abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131197571

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  zondag 15 september 2013 @ 15:05:28 #2
317680 GoWithIt
Just like that
pi_131197863
Die comic in de laatste spoiler is echt leuk
Dus. Dat.
  zondag 15 september 2013 @ 15:06:30 #3
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_131197913
Voor de thuistrainers: ik ben van plan hieraante beginnen nu ik eindelijk wat internethoeveelheid heb. Eens zien of ik volhoud want ze heeft een beetje een irritante stem :D. Wel zojuist mijn halve dag in de mall doorgebracht om dat op orde te krijgen, enige voordeel, de storm is een zonnig weertje geworden!

[ Bericht 37% gewijzigd door Sjaapje op 15-09-2013 15:16:33 ]
Ik bijt!
(Zachtjes)
  zondag 15 september 2013 @ 16:00:22 #4
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_131199650
Dit zag ik zojuist pas:

Personal best 10 km of 46m:11s which is a 3m:12simprovement.

B-)

Vandaag een lekker lui hang dagje. Vriendin staat appeltaart te bakken ^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_131199729
Oke ik ga mezelf zo ook uit bed slepen voor mijn LDL!

Ik denk dat ik wel eerst moet ontbijten want heb nu al best veel honger..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 15 september 2013 @ 16:17:57 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131200237
Hmmlol, het kriebelt alweer om te gaan lopen met dit droge weer :') alleen mijn rechterbeen weigert aan alle kanten :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_131200445
Stel dat de GNR deed heeft per ongeluk hun chips gewisseld :') :D

Hij rende 1.37.xx, zij 2.02.xx :X
Ja doei.
pi_131201042
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:26 schreef motorbloempje het volgende:
Stel dat de GNR deed heeft per ongeluk hun chips gewisseld :') :D

Hij rende 1.37.xx, zij 2.02.xx :X
Wat probeer je precies te zeggen?
pi_131201239
Mijn trainingsrondje was er 1 om niet snel te vergeten... :')
Zoals sommige weten ben ik op Texel. En vandaag stond een LDL op se planning. Dus vanochtend mijn sportkleding aan en na een kop koffie en een broodje kaas op pad gegaan.
In begin lekker offroad gelopen. Misschien op sommige plekker TE offroad. Ik liep opeens in een gebied waar de hei tot bijna mijn lies kwam. Daar ergens bleef ik haken met mijn voet en viel. Terwijl ik viel,twist een doornstruik om mijn kuit. Resultaat... Veel bloed.
SPOILER
Dit was bij 2 km. Even zitten twijfelen om terug te gaan en er mee te stoppen. Maar ja, hoe vaak ben ik op Texel??
Dus schoon gespoeld met wat water uit mijn flesje, een hoop doorns verwijderd en weer door gegaan.
Na een tijdje kwam ik op het strand uit. Daar mijn schoenen uit gedaan en lekker een km of 4 op mijn blote voeten gerend door de branding O+
Das was best heerlijk!
Na 4 km toch maar mijn schoenen weer aangetrokken om niet meteen te ver op mijn blote voeten te rennen.
(Sidenote: ik loop/ren wel vaker op blote voeten maar nog niet zo ver)
Daarna ben ik weer via de duinen terug gelopen naar De Koog.
Daar liep ik ineens tussen de koeien. Van die zwarte/bruine met zo'n dikke vacht. Geen idee hoe ze heten. :@
In totaal heb ik bijna 24km gelopen.
Heerlijk!
Voor herhaling vatbaar. Jammer dat we morgen weer terug gaan naar huis.
Mijn top 3 in nl tot nu toe...
1: Schoorl
2: Texel
3: Heerlen

[ Bericht 1% gewijzigd door streamnl op 15-09-2013 17:04:41 ]
pi_131201366
Vandaag geprobeerd om de 30 km aan te tikken op de Veluwe en wat nieuwe routes te proberen. En dat voor het eerst met rugzak.

Het is uiteindelijk wat minder geworden (bijna 26) want mijn benen waren behoorlijk gaar en qua afstand kwam ik sowieso niet helemaal uit. Maar goed, het weer was heerlijk en ondanks dat ik een beetje stuk ging toch heel fijn gelopen.
pi_131201402
Vandaag geprobeerd om rustig aan te lopen en dan een iets groter rondje. Dat houdt in dat ik het kanaal waar ik lang loop 1 brug verder oversteek (want dezelfde weg terug is geen rondje!), wist alleen niet precies hoeveel verder dat is. Heb nu ongeveer 14km gelopen in 1:19. Niet echt het gevoel dat ik moe werd, had op den duur alleen wat kleine pijntjes. Ging niet verkeerd! :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zondag 15 september 2013 @ 17:11:28 #12
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_131202079
Er wordt flink gelopen vandaag! Barman, mag ik een rondje jompels voor iedereen?

Enne stream, wordt dat plakken aan t beddegoed? Ziet er lelijk uit...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_131202096
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat probeer je precies te zeggen?
Dat hun officiele tijden zijn omgedraaid in de lijst, dus. Hij zou er dan dus 2.02 over gedaan hebben. Neem aan dat ze dat nog wel kunnen laten corrigeren.

Het was dus een stel, een stel van 2 personen, niet iets hypothetisch :+
Ja doei.
pi_131202254
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef Frsh het volgende:
Er wordt flink gelopen vandaag! Barman, mag ik een rondje jompels voor iedereen?

Enne stream, wordt dat plakken aan t beddegoed? Ziet er lelijk uit...
Ik hoop het niet maar ik verwacht van wel. Het brandt nu een beetje. Komt wel goed.

Hoe lang was Schoorl reizen voor jou?

Edit:
*O* *O* *O*
Bevestigingsmail ontvangen van het hotel in Flķreal La Roche (TdF). Het is officieel. We hebben een kamer. ^O^

Nu niet vergeten om in te schrijven :D

[ Bericht 16% gewijzigd door streamnl op 15-09-2013 17:27:17 ]
pi_131202487
Dubbel post
  zondag 15 september 2013 @ 17:52:54 #16
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131203425
Leuk Stream, minder van je kuit. Maar hey, that's part of the deal ;)

Hier tropenrooster, moet nu heel vervelend biertjes drinken in Leiden.

GotC :W Schiet op met jou!
pi_131203444
Joggt iemand hier 's ochtends? Bijv. van 7:00 tm 7:30? Eet je dan voor het joggen of erna? Na eten gelijk joggen of nog alles laten verteren?
pi_131203485
Ik ga 's ochtends altijd voor het eten, een paar slokken water en meteen gaan. Zeker als je maar 30 minuten gaat kan dat heel goed zonder ontbijt, je moet alleen aan het gevoel wennen.

Als ik wel van tevoren eet wacht ik altijd minstens een uur.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zondag 15 september 2013 @ 17:56:15 #19
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131203558
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef wiskundenoob het volgende:
Joggt iemand hier 's ochtends? Bijv. van 7:00 tm 7:30? Eet je dan voor het joggen of erna? Na eten gelijk joggen of nog alles laten verteren?
Ik loop wel vaak hard rond die tijd ja. Ik eet meestal een kwartier / half uur van te voren een banaan en ontbijt na het lopen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 15 september 2013 @ 17:57:02 #20
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131203594
Ik jog niet, dus zou het niet weten :{w
Maar als ik hardloop eet ik 1 banaan ervoor, na het lopen ontbijt.
pi_131203653
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik hoop het niet maar ik verwacht van wel. Het brandt nu een beetje. Komt wel goed.

Hoe lang was Schoorl reizen voor jou?

Edit:
*O* *O* *O*
Bevestigingsmail ontvangen van het hotel in Flķreal La Roche (TdF). Het is officieel. We hebben een kamer. ^O^

Nu niet vergeten om in te schrijven :D

Ik kan blijkbaar naar Schoorl lopen :P

Frsh woont zelf ook niet echt in een vervelend gebied, trouwens.
pi_131203704
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:53 schreef wiskundenoob het volgende:
Ik had vanmorgen voor het lopen knäckebröd op, maar een banaan vind ik ook altijd wel een prettige bodem. En dan na het lopen idd pas echt ontbijten. Je kunt overigens ook op een lege maag lopen. Gewoon uitproberen wat voor jou het beste werkt!
pi_131204213
Ff een flink stuk gelopen hee Stream!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_131205359
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:00 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik had vanmorgen voor het lopen knäckebröd op, maar een banaan vind ik ook altijd wel een prettige bodem. En dan na het lopen idd pas echt ontbijten. Je kunt overigens ook op een lege maag lopen. Gewoon uitproberen wat voor jou het beste werkt!
lege maag werkt echt niet bij mij... Al jog (ja ik jog - ben een beginner en doe alles rustig aan) ik alleen in de namiddag. Morgen kan dat eventueel eerder omdat ik vrij ben, maar vrijdags niet. Dan ben ik pas kwart over 5 thuis en kan dan niet eerst meer eten nu het rond 8u al aardig donker is... Zal ook maar weer eens bananen inslaan.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 15 september 2013 @ 18:47:30 #25
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_131205437
Ik kan echt, echt niet op een lege maag lopen, slap vaatdoek hiephoi! Nujah ik kan nooit niets op een lege maag...

Vandaag ging ruk, of toch de eerste 3-4 km. Na 2 km heb ik gewoon gaan zitten op een boomstam en dacht ik verder te wandelen. 50 m verder was dat wandelen veranderd in een rivierzwemmetje, niet helemaal gepland en best koud! Nadien nog heel veel natte voeten gekregen maar niet meer total body gelukkig. Maar na mijn het verorberen van emergency gelletje na 3 km had ik tenminste het gevoel dat ik vooruit ging en nadien ging het ook super, het ging natuurlijk ook naar beneden. Nujah niet zo'n goede loopweek, mijn benen voelen de hele week al als lood. Morgen bootcamp, woensdag nog een korte trail en dan zondagnacht/ochtend vlammen op een vlakke 10 km.

Dit heb ik gelopen:
SPOILER
Dit was het plan
SPOILER
Garmin connect doet weer vreemd...
Ik bijt!
(Zachtjes)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')