Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?quote:Op zondag 15 september 2013 11:43 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik neem dinsdag vrij, heb ik maar besloten.En vrijdag heb ik ook nog een vrije dag, dus volgende week komt hartstikke goed.
Ja, alleen dinsdag en vrijdag hé!quote:Op zondag 15 september 2013 11:47 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dus mijn oma kan dinsdag boodschappen doen, zonder dat haar portefeuille weg is?
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja, alleen dinsdag en vrijdag hé!
Zeker weten.quote:Op zondag 15 september 2013 11:48 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Boh 2 dagen zelfs. Wat een feest.
Hij heeft alles legaalquote:Op zondag 15 september 2013 10:09 schreef JK het volgende:
[..]
Met de laatste cfw kan je gewoon online spelen, dus niet zo raar dat je iemand dit al ziet doen. Nu GTA5 toch al los is in het illegale circuit is het jammer dat betalende klanten moeten wachten...
Al die stream laggen als baggerquote:Op zondag 15 september 2013 11:50 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
free roam stream
http://video.gamecreds.com/i9qosl1dwu2a/channel/GTA-V-German
Hij gaat NU naar het vliegveldquote:
heb alleen geen geluid?quote:
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef Seconde het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op zondag 15 september 2013 12:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat dit eigenlijk gewoon een filmpje is, je kan ook doorspoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En crasht 'm direct tegen een paar palmbomen...quote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
Hij vliegt vanaf 33 minuten een 747 trouwens
Een nederlander lukte het gister ook en best lang tot hij te laag ging vliegen en niet oplette en in t water landequote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:
De eerste die ik een 747 daadwerkelijk de lucht in zie krijgen!
Volgens mij wel, zag gister hier een filmpje langs komen waarbij het sportvliegtuigje uit het niets uit viel.quote:Op zondag 15 september 2013 12:17 schreef delano.888 het volgende:
Hij zei iets over dat benzine (kerosine) op raakt? Is dat echt zo in de game?
Dat is best wel BS danquote:Op zondag 15 september 2013 12:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, zag gister hier een filmpje langs komen waarbij het sportvliegtuigje uit het niets uit viel.
de lol is daar wel vanaf nu ondertussenquote:
http://hashd.tv/vod/gta-v-2quote:
Veel juistquote:
quote:
Die tweede had ik gister zitten kijken, echt fucking gaaf.quote:Op zondag 15 september 2013 12:25 schreef FredVleespet het volgende:
[..]joh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen streamquote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Deze is het beste momenteel
http://hashd.tv/vod/gta-v-2
Mij kan je op dit moment met alles blij maken! Ik wilde zelf fifa 14 demo gaan streamen maarjaquote:Op zondag 15 september 2013 12:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Zal ik voor jullie GTA IV streamen?
Boh. Doe maar.quote:Op zondag 15 september 2013 12:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Zal ik voor jullie GTA IV streamen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik de andere cheats weten ook....![]()
quote:Aircrafts can break during flight, that is I got some bullets while still on the ground, took off and escaped, but after a while a thick black smoke started to come out from one of the engines, and at landing approach both engines were smoking heavily, in the end the plane shut off and you couldn't start it again, 3 seconds before I stopped it completely
quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef dolf1010 het volgende:
Ik zag het vanochten in een stream indd. Maar nergens kon er een "vehicle" gespawned worden. Vgm ging het om een fighter jetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik de andere cheats weten ook....
quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef J03llV het volgende:
Dit ga ik dinsdag als eerst doen!Ik ga koeien met een vorkheftruck optillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |