SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eerste grens gepasseerd
Ja-loers...quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eerste grens gepasseerd
Ok, ik ben er klaar voor.quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
SMLEO'ers opgelet. Ik ga een heleboel silvers en bronze op de markt plaatsen, en ik heb geen idee voor hoeveel.
dit jaquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Heb echt geen idee op welke spelers ik moet letten
Ik ook niet... Het is teveelquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Eigenlijk zou je alles wat een beetje goed is wel kunnen kopen. Als het massaal wordt gaan de prijzen toch omhoog.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Ja maar ik wil nú winst maken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je alles wat een beetje goed is wel kunnen kopen. Als het massaal wordt gaan de prijzen toch omhoog.
Volgens mij kan je daar de webapp niet eens mee inquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu allemaal PS3 accounts aanmaak en daar even FUT 13 opstart krijg ik dan elke dag op dat account daily gifts ?
Nee, de accounts moeten zijn aangemaakt voor augustus 2013.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu allemaal PS3 accounts aanmaak en daar even FUT 13 opstart krijg ik dan elke dag op dat account daily gifts ?
Jammerquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, de accounts moeten zijn aangemaakt voor augustus 2013.
Ik had poopoo en heb pietje pelle gekocht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt toch die 3 packs gehad. Kan je die zooi toch verkopen/discarden
Begin nou niet...quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je ook nog een goede speler? hazard ofzo?
Het zijn ook altijd die ezelsquote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hee man, nog in Zweden?quote:Op zondag 15 september 2013 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Lekker manMensen met Messi, Cavani, Vidic. Mijn beste speler was Hunt
Ah, fake okay![]()
Heyquote:
Hoelang ben je dan van plan om er nog te blijvenquote:Op zondag 15 september 2013 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
HeyNog altijd yep! Beter gezegd, ik ben sinds 3 weken weer terug in Zweden. 3 maanden zomervakantie op de universiteiten hier
Ligt er een beetje aan. Ik zit nu, als alles goed gaat, in mijn laatste jaar. Dus ik zou afstuderen in juni, maar ik hoop zelf in januari al weg te zijn om mijn Master Thesis project in het buitenland te doen. Buitenland vanaf hier gezien uiteraardquote:Op zondag 15 september 2013 14:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoelang ben je dan van plan om er nog te blijven
Gaaf manquote:Op zondag 15 september 2013 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Ik zit nu, als alles goed gaat, in mijn laatste jaar. Dus ik zou afstuderen in juni, maar ik hoop zelf in januari al weg te zijn om mijn Master Thesis project in het buitenland te doen. Buitenland vanaf hier gezien uiteraardIk heb nu een lijntje lopen met Vancouver, en daar verwacht ik komende week meer van te horen.
Ik heb niets te klagen inderdaadquote:
Vriend van me heeft een jaar in volgens mij Göteborg gestudeerd. Tijd van z'n leven gehad.quote:Op zondag 15 september 2013 14:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Ik zit nu, als alles goed gaat, in mijn laatste jaar. Dus ik zou afstuderen in juni, maar ik hoop zelf in januari al weg te zijn om mijn Master Thesis project in het buitenland te doen. Buitenland vanaf hier gezien uiteraardIk heb nu een lijntje lopen met Vancouver, en daar verwacht ik komende week meer van te horen.
Hoeveel kostte dit?quote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat dit mijn start team gaat worden. Geen zin om te veel te traden.
[ afbeelding ]
Wat moet je leren?quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
Wrts doet het de laatste tijd ook vaker niet dan wel
teach2000 jongequote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
Wrts doet het de laatste tijd ook vaker niet dan wel
Klinkt als een Erasmus? Voordeel van Erasmus is dat je allemaal bij elkaar in de buurt woont. Vooral in Stockholm is het echt huizen crisis qua studentenwoningen, iedereen woont op 30 min van elkaar ofzo op een aantal na die dan het geluk hebben dat ze een kamer konden fixen (Zoals ikquote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vriend van me heeft een jaar in volgens mij Göteborg gestudeerd. Tijd van z'n leven gehad.
Alle spelers zijn 300c, alleen Emanuelson en Nocerino zijn misschien 400c ofzo. Samuel had ik in een pakje maar die is volgens mij ook voor discard value te krijgen.quote:
Jonkoping university zie ik, geen idee of dat je wat zegt.quote:Op zondag 15 september 2013 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klinkt als een Erasmus? Voordeel van Erasmus is dat je allemaal bij elkaar in de buurt woont. Vooral in Stockholm is het echt huizen crisis qua studentenwoningen, iedereen woont op 30 min van elkaar ofzo op een aantal na die dan het geluk hebben dat ze een kamer konden fixen (Zoals ik).
Ander voordeel van Erasmus is dat via het programma er van alles geregeld wordt voor je, cruise naar Riga, Erasmus feesten enz enz.
Samuel 7 chemquote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Tobi-wan het volgende:
Denk dat dit mijn start team gaat worden. Geen zin om te veel te traden.
[ afbeelding ]
Hmmm dan komst Samuel natuurlijk nooit aan 9/10 chem...
Ben er nooit geweest, maar is een echte studentenstad volgens mij. Dus ik kan me heel goed voorstellen dat je daar het jaar van je leven hebtquote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jonkoping university zie ik, geen idee of dat je wat zegt.
Het gaat via Erasmus, die regelen een hoop van die internationale studies. In mijn flat zitten ook altijd 30-40 Erasmus studenten uit heel Europa.quote:Op zondag 15 september 2013 15:09 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jonkoping university zie ik, geen idee of dat je wat zegt.
Chemistry stylequote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef ToreJR het volgende:
Wat betekent die onzin als archtect, scherpschutter etc?
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/quote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef ToreJR het volgende:
Wat betekent die onzin als archtect, scherpschutter etc?
Engels begrijpen ze gewoon.quote:Op zondag 15 september 2013 15:12 schreef BDIL het volgende:
Hoe kan je met zon paki praten in de EA chat ?
Hahaha nee.quote:
Nu kan je snelle spelers nog sneller makenquote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
Jij studeert ook op het Erasmus?quote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat via Erasmus, die regelen een hoop van die internationale studies. In mijn flat zitten ook altijd 30-40 Erasmus studenten uit heel Europa.
Geen idee..kom nooit in die chat.quote:
okquote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu kan je snelle spelers nog sneller maken
Nee, misschien halen we 2 Erasmussen door elkaar. Je hebt de universiteit in Rotterdam en Erasmus de Europese instelling(?) die internationale minors & huisvesting regelt voor studenten die tijdelijk in het buitenland willen studeren.quote:Op zondag 15 september 2013 15:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Jij studeert ook op het Erasmus?
Wil je me aanraken?quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 15:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
What. The. Fuck.
[ afbeelding ]
Had je iets aan iemand geleend ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Omdat je het zo liev vraagt.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik ga zo die money pakken.
'Even' winnen van RKCquote:Op zondag 15 september 2013 15:27 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik pak echte money
Utrecht moet dalijk even winnen en dan heb ik 22¤
Oh.. Gaat maar voor 3kquote:
Kut RKC.quote:Op zondag 15 september 2013 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
'Even' winnen van RKC, ik hoop dat je vanavond onder de brug moet slapen.
Trouwens deze gaat Toefjes kopen voor een vriendenprijs
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Nice.quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef ThadCastle het volgende:
Weer 2 deals
Jorgensen 550c en Mutumba 1k
quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef dion_v_k het volgende:
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:31 schreef dion_v_k het volgende:
Ja, geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter?
Allemaal 2k bin.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 15 september 2013 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
[ afbeelding ]
Allemaal 2k bin.
AMLENOquote:
Je hebt geluk dat hij gister 2x scoorde want hij was eerst 400 coins, nu misschien wel 600. Eventueel kan je wachten totdat hij in totw zit.quote:Op zondag 15 september 2013 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat mij coins geven om paar goede op te pikken.
quick jinxquote:
Ah, inderdaad. Het lijkt me opzich wel wat, tussen al die studenten wonen.quote:Op zondag 15 september 2013 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee, misschien halen we 2 Erasmussen door elkaar. Je hebt de universiteit in Rotterdam en Erasmus de Europese instelling(?) die internationale minors & huisvesting regelt voor studenten die tijdelijk in het buitenland willen studeren.
koop je er toch een johquote:Op zondag 15 september 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
Ik ben te langzaam met laptop
Moet eigenlijk een muis hebben, als ik op bin zoek steeds te laat mja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |