Ja, dat zei je gister al inderdaad. En je hebt gelijk, maar ik pretendeer ook allerminst volwassen te zijn en al helemaal niet zo te willen overkomen op dit forum. Lekker chargeren en provoceren, dat is wat ik hier voor pakweg 45% doe. Maar ik neem mezelf dan ook totaal niet serieus, jij wel. Dat is het grote verschil tussen ons.quote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind je echt heel volwassen, heb ik dat al eens gezegd?
Natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee omdat het hier net is als in een sauna vol vieze geile mannetjes. Als man kun je ten minstens een ongezien leven leiden, zonder dat je geterroriseerd wordt door 100 gefrustreerde maagden.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nee, de waarheid is gewoon dat je jezelf het onmogelijk hebt gemaakt met je privacy die steeds meer geschonden werd. Domme hoer dat je er bent.
Ja en dan nog ik ben nog in de bloei van mijn leven. Ik ben ook nog aan het leren van dingen op FOK! en in real... Overal. Maar ik word gewoon minder uitgedaagd op een mannenaccount. Simpel toch. Hoef je me niet uit te schelden, lieveling.quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gister al inderdaad. En je hebt gelijk, maar ik pretendeer ook allerminst volwassen te zijn en al helemaal niet zo te willen overkomen op dit forum. Lekker chargeren en provoceren, dat is wat ik hier voor pakweg 45% doe. Maar ik neem mezelf dan ook totaal niet serieus, jij wel. Dat is het grote verschil tussen ons.
[..]
Natuurlijk.Oh jee, een DM van een user, je klikt weg en je bent er vanaf. Toch wel een voordeel ten opzichte van vieze mannetjes in real life. Nee, de waarheid is gewoon dat je jezelf het onmogelijk hebt gemaakt met je privacy die steeds meer geschonden werd. Domme hoer dat je er bent.
Gewoon een nieuwe maken, deze is nu ook al naar de klote. En geen privé meer postenquote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja en dan nog ik ben nog in de bloei van mijn leven. Ik ben ook nog aan het leren van dingen op FOK! en in real... Overal. Maar ik word gewoon minder uitgedaagd op een mannenaccount. Simpel toch. Hoef je me niet uit te schelden, lieveling.![]()
:S
hoe heet haar oude acc?quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, dat zei je gister al inderdaad. En je hebt gelijk, maar ik pretendeer ook allerminst volwassen te zijn en al helemaal niet zo te willen overkomen op dit forum. Lekker chargeren en provoceren, dat is wat ik hier voor pakweg 45% doe. Maar ik neem mezelf dan ook totaal niet serieus, jij wel. Dat is het grote verschil tussen ons.
[..]
Natuurlijk.Oh jee, een DM van een user, je klikt weg en je bent er vanaf. Toch wel een voordeel ten opzichte van vieze mannetjes in real life. Nee, de waarheid is gewoon dat je jezelf het onmogelijk hebt gemaakt met je privacy die steeds meer geschonden werd. Domme hoer dat je er bent.
Alsof je het niet allemaal aan jezelf te danken hebt, dat bedoel ik te zeggen. Er zijn wel meer vrouwelijk users op dit forum.quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Ja en dan nog ik ben nog in de bloei van mijn leven. Ik ben ook nog aan het leren van dingen op FOK! en in real... Overal. Maar ik word gewoon minder uitgedaagd op een mannenaccount. Simpel toch. Hoef je me niet uit te schelden, lieveling.![]()
Alsof je op een mannen-account minder uitgedaagd wordquote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Nee, maar ja ben ook niet echt type voor FOK! eigenlijk. Ik post nu gewoon puur omdat ik het zelf leuk vind. Geen zin om constant mezelf moeten verdedigen. Door aanvallen zoals deze.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof je het niet allemaal aan jezelf te danken hebt, dat bedoel ik te zeggen. Er zijn wel meer vrouwelijk users op dit forum.
this niet de bedoeling hier veel onder te posten. Gewoon in vlagen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Alsof je op een mannen-account minder uitgedaagd word
Je vindt masturbatie in de sauna dus wel ok, zolang het geen lelijke mensen zijn?quote:Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Inktvisch het volgende:
Maar er zijn ook mensen die serieus met zichzelf bezig zijn. Maar die viespeuken verpesten het.
je interpreteert het verkeerd.quote:Op zondag 15 september 2013 17:15 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Je vindt masturbatie in de sauna dus wel ok, zolang het geen lelijke mensen zijn?
Ik herinner me nu trouwens weer die DM's van dit account naar mij van een tijdje geleden. Lekker subtiel zeg, laten we die feyenoordfan eens uittesten. Misschien tuint hij er dan wel in, legt hij zijn zwakte bloot en kunnen we hem belachelijk maken op het forum. Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
this niet de bedoeling hier veel onder te posten. Gewoon in vlagen.
hhaaha kaolo harde diss vriendquote:Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik herinner me nu trouwens weer die DM's van dit account naar mij van een tijdje geleden. Lekker subtiel zeg, laten we die feyenoordfan eens uittesten. Misschien tuint hij er dan wel in, legt hij zijn zwakte bloot en kunnen we hem belachelijk maken op het forum. Nee, natuurlijk niet.
Je had het toen anders niet door knakworst, kom nu niet bijdehand doen. Je tijd is geweestquote:Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik herinner me nu trouwens weer die DM's van dit account naar mij van een tijdje geleden. Lekker subtiel zeg, laten we die feyenoordfan eens uittesten. Misschien tuint hij er dan wel in, legt hij zijn zwakte bloot en kunnen we hem belachelijk maken op het forum. Nee, natuurlijk niet.
ffy2 altijd in voor gelazer. Heeft ie meloewa niet dan pakt hij AJ of een ander tienermeisje. De man is pisnijdig.quote:
Jep, je hebt helemaal gelijk joh.quote:Op zondag 15 september 2013 17:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |