Maar waarom staat er dan in die strategy guide bij sommige auto's :quote:
Who gives a shit?quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb letterlijk een stream gezien waar een vliegtuig uit de lucht pleurde, volgens de commentator omdat hij leeg was.
Ja maar als je net dat vliegtuig pakt wat vanuit Londen is gekomen en nog niet bijgevuld is ben je de sjaak.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef Zuivelkoe het volgende:
Vliegtuigen kunnen 10.000 km vliegen op een volle tank
I give a shit, ik wil geen limieten hebben tijdens het vliegen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Who gives a shit?
Chop gaat soms pissen, ga je nu ook janken als 1 van de 3 protagonists niet gaat pissen?
Dan heb je een vies groot probleem.quote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I give a shit, ik wil geen limieten hebben tijdens het vliegen.
In iv waren er tankstationsquote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef Blistering het volgende:
Ik lees dat nu pas over benzine en kerosine. Zijn er ook tankstations dan? Net als in Mafia
edit Sowieso tankstations overvallen dan
Ik dacht hem wel even bij play asia te halen maar nu ik al die verhalen lees en filmpjes zie kan ik niet wachten dus ben nu alsnog opzoek om hem dinsdag in huis te hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 16:51 schreef MagicTheo het volgende:
Bij Bol.com is het inderdaad uitverkocht. Als je bij Bol voor 14 september hebt besteld krijg je 'm nog wel op de releasedatum. Bestellingen daarna pas in oktober bezorgd oefff. Ik even blij dat ik eind augustus al gepre-orderd heb...
ga jankenquote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I give a shit, ik wil geen limieten hebben tijdens het vliegen.
Klinkt goed!quote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb hem straks zelf op de PS3 (speciaal gehaald voor deze game), maar ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben hoe de vernieuwde RAGE engine draait op PC. Max Payne 3 was een dikke prima.
Heb mijn PC destijds (2009) gebouwd zodat hij GTA IV kon draaien, daarna grotendeels op laptop gewerkt en nu staat het beestje te verstoffen. Ik denk dat hij GTA V nog wel kan draaien, console hardware is immers ook niet veranderd en GTA V schijnt een stuk beter te lopen dan GTA IV.
Reken maar op hogere resolutie, betere kwaliteit textures en models, betere schaduwen, belichten en effecten, meer auto's en mensen op straat, mogelijkeid tot mods, etc.Wat mij betreft genoeg de reden om de game dan nog een keer aan te schaffen.
Geen idee, maar wat ik tot nu toe in de streams heb gezien, hoef je niet te tanken, is er geen tankmeter oid.quote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Maar waarom staat er dan in die strategy guide bij sommige auto's :
Extra mods : fuel tank.
Wat heeft dit dan voor nut als je niet hoeft te tanken?
Dan kan je m kapottrappen en een benzinespoor creërenquote:Op zondag 15 september 2013 16:49 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Maar waarom staat er dan in die strategy guide bij sommige auto's :
Extra mods : fuel tank.
Wat heeft dit dan voor nut als je niet hoeft te tanken?
Zover ik weet is er geen tank. Als je gaat vliegen/rijden is er aan de rechterkant wel een gele balk, wellicht dat het kerosine/benzine is. Punt is: ik heb het nooit zien verschuiven. Ook heb ik tijdens de flight lessons - die ik allemaal gehaald heb - niks gezien over brandstof.quote:Op zondag 15 september 2013 16:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Geen idee. Yuri vertel eens hoe dat werkt allemaal als je wil?
Ik denk dat het inderdaad zoiets is.quote:Op zondag 15 september 2013 16:54 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wat ik tot nu toe in de streams heb gezien, hoef je niet te tanken, is er geen tankmeter oid.
Edit: misschien betekend het dat je een beveiliging kan zetten op je tank dat hij niet kan ontploffen?
Welke is dat?quote:Op zondag 15 september 2013 16:56 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad zoiets is.
Yuri kan jij kijken wat het is? Steel een vapid sandking en probeer 'm te tunen en kijk wat die fuel tank is
uit dit plaatje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
uit dit plaatje:Kan ook nog zo'n puur cosmetische tank zijn die dan onder de dorpels hangt, of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:57 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
uit dit plaatje:Nice, die kun je kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment.
If not now, then when.
Misschien dat je de fuel tank een kleurtje kan geven of iets dergelijks.quote:Op zondag 15 september 2013 16:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kan ook nog zo'n puur cosmetische tank zijn die dan onder de dorpels hangt, of zo.
Kan niemand anders hem gewoon even voor je ophalen?quote:Op zondag 15 september 2013 17:00 schreef Vak113 het volgende:
Ik heb hem gepreordered bij Media Markt, maar kan hem pas vrijdag ophalen vanwege mijn studie. Is er een kans dat hij dan wordt weggegeven aan iemand anders?
quote:Op zondag 15 september 2013 17:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan niemand anders hem gewoon even voor je ophalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |