Iets dat mij en veel andere mensen dagenlang/wekenlang/maandenlang zal bezighouden. Ik heb zaterdag ook cursus van één week lang.... Daarom moet ik nu alles regelen zodat ik vanaf dinsdag dagenlang bezig kan zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 15:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is er op dinsdag? Afgezien van het feit dat ik van 09:30 tot 20:00 een cursus heb, die de volgende ochtend om 09:00u weer wordt vervolgd tot 17:00. Bleh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent te oud geworden.quote:
Everyday Gezi out, everyday PWF in.quote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gezi is zooo juni, dat die Turken daar nog mee bezig zijn.
Meeste anti-Turkije protesten hier zijn vaak van die alevieten/linkse gasten, en met dit soort hippie shit krijg je dan vage types als groenlinks en sp die er ook bij gaan staan. Sowieso protesteren in Nederland komt neer op even half uurtje daar staan en dan weer lekker terug naar huis :d.quote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gezi is zooo juni, dat die Turken daar nog mee bezig zijn.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Iets dat mij en veel andere mensen dagenlang/wekenlang/maandenlang zal bezighouden. Ik heb zaterdag ook cursus van één week lang.... Daarom moet ik nu alles regelen zodat ik vanaf dinsdag dagenlang bezig kan zijn.GTA...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je bent te oud geworden.
Dat had ik met pizza.quote:Op zondag 15 september 2013 18:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HEB ZO EEN ZIN IN EEN LEKKERE DONER.
quote:
Naber genclik.. :dquote:
Wat voor pizzaquote:Op zondag 15 september 2013 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat had ik met pizza.
Besteld en gegeten. Moet je ook doen.
IIFYMquote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Had ik gisteren, twee dagen achter elkaar pizza is too much.
Dan maar aardappelen met kip.
Margarithaquote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom in Allah's naam margarita? Als je bestelt, bestel dan een ECHTE zoals..quattro formaggi, tonno, doner, shoarma.
Shut up. Margartia is de enige echte pizza.quote:Op zondag 15 september 2013 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom in Allah's naam margarita? Als je bestelt, bestel dan een ECHTE zoals..quattro formaggi, tonno, doner, shoarma.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Shut up. Margartia is de enige echte pizza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |