SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eerste grens gepasseerd
Ja-loers...quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eerste grens gepasseerd
Ok, ik ben er klaar voor.quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
SMLEO'ers opgelet. Ik ga een heleboel silvers en bronze op de markt plaatsen, en ik heb geen idee voor hoeveel.
dit jaquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Heb echt geen idee op welke spelers ik moet letten
Ik ook niet... Het is teveelquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Eigenlijk zou je alles wat een beetje goed is wel kunnen kopen. Als het massaal wordt gaan de prijzen toch omhoog.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Ja maar ik wil nú winst maken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je alles wat een beetje goed is wel kunnen kopen. Als het massaal wordt gaan de prijzen toch omhoog.
Volgens mij kan je daar de webapp niet eens mee inquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu allemaal PS3 accounts aanmaak en daar even FUT 13 opstart krijg ik dan elke dag op dat account daily gifts ?
Nee, de accounts moeten zijn aangemaakt voor augustus 2013.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu allemaal PS3 accounts aanmaak en daar even FUT 13 opstart krijg ik dan elke dag op dat account daily gifts ?
Jammerquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, de accounts moeten zijn aangemaakt voor augustus 2013.
Ik had poopoo en heb pietje pelle gekocht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt toch die 3 packs gehad. Kan je die zooi toch verkopen/discarden
Begin nou niet...quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je ook nog een goede speler? hazard ofzo?
Het zijn ook altijd die ezelsquote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hee man, nog in Zweden?quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker manMensen met Messi, Cavani, Vidic. Mijn beste speler was Hunt
Ah, fake okay![]()
Heyquote:
Hoelang ben je dan van plan om er nog te blijvenquote:Op zondag 15 september 2013 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
HeyNog altijd yep! Beter gezegd, ik ben sinds 3 weken weer terug in Zweden. 3 maanden zomervakantie op de universiteiten hier
Ligt er een beetje aan. Ik zit nu, als alles goed gaat, in mijn laatste jaar. Dus ik zou afstuderen in juni, maar ik hoop zelf in januari al weg te zijn om mijn Master Thesis project in het buitenland te doen. Buitenland vanaf hier gezien uiteraardquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan van plan om er nog te blijven
Gaaf manquote:Op zondag 15 september 2013 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Ik zit nu, als alles goed gaat, in mijn laatste jaar. Dus ik zou afstuderen in juni, maar ik hoop zelf in januari al weg te zijn om mijn Master Thesis project in het buitenland te doen. Buitenland vanaf hier gezien uiteraardIk heb nu een lijntje lopen met Vancouver, en daar verwacht ik komende week meer van te horen.
Ik heb niets te klagen inderdaadquote:
Vriend van me heeft een jaar in volgens mij Göteborg gestudeerd. Tijd van z'n leven gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Ik zit nu, als alles goed gaat, in mijn laatste jaar. Dus ik zou afstuderen in juni, maar ik hoop zelf in januari al weg te zijn om mijn Master Thesis project in het buitenland te doen. Buitenland vanaf hier gezien uiteraardIk heb nu een lijntje lopen met Vancouver, en daar verwacht ik komende week meer van te horen.
Hoeveel kostte dit?quote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat dit mijn start team gaat worden. Geen zin om te veel te traden.
[ afbeelding ]
Wat moet je leren?quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
Wrts doet het de laatste tijd ook vaker niet dan wel
teach2000 jongequote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
Wrts doet het de laatste tijd ook vaker niet dan wel
Klinkt als een Erasmus? Voordeel van Erasmus is dat je allemaal bij elkaar in de buurt woont. Vooral in Stockholm is het echt huizen crisis qua studentenwoningen, iedereen woont op 30 min van elkaar ofzo op een aantal na die dan het geluk hebben dat ze een kamer konden fixen (Zoals ikquote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een jaar in volgens mij Göteborg gestudeerd. Tijd van z'n leven gehad.
Alle spelers zijn 300c, alleen Emanuelson en Nocerino zijn misschien 400c ofzo. Samuel had ik in een pakje maar die is volgens mij ook voor discard value te krijgen.quote:
Jonkoping university zie ik, geen idee of dat je wat zegt.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klinkt als een Erasmus? Voordeel van Erasmus is dat je allemaal bij elkaar in de buurt woont. Vooral in Stockholm is het echt huizen crisis qua studentenwoningen, iedereen woont op 30 min van elkaar ofzo op een aantal na die dan het geluk hebben dat ze een kamer konden fixen (Zoals ik).
Ander voordeel van Erasmus is dat via het programma er van alles geregeld wordt voor je, cruise naar Riga, Erasmus feesten enz enz.
Samuel 7 chemquote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat dit mijn start team gaat worden. Geen zin om te veel te traden.
[ afbeelding ]
Hmmm dan komst Samuel natuurlijk nooit aan 9/10 chem...
Ben er nooit geweest, maar is een echte studentenstad volgens mij. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je daar het jaar van je leven hebtquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jonkoping university zie ik, geen idee of dat je wat zegt.
Het gaat via Erasmus, die regelen een hoop van die internationale studies. In mijn flat zitten ook altijd 30-40 Erasmus studenten uit heel Europa.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jonkoping university zie ik, geen idee of dat je wat zegt.
Chemistry stylequote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef ToreJR het volgende:
Wat betekent die onzin als archtect, scherpschutter etc?
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef ToreJR het volgende:
Wat betekent die onzin als archtect, scherpschutter etc?
Engels begrijpen ze gewoon.quote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je met zon paki praten in de EA chat ?
Hahaha nee.quote:
Nu kan je snelle spelers nog sneller makenquote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Jij studeert ook op het Erasmus?quote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat via Erasmus, die regelen een hoop van die internationale studies. In mijn flat zitten ook altijd 30-40 Erasmus studenten uit heel Europa.
Geen idee..kom nooit in die chat.quote:
okquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu kan je snelle spelers nog sneller maken
Nee, misschien halen we 2 Erasmussen door elkaar. Je hebt de universiteit in Rotterdam en Erasmus de Europese instelling(?) die internationale minors & huisvesting regelt voor studenten die tijdelijk in het buitenland willen studeren.quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jij studeert ook op het Erasmus?
Wil je me aanraken?quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
What. The. Fuck.
[ afbeelding ]
Had je iets aan iemand geleend ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Omdat je het zo liev vraagt.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik ga zo die money pakken.
'Even' winnen van RKCquote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik pak echte money
Utrecht moet dalijk even winnen en dan heb ik 22¤
Oh.. Gaat maar voor 3kquote:
Kut RKC.quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
'Even' winnen van RKC, ik hoop dat je vanavond onder de brug moet slapen.
Trouwens deze gaat Toefjes kopen voor een vriendenprijs
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Nice.quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
Weer 2 deals
Jorgensen 550c en Mutumba 1k
quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef dion_v_k het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef dion_v_k het volgende:
Ja, geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Allemaal 2k bin.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 15 september 2013 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
[ afbeelding ]
Allemaal 2k bin.
AMLENOquote:
Je hebt geluk dat hij gister 2x scoorde want hij was eerst 400 coins, nu misschien wel 600. Eventueel kan je wachten totdat hij in totw zit.quote:Op zondag 15 september 2013 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat mij coins geven om paar goede op te pikken.
quick jinxquote:
Ah, inderdaad. Het lijkt me opzich wel wat, tussen al die studenten wonen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee, misschien halen we 2 Erasmussen door elkaar. Je hebt de universiteit in Rotterdam en Erasmus de Europese instelling(?) die internationale minors & huisvesting regelt voor studenten die tijdelijk in het buitenland willen studeren.
koop je er toch een johquote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
Ik ben te langzaam met laptop
Moet eigenlijk een muis hebben, als ik op bin zoek steeds te laat mja.
Ik ga niet verder dan 59m50s. Als je dat wel gaat dan komen er geen nieuwe spelers meer bij inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef Maver24 het volgende:
hoe blijven jullie nou het beste bij het uur zitten ?, ik schiet steeds naar de +1 uur mark en dan refreshed hij niet goed meer. das gewoon niet cool
en als je dat wel ga hoe krijg je er dan weer nieuwe bij ?quote:Op zondag 15 september 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik ga niet verder dan 59m50s. Als je dat wel gaat dan komen er geen nieuwe spelers meer bij inderdaad.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en als je dat wel ga hoe krijg je er dan weer nieuwe bij ?
*GAATquote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en als je dat wel ga hoe krijg je er dan weer nieuwe bij ?
Verdediging als snelste liniequote:Op zondag 15 september 2013 15:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Leek me echt een chill begin team, maar die CB's zijn echt schreeuwend duur
Lol ja, maar echt veel betere opties zijn er ook gewoon niet. Ik heb Johnson namelijk in een pakje gehad en ik wilde het team om hem heen bouwen + Hurtado want dat lijkt mee een beestquote:
wat een mongool is het toch ookquote:Op zondag 15 september 2013 15:56 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/231797/
vandermargrappen
Jaquote:Op zondag 15 september 2013 15:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heeft ie in de kleedkamer weer rood gekregen?
En niet bijzonder duur. Rond de 5k.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:00 schreef Maver24 het volgende:
iemand die mij even snel kan uitleggen hoe cheat engine ook alweer werkt, echt te lang geleden dat ik dat heb gebruikt
quote:Op zondag 15 september 2013 16:03 schreef Lindgren. het volgende:
Hoor net dat Dijks weer rood heeft.Wtf!
Werk, verhuizen....quote:Op zondag 15 september 2013 15:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Yo Jonnsie! Lang niet gezien. Waar was je al die tijd?
Web app is online jongens!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 15-09-2013 om 16:00:09Traders, start your engines: the #FUT14 Web App is live! http://t.co/Xrxr8kzxJ2 http://t.co/Jd05WMFcrv reageer retweet
oh echt?quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 15-09-2013 om 16:00:09Traders, start your engines: the #FUT14 Web App is live! http://t.co/Xrxr8kzxJ2 http://t.co/Jd05WMFcrv reageer retweet
quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 15-09-2013 om 16:00:09Traders, start your engines: the #FUT14 Web App is live! http://t.co/Xrxr8kzxJ2 http://t.co/Jd05WMFcrv reageer retweet
quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Werk, verhuizen....
Nu is alles weer rustig en kan ik weer knallen!!
quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Web app is online jongens!twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 15-09-2013 om 16:00:09Traders, start your engines: the #FUT14 Web App is live! http://t.co/Xrxr8kzxJ2 http://t.co/Jd05WMFcrv reageer retweet
Thanks man! Hoop mijn bijdrage ook weer te kunnen leveren!quote:
FUCK YEAH!quote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
nooitquote:Op zondag 15 september 2013 16:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vanaf wanneer kan je die spelers die je in je eerste pakje kreeg verkopen?
Ik start nu FIFA14 op.quote:Op zondag 15 september 2013 16:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Thanks man! Hoop mijn bijdrage ook weer te kunnen leveren!
Wanneer gaan we weer potje doen dan?
bartsmit, gamemania etcquote:Op zondag 15 september 2013 16:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
waar haal ik hem vandaan? Nog nooit gebruikt
www.cheatengine.comquote:Op zondag 15 september 2013 16:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
waar haal ik hem vandaan? Nog nooit gebruikt
Ja en Dijks heeft wéér rood gekregen.quote:
IEquote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef Maver24 het volgende:
cheat engine werkt niet bij mij , ik voer bij value een getal maar als ik dan een pagina terugga en weer naar voren dan gaat tie niet naar de pagina toe wat ik heb ingevuld
Van Bommel doet het dit seizoen rustig aan, met zn gelequote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja en Dijks heeft wéér rood gekregen.
Ja zijn geest is overgewaaid op Boilesen. Die gaat dit jaar voor de maximale score.quote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Van Bommel doet het dit seizoen rustig aan, met zn gele
Jup. Al is Dijks ook erg. Vandaag weer roodquote:Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja zijn geest is overgewaaid op Boilesen. Die gaat dit jaar voor de maximale score.
Haha ik zag hem voorbij komen, 1,1k flaming nuggetsquote:Op zondag 15 september 2013 16:17 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik voelde al een troll aankomen
[ afbeelding ]
Jaaaa koopje
Jaaquote:Op zondag 15 september 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ik zag hem voorbij komen, 1,1k flaming nuggets
Echt!?quote:Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Al is Dijks ook erg. Vandaag weer rood
wat danquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat er een ab'tje is
Ze hebben ook niets gedaan qua beveiliging.quote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat er een ab'tje is
Je kan toch niet tradeofferen..quote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Kan iemand op de PS3 deze kopen? Je krijgt er 1k voor terug. (zo snel mogelijk)
[ afbeelding ]
ze hebben ook echt allemaal evenveel match earningsquote:Op zondag 15 september 2013 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
En er zijn ook al mensen met match earnings
Zijn dat niet die test lui?quote:Op zondag 15 september 2013 16:24 schreef Hoogstaande het volgende:
En er zijn ook al mensen met match earnings
Ja en eentje met 94 coins, dat is ook wel bizarquote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze hebben ook echt allemaal evenveel match earnings
oh zoquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
Kan iemand op de PS3 deze kopen? Je krijgt er 1k voor terug. (zo snel mogelijk)
[ afbeelding ]
Ik zie er nu ook al een op staan voor 21kquote:Op zondag 15 september 2013 16:30 schreef Lindgren. het volgende:
Hij staat er trouwens vaker op voor die prijs. Waarom die haast?
[ afbeelding ]
Er staat er nu 1 op voor 22,5 BINquote:Op zondag 15 september 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Thanks mati
[ afbeelding ]
Even wachten tot ik een speler heb verkocht.
Prijs al verdubbeld tov gisteren ofzoquote:Op zondag 15 september 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Thanks mati
[ afbeelding ]
Even wachten tot ik een speler heb verkocht.
Natuurlijk terecht ja. Duidelijker worden ze niet. Overduidelijke scoringskans en hij pakt met 2 handen zijn benen vast en trekt hem naar benedenquote:Op zondag 15 september 2013 16:32 schreef Zhano het volgende:
Terecht rood voor Dijks? Heeft iemand beeld?
Die scheids was echt zo slechtBeide kanten op. 89e minuut ofzo geeft ie die v/d Velden geel. Die geeft de scheids een cynisch applausje, scheids kijkt hem aan en doet niks
Pusssyyyy
Ik zag alleen dat Dijks naar beneden ging, ik lette op de bal, vandaar...quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk terecht ja. Duidelijker worden ze niet. Overduidelijke scoringskans en hij pakt met 2 handen zijn benen vast en trekt hem naar beneden
Dat was vorig jaar ook zo. En dat doen ze expres.quote:Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef Maver24 het volgende:
ik wordt nu al knetter van die webapp dat hij niet bij het uur blijft zitten of hij refreshed niet meer ofzo
wordquote:Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef Maver24 het volgende:
ik wordt nu al knetter van die webapp dat hij niet bij het uur blijft zitten of hij refreshed niet meer ofzo
Op het begin nog niet hoor.. Pas later, vroeger kreeg je alles wat erop kwam meteen te zien. Echt te kut voor woorden hoe het nu is.quote:Op zondag 15 september 2013 16:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo. En dat doen ze expres.
Niet.. je kan die gewoon niet discardenquote:
Jawel, je krijgt er alleen niets voor.quote:Op zondag 15 september 2013 16:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Niet.. je kan die gewoon niet discarden
nee kan ook nietquote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef zerokil het volgende:
Sorry dat ik niet heel de dag dit topic zit te bekijken of ea forums lees, mijn excuses.
Maar je kan er toch wel mee spelen?
wat denk je wel nietquote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef zerokil het volgende:
Sorry dat ik niet heel de dag dit topic zit te bekijken of ea forums lees, mijn excuses.
Is ea op een steen gevallen? Waarom zou je die spelers dan geven..quote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee kan ook niet
tering lees eens iets man
En dat je ook niet leest waar je ja op klikt.quote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef zerokil het volgende:
Om mee te spelen aan het begin als je nog geen coins hebt. En omdat veel mensen abusen met tig accounts voelden ze zich genoodzaakt om het zo te doen. Community heeft het voor zichzelf verpest.quote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is ea op een steen gevallen? Waarom zou je die spelers dan geven..
Kan je mooi bekijken leuk toch gwn ernaar kijkenquote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hier ook niet, net weer een Podolski voor 3k opgepikt terwijl hij voor 3.5k gaat.quote:Op zondag 15 september 2013 16:46 schreef Dudeweiser het volgende:
het gaat nog niet echt smoove met handelen
Investeer in vidic, die wordt zeker 50k+quote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Kheb nu 50k en nog voor 8k in mijn trade pile.. heb geen idee wat ik er mee moet
DIe 50k investeren in spelers die na de release 4 keer zoveel waard worden.quote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Kheb nu 50k en nog voor 8k in mijn trade pile.. heb geen idee wat ik er mee moet
Ik zal even een speler voor 50k listen, moment.quote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Nondeju nu alquote:Op zondag 15 september 2013 16:50 schreef gazhims3lv het volgende:
weet ik ook nietquote:Op zondag 15 september 2013 16:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom heb je nu al een team gebouwd?quote:Op zondag 15 september 2013 16:53 schreef rolls-reus het volgende:
Heb nu 12k + dit team
http://www.futhead.com/14/squads/297231/
Pacequote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
Die stats, Premier league en 1.7k.. hoe dan
[ afbeelding ]
cm nuquote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem al op het oog. Bazige longshots, samen met die Zweed die in Rusland speeltquote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom trade je niet gewoon doorquote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat ik ga investeren in Rooney ofzo.. Die wordt ieder jaar wel veel waard
Wow.. dacht dat die nog RM was, maar ff kopen dan binnenkortquote:Op zondag 15 september 2013 16:55 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |