SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eerste grens gepasseerd
Ja-loers...quote:Op zondag 15 september 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
eerste grens gepasseerd
Ok, ik ben er klaar voor.quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
SMLEO'ers opgelet. Ik ga een heleboel silvers en bronze op de markt plaatsen, en ik heb geen idee voor hoeveel.
dit jaquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Heb echt geen idee op welke spelers ik moet letten
Ik ook niet... Het is teveelquote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Eigenlijk zou je alles wat een beetje goed is wel kunnen kopen. Als het massaal wordt gaan de prijzen toch omhoog.quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef Reemi het volgende:
Ja maar ik wil nú winst maken.quote:Op zondag 15 september 2013 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je alles wat een beetje goed is wel kunnen kopen. Als het massaal wordt gaan de prijzen toch omhoog.
Volgens mij kan je daar de webapp niet eens mee inquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu allemaal PS3 accounts aanmaak en daar even FUT 13 opstart krijg ik dan elke dag op dat account daily gifts ?
Nee, de accounts moeten zijn aangemaakt voor augustus 2013.quote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu allemaal PS3 accounts aanmaak en daar even FUT 13 opstart krijg ik dan elke dag op dat account daily gifts ?
Jammerquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, de accounts moeten zijn aangemaakt voor augustus 2013.
Ik had poopoo en heb pietje pelle gekocht.quote:Op zondag 15 september 2013 14:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt toch die 3 packs gehad. Kan je die zooi toch verkopen/discarden
Begin nou niet...quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
heb je ook nog een goede speler? hazard ofzo?
Het zijn ook altijd die ezelsquote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |