Eyvallah sagolasiin.. Bende iyiyim Hamd olsun..quote:Op zondag 15 september 2013 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eyidir cok sukur senden ne haber?
[..]
Margarita!
Wat heb ik gezegd?quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ga je schamen?
Bye.quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah sagolasiin.. Bende iyiyim Hamd olsun..
Ama ben weer weg..doei!
JE WAS AAN HET SCHELDEN.quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd?
Dat betekent toch ik wil met je dansen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eyvallah sagolasiin.. Bende iyiyim Hamd olsun..
Ama ben weer weg..doei!
Ik heb een lekkere haarmasker gekocht vandaag.quote:
Deze nepturk gaat in januari op dansles (salsa).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor?quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een lekkere haarmasker gekocht vandaag.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deze nepturk gaat in januari op dansles (salsa).![]()
![]()
Haha damn syl, dat jij dat wil/durft. Maar succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, misschien eens proberen.quote:
Wow, raar? Hoe komt het dan?quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, misschien eens proberen.
Dit gaat vies klinken maar volgens mij heb ik last van het smelly scalp syndrom. Mijn haren/hoofdhuid ruiken zo muf, al was ik het elke dag. Heb er de laatste paar maanden last van, daarvoor nooit gehad. Begin er echt gek door te worden.
Dank je. Ik wil het al jaren, maar durfde gewoon niet. Ik wilde eigenlijk afgelopen week beginnen, maar m'n vakantie in november gooit wat roet in het eten...quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha damn syl, dat jij dat wil/durft. Maar succes.
Dat weet ik dus niet. Het probleem is dat ik best droog haar heb en dat elke dag wassen vet slecht is. Maar zelfs al was ik het elke dag, dan ruikt het alsnog muf. Ik snap er niks van want ik ben verder iemand die niet veel zweet of naar zweet ruikt.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow, raar? Hoe komt het dan?
Dat laatste is iets wat ik altijd al wou! Motorrijden.quote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je. Ik wil het al jaren, maar durfde gewoon niet. Ik wilde eigenlijk afgelopen week beginnen, maar m'n vakantie in november gooit wat roet in het eten...Vandaar dat ik heb besloten om in januari te beginnen.
Ik ga binnenkort ook motorrijles volgen.
* sylvesterrr kruipt uit zijn comfortzone.
Auto's eng vinden en wel willen motorrijden. Hahahaquote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat laatste is iets wat ik altijd al wou! Motorrijden.
Auto's vind ik eng maar motors trekken mij echt aan.
Kijk even naar wat je hebt veranderd in de afgelopen tijd. Shampoo/handdoek/serum/conditioner.quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Het probleem is dat ik best droog haar heb en dat elke dag wassen vet slecht is. Maar zelfs al was ik het elke dag, dan ruikt het alsnog muf. Ik snap er niks van want ik ben verder iemand die niet veel zweet of naar zweet ruikt.
Maar volgens google kan het van alles zijn. Hormonen, bacterie, etc. etc. Ik ga binnenkort naar de dokter denk ik.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Deze nepturk gaat in januari op dansles (salsa).![]()
![]()
Leuk, allemaal van die gescheiden vlotte rode kapselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#ikzoekeenwitteturk
Niks dus..quote:Op zondag 15 september 2013 20:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Kijk even naar wat je hebt veranderd in de afgelopen tijd. Shampoo/handdoek/serum/conditioner.
En als je het zeg 5 dagen niet wast?quote:Op zondag 15 september 2013 20:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Het probleem is dat ik best droog haar heb en dat elke dag wassen vet slecht is. Maar zelfs al was ik het elke dag, dan ruikt het alsnog muf. Ik snap er niks van want ik ben verder iemand die niet veel zweet of naar zweet ruikt.
Maar volgens google kan het van alles zijn. Hormonen, bacterie, etc. etc. Ik ga binnenkort naar de dokter denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |