Daarom koppel ik mijn creditcard aan mijn paypal account zodat ik geld via mijn creditcard kan overschrijven?quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Ayca het volgende:
Hangt volgens mij van de verkoper af. Soms staat er alleen paypal oid bij.
Het is een prepaid ding.quote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel goed omgaan met je creditcard he?
Simpel:quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je kopen met je CC als je ook kan betalen met je bankrekening hebt?
Jawel.quote:Op zondag 15 september 2013 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, een debit card dus. Nooit gebruikt - zitten daar nog extra kosten aan vast?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Damn ik moeite doen met creditcard en shit terwijl je dus ook gewoon via ideal geld kunt overmaken naar paypal.
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
2 euro per overboeking (maximaal 150 euro per keer).
Hahaha ik ben zo'n n00b he. Er ging altijd wel wat mis bij mij bij het aanvragen van een creditcard of het aanmaken van een paypal account. Vooral dat laatste ben ik echt jaaaaaren mee bezig geweest.quote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij was het aanvragen van een creditcard zo'n beetje het eerste wat ik deed toen ik 18 werd.Ik wilde graag online shoppen (vooral in het buitenland), maar zonder creditcard was dat best lastig.
Nu pas? Hahaquote:Op zondag 15 september 2013 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dat is het wel idd. Maar ik kan eindelijkkkkkkkkkk gebruik maken van paypal omg.![]()
![]()
![]()
![]()
n00b!quote:Op zondag 15 september 2013 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik ben zo'n n00b he. Er ging altijd wel wat mis bij mij bij het aanvragen van een creditcard of het aanmaken van een paypal account. Vooral dat laatste ben ik echt jaaaaaren mee bezig geweest.
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Damn ik moeite doen met creditcard en shit terwijl je dus ook gewoon via ideal geld kunt overmaken naar paypal.
3V?quote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
2 euro per overboeking (maximaal 150 euro per keer).
lolquote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef Bortecinem het volgende:
Seriously?quote:Op zondag 15 september 2013 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet.
Koppel je bankrekening aan je PayPal-account. Wanneer je iets bestelt, betaalt PayPal het voor je en binnen een paar dagen (2/3/4) wordt het van je rekening afgehaald. Je hoeft dan niet te klooien met iDeal en genoeg hebben op je PayPal-rekening of wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |