Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swanseaquote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeds, Swansea, Southampton , Real Betis , Getafe , Bilbao (aanrader)
Ben er al uit. Een keertje Feyenoord dan maar.quote:Op zondag 15 september 2013 15:55 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen: Feyenoord, Bilbao en Swansea
Hoe zorg je dan in principe voor een tiki-taka tactiek? Want als je weer met een laag tempo speelt, kan de tegenstander makkelijk voorspellen wat mijn spelers gaan doen. Dus laag tempo brengt alleen maar nadelen met zich mee?!? Ik kom niet verder danquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij hoe snel de spelers passen. Tijd winnen gaat over hoe lang ze tijd rekken als ze bijvoorbeeld een ingooi of doeltrap moeten nemen, of ze tijd gaan rekken bij dr cornervlag en dat soort zaken.
Tempo, breedte en tijdwinnen? In wat voor formatie zou jij spelen met welke rollen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Happel het volgende:
Pressie zetten, creativiteit hoog, kort passen.
Daar ben ik inderdaad ook van op de hoogte.quote:Op zondag 15 september 2013 16:26 schreef Sejt het volgende:
Tactiek alleen gaat niet werken. Je zal eerst de spelers ervoor moeten hebben met goede passing, creativiteit, balaanname en zonder bal.
Anders zal je heel weinig kansen gaan creëren, vrees ik.
Zo ernstig is het bij mij nog niet..quote:Op zondag 15 september 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij ben ik de Belgische competitie een beetje ontgroeid
[ afbeelding ]
Schwalbes op veel, tijdrekken op het hoogtst, klagen bij de scheidsrechter op altijd.quote:Op zondag 15 september 2013 16:04 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik probeer namelijk steeds een tactiek te maken als die van Barcelona
Nee, dat bedrag moet je maandelijks betalen. Ik heb het zelf gehad afgelopen seizoen. Anji betaalde me bijna 100k per maand om Immers te huren van me.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?
Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nee, het is echt een maandelijkse fee. Beetje vaag, maar het komt dus bovenop de salariskosten, maar gaat uit een ander potje (volgens mij uit het transfergeld). Rechtsboven zie je ook wat je nou precies maandelijks gaat betalen als je het aanpast.quote:Op zondag 15 september 2013 18:32 schreef inZanity het volgende:
Even voor de duidelijkheid, die 'maandelijkse bijdrage' bij het huren van een speler dat is toch een vertaalfout? Is toch gewoon een bedrag wat je eenmalig betaald, een huursom zeg maar?
Ging er al die tijd maar gewoon vanuit dat het zo is. Maar nu ik met een club speel die er financieel niet geweldig voorstaat is het wel handig om zeker te weten.
Nicequote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef MMUFC het volgende:
Met Nederland de WK finale gehaald. In de 3e minuut krijgt een van mijn middenvelders rood. Resultaat: 3-2 opverwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |