek. ;) Ik wilde verdedigend spelen met een compact centrum en bij counters moesten de vleugels met veel flair met de bal rennen en de spits moest ook constant met het spel meedoen. (verdedigende spits)
Verdedigend zette ik het neer als zone-dekking, zodat de tegenstander weinig kans had om verdedigers uit positie te trekken en daardoor te scoren.
De spelers moeten hier ook wel bij passen. Pellè was bijvoorbeeld niet nuttig geweest door zijn lage work rate. Drage en Boëtius waren perfect op de flanken door hun snelheid en flair.
Uiteindelijk viel alles op z'n plek. :)

Edit: Ook wedstrijd nr. 3 een succes:

So far, so good.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sejt op 29-09-2013 11:11:24 ]
pi_131670223
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 08:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

Visie hebben qua spel en tactiek. ;) Ik wilde verdedigend spelen met een compact centrum en bij counters moesten de vleugels met veel flair met de bal rennen en de spits moest ook constant met het spel meedoen. (verdedigende spits)
Verdedigend zette ik het neer als zone-dekking, zodat de tegenstander weinig kans had om verdedigers uit positie te trekken en daardoor te scoren.
De spelers moeten hier ook wel bij passen. Pellè was bijvoorbeeld niet nuttig geweest door zijn lage work rate. Drage en Boëtius waren perfect op de flanken door hun snelheid en flair.

[ afbeelding ]

So far, so good.

[ afbeelding ]
Ik vind het knap _O_
  zondag 29 september 2013 @ 15:09:54 #243
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131674084
Weer een miljoen euro binnen. :)

Maar dit gebeurt ook... }:|

[ Bericht 34% gewijzigd door Sejt op 29-09-2013 15:32:57 ]
pi_131691303
Die laatste zin :')
pi_131691316
In mijn spel is de naam van het stadion van FC Twente in 2028 veranderd in de Tadic Veste.
Dit, dus.
  zondag 29 september 2013 @ 23:47:37 #246
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131696234

Vorig jaar had ik geen veelscorende spits, dus ik heb deze gast maar gekocht van Zenit en hij maakte het verschil :)

5 clubs gehad, 5x CL gewonnen op naar de volgende.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie FP zondag 29 september 2013 @ 23:52:10 #247
Rawr
pi_131696362
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Buitendam het volgende:
In mijn spel is de naam van het stadion van FC Twente in 2028 veranderd in de Tadic Veste.
:D
pi_131710853
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]

Vorig jaar had ik geen veelscorende spits, dus ik heb deze gast maar gekocht van Zenit en hij maakte het verschil :)
[ afbeelding ]

5 clubs gehad, 5x CL gewonnen op naar de volgende.
Alle vijf met dezelfde tactiek?
Dit, dus.
  maandag 30 september 2013 @ 16:37:23 #249
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131711703
quote:
5s.gif Op maandag 30 september 2013 16:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Alle vijf met dezelfde tactiek?
1e twee (Paris FC, Lazio) met een 4-3-3 al was die met Lazio een stuk aanvallender ivm betere spelers. 3e (Union) met een 4-4-2, 4e (Panathinaikos) met een 4-2-2-2 en deze met Spartak weer met een 4-4-2.
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 18:27:13 #250
Rawr
pi_131714621
Leuk, ik ben zometeen in de kwartfinale van de beker (tegen Vitesse) weer zo'n 75% van m'n basisspelers kwijt aan interlands :')
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 18:29:04 #251
Rawr
pi_131714673
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 16:37 schreef PirE het volgende:

[..]

1e twee (Paris FC, Lazio) met een 4-3-3 al was die met Lazio een stuk aanvallender ivm betere spelers. 3e (Union) met een 4-4-2, 4e (Panathinaikos) met een 4-2-2-2 en deze met Spartak weer met een 4-4-2.
Oh, jij bent degene die in 7 hoofdsteden een mindere club naar glorie leidt voordat je verkast, toch? :D
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 18:35:49 #252
Rawr
pi_131714856
Ik heb verdomme geen keepers meer over voor dat duel, alleen een jeugdspeler die er geen hol van kan _O-
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 18:58:44 #253
Rawr
pi_131715598
2-1 GEWONNEN :D *O*
  maandag 30 september 2013 @ 19:06:55 #254
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131715917
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh, jij bent degene die in 7 hoofdsteden een mindere club naar glorie leidt voordat je verkast, toch? :D
Bijna goed. Het zijn er 6 en het zijn niet allemaal hoofdsteden. Moet nu alleen nog Istanbul en het zijn niet allemaal kleine clubs hoor, enige voorwaarde is dat ze nog nooit de CL hebben gewonnen (maar het zijn allemaal grote steden zonder CL-winst dus in principe mag ik elke club managen, groot of klein als ze maar uit die stad komen).

Zie dat ik dit weekend ook door de 1000 uurgrens ben op Steam :o
  maandag 30 september 2013 @ 19:28:15 #255
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131716697
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef PirE het volgende:

*Ahem*

Maar goed, ik heb dan ook veel 'gespeeld' tijdens het Fok! als speler topic. :)
  maandag 30 september 2013 @ 19:40:48 #256
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_131717184

Gelijk accepted *O*

Ze zijn lekker begonnen :'), staan 18e in de competitie.
pi_131717926
Ik heb met PSV eindelijk Ajax van de troon gestoten met het aantal Eredivisie titels. Ik heb er nu 34 met PSV.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 20:27:04 #258
Rawr
pi_131719157
Halve Finale van de beker:

Ik heb PSV vorig seizoen met 2-1 in de beker verslagen, hopelijk kan ik die stunt herhalen :9
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 20:35:55 #259
Rawr
pi_131719515
Zuuuucht, staat PSV na 60 min met 9 man op het veld, is het tot aan de 120e minuut 0-0, scoor ik 2 penals, mist PSV er 2, mis ik er vervolgens 3, scoort PSV er 3 en gaan ze even later alsnog door naar de finale.

ZUUR :r
  Moderator / Redactie FP maandag 30 september 2013 @ 21:39:39 #260
Rawr
pi_131723051
En we zijn gedegradeerd. Boeit me weinig, het speelt nog altijd fijner in de JL dan in de ED :')
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 09:02:21 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131733245
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En we zijn gedegradeerd. Boeit me weinig, het speelt nog altijd fijner in de JL dan in de ED :')
Komt vanzelf wel goed, joh. Volhouden.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:29:52 #262
Rawr
pi_131741593
Toch blijft het zonde dat zowat 90% van alle extreem goede regens/spelers uit zuid-amerika komt :')
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:22:37 #263
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131742961
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch blijft het zonde dat zowat 90% van alle extreem goede regens/spelers uit zuid-amerika komt :')
Best realistisch toch?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:34:22 #264
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131745135
Eindelijk het stadion met mijn naam. 78.000 plaatsen. *O*
Dit, dus.
pi_131745564
Zit voor 2e jaar in de Topklasse, maar mijn reputatie is dusdanig laag dat er spelers zijn die liever in de Hoofdklasse gaan ballen dan in de Topklasse.. :')
pi_131748036
Kampioen geworden met De Graafschap, alleen een pruts budget, geen spelers kunnen verkopen en geen geschikte huurkandidaten gevonden. Dus ik ga met de JL kampioenen de ED in :P
pi_131748619
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 08:21 schreef Sejt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

So far, so good.

[ afbeelding ]
Zulke visie moet ik nog ontwikkelen.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef PirE het volgende:

[..]

Bijna goed. Het zijn er 6 en het zijn niet allemaal hoofdsteden. Moet nu alleen nog Istanbul en het zijn niet allemaal kleine clubs hoor, enige voorwaarde is dat ze nog nooit de CL hebben gewonnen (maar het zijn allemaal grote steden zonder CL-winst dus in principe mag ik elke club managen, groot of klein als ze maar uit die stad komen).

Ik sta nu op 959 uur :P

quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb met PSV eindelijk Ajax van de troon gestoten met het aantal Eredivisie titels. Ik heb er nu 34 met PSV.
_O_

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef Buitendam het volgende:
Eindelijk het stadion met mijn naam. 78.000 plaatsen. *O*
Netjes _O_

11.5k hiero :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:05 schreef daeh het volgende:
Kampioen geworden met De Graafschap, alleen een pruts budget, geen spelers kunnen verkopen en geen geschikte huurkandidaten gevonden. Dus ik ga met de JL kampioenen de ED in :P
Ga je niet redden denk ik :P

[ Bericht 18% gewijzigd door DeHovenier op 01-10-2013 18:30:13 ]
pi_131748658
Na een kutwedstrijd tegen Feyenoord uit die je verliest met 3-0 heb ik mn spelers wat opgepept want de volgende wedstrijd was 3 dagen later, uit tegen Sevilla in de CL.

Resultaat:

_O_ _O_

Die Ngoyi is de back-up van m'n back-up van m'n AMC :D

[ Bericht 66% gewijzigd door DeHovenier op 01-10-2013 18:36:03 ]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:34:54 #269
Rawr
pi_131751059
Zeu, dat waren de transfers voor nu:

edit: snap alleen niet waarom Spakenburg, Ter Leede en Westlandia niet ook blauw zijn, aangezien die 3 ook satellietclubjes van me zijn.
pi_131751291
Over die spelers die weg zijn, ik moest laatst een competitiewedstrijd spelen op een moment dat zo'n 80% van mijn team weg was, maar die wedstrijd werd.uitgesteld.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 19:50:01 #271
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131751788
Tegenstander krijgt binnen 20sec 2x geel. _O- (2 verschillende tackles btw)

pi_131751967
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Sejt het volgende:
Tegenstander krijgt binnen 20sec 2x geel. _O- (2 verschillende tackles btw)

[ afbeelding ]
keer in CM03/04 gehad dat iemand geel kreeg voor een overtreding, ging klagen en daarvoor tweede geel kreeg. Vervolgens kwam een gast die al eerder geel had gekregen klagen en die kreeg ook zijn 2e geel :')

In diezelfde CM overigens ook een keer gehad dat mijn keeper een tik kreeg en langs de lijn verzorgd werd, terwijl het spel gewoon door ging :') :') :') en ja, die wedstrijd verloor ik met 1-0 door een goal tijdens dat verzorgmoment _O-
pi_131751975
Werd tijd -O-

Nu maar hopen dat 'ie z'n oude vorm terugvindt :(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:16:56 #274
Rawr
pi_131756125
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

keer in CM03/04 gehad dat iemand geel kreeg voor een overtreding, ging klagen en daarvoor tweede geel kreeg. Vervolgens kwam een gast die al eerder geel had gekregen klagen en die kreeg ook zijn 2e geel :')

In diezelfde CM overigens ook een keer gehad dat mijn keeper een tik kreeg en langs de lijn verzorgd werd, terwijl het spel gewoon door ging :') :') :') en ja, die wedstrijd verloor ik met 1-0 door een goal tijdens dat verzorgmoment _O-
Dat laatste is wel HEEL zuur :')
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:57:04 #275
277865 Sejt
Ondertitel
pi_131758542
Wie had dit verwacht. *O*

(We schrijven december 2014)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:02:47 #276
Rawr
pi_131758910

Wut? :')
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:03:00 #277
Rawr
pi_131758919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:57 schreef Sejt het volgende:
Wie had dit verwacht. *O*

[ afbeelding ]

(We schrijven december 2014)
Good busy _O_
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 oktober 2013 @ 14:41:52 #278
Rawr
pi_131777375
Zeu, toch ook maar eens m'n beste team tonen :P

SPOILER
Helemaal geen gek elftal voor een JL-club, toch? :7
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:58:02 #279
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131777823
Ik mis de Nederlanders...
Elite
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 oktober 2013 @ 15:02:23 #280
Rawr
pi_131777943
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
Die zijn echt ondervertegenwoordigd ja ;(

Ik heb er welgeteld 3: een rechtsback, een verd. mid. en een centr. mid. :')
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:08:03 #281
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_131778145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Die zijn echt ondervertegenwoordigd ja ;(

Ik heb er welgeteld 3: een rechtsback, een verd. mid. en een centr. mid. :')
In ieder geval nog wat.

Voor mij toch een uitgangspunt om minimaal de helft van de selectie te laten komen uit het land van waar ik speel.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:18:50 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_131778498
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef Happel het volgende:
Wat ik niet zo leuk vind ik de nieuwe versies, is de connectie tussen ca/pa en nationaliteit.
In 90% van de landen hoef je niet eens te scouten.
pi_131778787
-O-

Heb hem beloofd dat we binnen 2 seizoenen Cl zouden spelen, en dat was 2 seizoenen geleden. Maar nu staat er in elk seizoen bij hem dat hij blij is dat ik heb beloofd dat we volgend seizoen CL zouden spelen. Ik heb echter niet beloofd dat we elk seizoen CL zouden spelen, maar wel dat we CL zouden spelen binnen de komende 2 seizoenen, en die zijn al voorbij.

En hij krijgt continu aandacht van grote clubs als Tottenham, Chelsea, PSG, Bayern Munchen, etc etc, en bij de transferrumours is altijd wel te lezen dat zo'n club een bod op hem voorbereidt.

pi_131779098
Als ik zijn transferverzoek accepteer, kan ik dan nog bepalen wanneer hij weggaat? Ik zit nog niet eens aan de winterstop, dus het liefst hou ik hem nog hier tot het seizoen afgelopen is.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:46:46 #285
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131779461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik zijn transferverzoek accepteer, kan ik dan nog bepalen wanneer hij weggaat? Ik zit nog niet eens aan de winterstop, dus het liefst hou ik hem nog hier tot het seizoen afgelopen is.
In de onderhandelingen wordt bepaald welke transferwindow.
Dit, dus.
pi_131779557
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In de onderhandelingen wordt bepaald welke transferwindow.
Da's waar.

Heb 'm maar op de TL gezet, hij was toch niet te houden.

Hoeveel kan ik vragen voor 'm denk je?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:53:07 #287
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131779721
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:49 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Da's waar.

Heb 'm maar op de TL gezet, hij was toch niet te houden.

Hoeveel kan ik vragen voor 'm denk je?
Ik heb geen idee, ik zie dat je vraagprijs op 40 miljoen staat. Wordt dat al door clubs concreet geboden?
Dit, dus.
pi_131779911
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ik zie dat je vraagprijs op 40 miljoen staat. Wordt dat al door clubs concreet geboden?
Nee. Bij de transferrumours staat wel dat ze een bod voorbereiden van 12.5 mln, dus wat ie nu waard is. Maar dat is veel te laag natuurlijk. 1x heb ik gezien dat een club 20 mln wou bieden, maar ik heb nog geen concrete aanbiedingen gehad.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:00:56 #289
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131780047
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:57 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Nee. Bij de transferrumours staat wel dat ze een bod voorbereiden van 12.5 mln, dus wat ie nu waard is. Maar dat is veel te laag natuurlijk. 1x heb ik gezien dat een club 20 mln wou bieden, maar ik heb nog geen concrete aanbiedingen gehad.
Je moet even kijken wat de waarde nu is en hoe lang hij nog onder contract staat. Als hij 12 miljoen waard is en hij staat nog vier jaar onder contract moet je gewoon minimaal het dubbele vragen als je hem wilt inwisselen voor de poen. Maar met een jaartje contract, zonder kans op bijtekenen moet je eieren voor je geld kiezen en het hoogste bod accepteren.
Dit, dus.
pi_131780119
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je moet even kijken wat de waarde nu is en hoe lang hij nog onder contract staat. Als hij 12 miljoen waard is en hij staat nog vier jaar onder contract moet je gewoon minimaal het dubbele vragen als je hem wilt inwisselen voor de poen. Maar met een jaartje contract, zonder kans op bijtekenen moet je eieren voor je geld kiezen en het hoogste bod accepteren.
Over 3 jaar loopt zijn contract af, en bijtekenen zal hij sowieso niet.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:05:13 #291
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131780204
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Over 3 jaar loopt zijn contract af, en bijtekenen zal hij sowieso niet.
Met drie jaar contract sta je behoorlijk sterk. Je zou 'm ook zelf kunnen aanbieden aan clubs. Als hij in de belangstelling staat van zulke grote clubs kun je eens proberen om hem bijvoorbeeld voor 30 miljoen op de transferlijst te zetten. Je hebt kans dat er clubs happen. Op die manier heb ik spitsen voor 60 miljoen getransfereerd.
Dit, dus.
pi_131780315
Ik heb hem al aangeboden aan clubs, voor 40 miljoen. Hij staat voor dat bedrag op de TL.
Ik ben best bereid om die vraagprijs te verlagen, maar dat hangt er vanaf waar zij mee komen.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:11:36 #293
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131780439
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb hem al aangeboden aan clubs, voor 40 miljoen. Hij staat voor dat bedrag op de TL.
Ik ben best bereid om die vraagprijs te verlagen, maar dat hangt er vanaf waar zij mee komen.
Als er niet op wordt geboden zal de vraagprijs waarschijnlijk te hoog zijn. Misschien moet je wat zakken om hun interesse te wekken.
Dit, dus.
pi_131780862
In de editor is het mogelijk om in 2014 de bestaande leagues aan te passen. Dus eindelijk een eenvoudige manier om een 6+5 regel ofzo in te vullen *O*

Ga ik misschien maar een doen, wordt lastig voor de Engelse teams in Europa dan :)

Ben benieuwd wat het effect is voor bijv. een Sammarinees team in de Italiaanse competitie. Ga ik zeker proberen. Ff kopen op steam vast zo, 2013 start ik waarschijnlijk niet meer op :)

Alleen jammer dat de editor pas komt eind oktober, maar goed, het zei zo.
pi_131781048
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als er niet op wordt geboden zal de vraagprijs waarschijnlijk te hoog zijn. Misschien moet je wat zakken om hun interesse te wekken.
Ik had nog niet op Next geklikt :P

Nu even kijken wanneer hij dan weg moet.
Allemaal Next Available, dus in de winterstop.
pi_131781138
Gewoon tegenbod maken voor komende zomer bij Porto, non-negotiable. Als dat werkt ook bij Arsenal doen. Rest afwijzen. Als Arsenal dan niet hapt heb je altijd Porto nog. Als Porto niet hapt gewoon aan Arsenal verkopen.
pi_131781428
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gewoon tegenbod maken voor komende zomer bij Porto, non-negotiable. Als dat werkt ook bij Arsenal doen. Rest afwijzen. Als Arsenal dan niet hapt heb je altijd Porto nog. Als Porto niet hapt gewoon aan Arsenal verkopen.
Ik had al alles afgewezen behalve het bod van Arsenal -O-
Zou ik ook wat clausules in moeten voegen?
pi_131781626
Kan je altijd proberen, maar gezien het verschil tussen het bod van Arsenal en de rest denk ik dat je wel echt ongeveer aan de max zit die je kan krijgen.
pi_131781797
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan je altijd proberen, maar gezien het verschil tussen het bod van Arsenal en de rest denk ik dat je wel echt ongeveer aan de max zit die je kan krijgen.
Dat denk ik ook ja.
pi_131783045
Record transfer, vorige record was 4 mln voor een speler :D
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:46:09 #301
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_131783299
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:34 schreef DeHovenier het volgende:
Record transfer, vorige record was 4 mln voor een speler :D
[ afbeelding ]
Nice!
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties