Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swanseaquote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeds, Swansea, Southampton , Real Betis , Getafe , Bilbao (aanrader)
Ben er al uit. Een keertje Feyenoord dan maar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:55 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swansea
Hoe zorg je dan in principe voor een tiki-taka tactiek? Want als je weer met een laag tempo speelt, kan de tegenstander makkelijk voorspellen wat mijn spelers gaan doen. Dus laag tempo brengt alleen maar nadelen met zich mee?!? Ik kom niet verder danquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hoe snel de spelers passen. Tijd winnen gaat over hoe lang ze tijd rekken als ze bijvoorbeeld een ingooi of doeltrap moeten nemen, of ze tijd gaan rekken bij dr cornervlag en dat soort zaken.
Tempo, breedte en tijdwinnen? In wat voor formatie zou jij spelen met welke rollen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
Pressie zetten, creativiteit hoog, kort passen.
Daar ben ik inderdaad ook van op de hoogte.quote:Op zondag 15 september 2013 16:26 schreef Sejt het volgende:
Tactiek alleen gaat niet werken. Je zal eerst de spelers ervoor moeten hebben met goede passing, creativiteit, balaanname en zonder bal.
Anders zal je heel weinig kansen gaan creëren, vrees ik.
Zo ernstig is het bij mij nog niet..quote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij ben ik de Belgische competitie een beetje ontgroeid
[ afbeelding ]
Schwalbes op veel, tijdrekken op het hoogtst, klagen bij de scheidsrechter op altijd.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik probeer namelijk steeds een tactiek te maken als die van Barcelona
Nee, dat bedrag moet je maandelijks betalen. Ik heb het zelf gehad afgelopen seizoen. Anji betaalde me bijna 100k per maand om Immers te huren van me.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?
Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nee, het is echt een maandelijkse fee. Beetje vaag, maar het komt dus bovenop de salariskosten, maar gaat uit een ander potje (volgens mij uit het transfergeld). Rechtsboven zie je ook wat je nou precies maandelijks gaat betalen als je het aanpast.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?
Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef MMUFC het volgende:
Met Nederland de WK finale gehaald. In de 3e minuut krijgt een van mijn middenvelders rood. Resultaat: 3-2 opverwinning.
Het is dan ook een game die al sinds het begin van FM draait. Af en toe een andere game, maar iedere keer weer terug naar deze.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
2030Dat wordt nog een aantal jaar wachten dus.
Mooi is dat jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Het is dan ook een game die al sinds het begin van FM draait. Af en toe een andere game, maar iedere keer weer terug naar deze.
Wat maakt deze speler tot een baasje? Ik zit nog in de lerende fase hehquote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef Sejt het volgende:
Wat een goede scout al niet kan doen. Gratis en voor niets ergens uit de heuvels van Ierland:
[ afbeelding ]
Zijn uitstekende stats voor zijn leeftijd. Prima waardes op alle key attributes, zoals tackelen, marking, heading, mentaal al dik in orde en fysiek is gewoon al goed voor een 17-jarige.quote:Op maandag 16 september 2013 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat maakt deze speler tot een baasje? Ik zit nog in de lerende fase heh.
Zo heb ik die Homan. Weggeplukt bij Feyenoord(toen hij 16 was) heeft op zijn 18e nu al 2 CL's gewonnen, Wereldkampioen en gescoord in de WK finale.quote:Op maandag 16 september 2013 08:57 schreef Sejt het volgende:
Mijn 17 jarig talent debuteert en scoort een hat-trick binnen een half uur tegen Roda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het nodige talent voor de komende jaren. Allemaal voor niks of hoogstens een paar ton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel buitenlanders, maar in Nederland is er óf niet kwaliteit genoeg óf er worden kapitalen gevraagd voor een middelmatig talent.
Iers talent is trouwens compleet nieuw voor mij. De competitie is niet ingeladen, maar m'n scouts kwamen met bovenstaande talenten die ik gratis op kon pikken. De scouts gaven 4 sterren, maar de attributen verraden meer en ze kregen dan ook 4,5 ster op het moment dat ze in m'n team kwamen.
Verkocht voor 8,5 miljoen en dit dus gekocht voor:
Ondertussen worden de faciliteiten verbeterd, waardoor ik de komende jaren hopelijk eigen talenten kan opleiden, want afgelopen seizoen was complete bagger.
I love my mispoken words.
SPOILER: Yttergård JenssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: StrandbergOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:07 schreef Sejt het volgende:
31 Januari 2014. Juventus komt met een goed bod op Clasie, op dat moment 13 miljoen waard, zijnde 30 miljoen en 10% van de volgende verkoop.
Clasie is goed, maar niet goed genoeg om niet te verkopen voor dat bedrag, dat de balans van Feyenoord zal verdubbelen!
[ afbeelding ]
Maar goed, nog ca. 16 uur voor het sluiten van de transfermarkt. Ik heb de nodige talenten, maar wil toch een deel van de inkomsten herinvesteren.
Dankzij m'n shortlist kon ik snel een viertal spelers selecteren, die Clasie konden vervangen. Nieuwe scout reports voor een laatste aankoopsom indicatie en toen begon het bidden op Ulrik Yttergård Jenssen en Stefan Strandberg - twee Noren.
De eerste is een 17 jarig talent en kan nu al in de basis spelen, indien nodig. De tweede is een verdediger, annex verdedigende middenvelder, die ik kan gebruiken als stand-in op het middenveld en als vervanger voor De Vrij.
Resultaat: 30 miljoen binnen en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang leve shortlists.SPOILER: Yttergård JenssenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die JenssenSPOILER: StrandbergOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik ben nog nooit gedegradeerd volgens mij.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een vraagje: heeft iemand weleens een carriére gehad waarin hij degradeerde on mocht blijven van de chef? Zou me enorm zuur lijken om bij m'n zelfgecreëerde club de laan uit te worden gestuurd omdat ik van de JL naar de Topklasse degradeer (ben begonnen in de Hoofdklasse A(
Zo heb ik er nog wel een paar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Whehe, Roda staat hier in ronde 20 meestal ergens 14e. Het is altijd VVV of Utreg dat het tot aan ronde 25/26 extreem goed doet en dan enorm ver weg zaktquote:Op donderdag 19 september 2013 19:48 schreef Sejt het volgende:
Leuke stand halverwege seizoen 2 trouwens:
[ afbeelding ]
Hier stond Groningen bijna de hele eerste helft van het seizoen bovenaan. Maar die zakken nu weg.quote:Op donderdag 19 september 2013 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, Roda staat hier in ronde 20 meestal ergens 14e. Het is altijd VVV of Utreg dat het tot aan ronde 25/26 extreem goed doet en dan enorm ver weg zakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |