Nee, dat je zo diep zou zinken om iemand van een forum een hak te zetten, had ik inderdaad geen rekening mee gehouden. Heb je zowaar overschat, vat het op als een compliment ofzo. Anywayz, je plan was gewoon mislukt, dus nergens een reden tot een overwinningsgevoel voor jou.quote:Op zondag 15 september 2013 17:19 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Je had het toen anders niet door knakworst, kom nu niet bijdehand doen. Je tijd is geweest.
oké. Jochie.quote:Op zondag 15 september 2013 17:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, dat je zo diep zou zinken om iemand van een forum een hak te zetten, had ik inderdaad geen rekening mee gehouden. Heb je zowaar overschat, vat het op als een compliment ofzo. Anywayz, je plan was gewoon mislukt, dus nergens een reden tot een overwinningsgevoel voor jou.
''Je tijd is geweest'' - lekker stukje projectie ook weer.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
oké. Jochie.
[ afbeelding ]
Één chocolaatje om het goed te maken.
Haha, zo zwak deze replies. Ff een dooddoener erin gooien en 'm snel wegperen. En natuurlijk heb ik gelijk, mijn intelligentie ligt namelijk een paar levels hoger dan die van jullie.quote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jep, je hebt helemaal gelijk joh.
Slimme guy hier.quote:Op zondag 15 september 2013 17:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
Haha, zo zwak deze replies. Ff een dooddoener erin gooien en 'm snel wegperen. En natuurlijk heb ik gelijk, mijn intelligentie ligt namelijk een paar levels hoger dan die van jullie.
Behalve als je drank op hebtquote:Op zondag 15 september 2013 17:34 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
Haha, zo zwak deze replies. Ff een dooddoener erin gooien en 'm snel wegperen. En natuurlijk heb ik gelijk, mijn intelligentie ligt namelijk een paar levels hoger dan die van jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |