Zolang niet wassen durf ik momenteel niet eens aan. Maar voor dit hele gebeuren had dat makkelijk gekund.quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En als je het zeg 5 dagen niet wast?
Wat wammes zegt. Stop met wassen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks dus..
Oh ik heb trouwens een tijdje terug (en nu soms nog steeds) ook heel erg last gehad van een branderige, jeukende hoofdhuid. Het was op een dag zelfs zo erg dat ik mijn hoofdhuid niet kon aanraken.. Ik was ervan overtuigd dat ik kaal zou worden.
Op google dat stress ook een oorzaak kan zijn, maar dit is waar ik de laatste paar maanden het meest over heb gestresst. Het voedt zichzelf.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deze nepturk gaat in januari op dansles (salsa).![]()
![]()
Nergens om zorgen over te maken, vrij veel Turken doen het. Althans in Groningen, wel leuk om te zien/doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien toch je huid rust gunnen... Dus nog langer niet wassen en sprayen etc dus dan maar even stinken.quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
Neeee, als ik stop met wassen dan gaat het juist stinken. Ik ben juist begonnen met vaker te wassen nadat het begon te ruiken/branden etc. Ik heb droog haar van mezelf, 2-3 keer per week wassen was altijd meer dan genoeg. Nu was ik het bijna elke dag.
Misschien was je het met te warm water?quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
Neeee, als ik stop met wassen dan gaat het juist stinken. Ik ben juist begonnen met vaker te wassen nadat het begon te ruiken/branden etc. Ik heb droog haar van mezelf, 2-3 keer per week wassen was altijd meer dan genoeg. Nu was ik het bijna elke dag.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gewoon hoofddoek, klaar. Ik heb mijn haar al sinds april niet gewassen.
NU NU NU.quote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu maak je me bang terwijl je mij moet geruststellen.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Nergens om zorgen over te maken, vrij veel Turken doen het. Althans in Groningen, wel leuk om te zien/doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Het is dat jij het zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij wel. De betaling wordt dan waarschijnlijk alsnog via Paypal afgehandeld (als "gast").quote:Op zondag 15 september 2013 21:33 schreef Bortecinem het volgende:
Volgens mij heb ik deze vraag al eens eerder gesteld, maar kun je op ebay bestellen met alleen een creditcard (dus zonder paypal account)?
Oooh ik heb een nieuwe paypal aangemaakt met mijn creditcard. Wat achterlijk van mij dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Dacht dat je het perse aan een bankrekening moest koppelen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij wel. De betaling wordt dan waarschijnlijk alsnog via Paypal afgehandeld (als "gast").
Inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Ayca het volgende:
Hangt volgens mij van de verkoper af. Soms staat er alleen paypal oid bij.
Wel goed omgaan met je creditcard he?quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooh ik heb een nieuwe paypal aangemaakt met mijn creditcard. Wat achterlijk van mij dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Dacht dat je het perse aan een bankrekening moest koppelen.
Omg nu ik eindelijk kan surfen op ebay ga ik los hoor.
Waarom zou je kopen met je CC als je ook kan betalen met je bankrekening hebt?quote:Op zondag 15 september 2013 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oooh ik heb een nieuwe paypal aangemaakt met mijn creditcard. Wat achterlijk van mij dat ik er niet eerder aan heb gedacht. Dacht dat je het perse aan een bankrekening moest koppelen.
Omg nu ik eindelijk kan surfen op ebay ga ik los hoor.
Dingen via internet? Ebay?quote:Op zondag 15 september 2013 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je kopen met je CC als je ook kan betalen met je bankrekening hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |