Doe een keer een recept voor içli köfte. Ben ik echt benieuwd naar, maar heb het nooit op. Ik weet dat Adanalilar dat goed kunnen maken.quote:Op zondag 15 september 2013 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn laatste update was al een maand geleden.
Het probleem is vooral licht. Wanneer ik tijd heb is er nooit goed licht.
Waar gaat jouw blog over? Mieren?
Niks! Moet iets actiever opzoek gaan denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 02:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar verdien jij geld mee? En wie heeft jou gebeld?
Tijd voor een flitser.quote:Op zondag 15 september 2013 02:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Damn laatste update was al een maand geleden.
Het probleem is vooral licht. Wanneer ik tijd heb is er nooit goed licht.
Waar gaat jouw blog over? Mieren?
Ik haat foto's met flitser.quote:Op zondag 15 september 2013 03:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tijd voor een flitser.Meestal kook je 's avonds toch? Dan heb je geen keus, zeker nu de winter eraan komt. Heb deze week ook een flitser aangeschaft.
Mieren ja.
Haha doe dan!quote:Op zondag 15 september 2013 03:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Niks! Moet iets actiever opzoek gaan denk ik.Uitzendbureau.
Ik heb jou de vorige keer ook uitgelegd dat een externe flitser niet hetzelfde is als de interne flitser van je camera.quote:
Mijn foto's zijn mooier.quote:Op zondag 15 september 2013 03:01 schreef Che_ het volgende:
Deze heeft er veel. Krijg er honger van
http://www.turksekok.nl/
www.myrmecos.netquote:Op zondag 15 september 2013 03:01 schreef Ayca het volgende:
Maar daar zullen vast minder blogs over zijn dan koken, dus.
Uff te ingewikkeld dit.quote:Op zondag 15 september 2013 03:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb jou de vorige keer ook uitgelegd dat een externe flitser niet hetzelfde is als de interne flitser van je camera.
Alleen al door hem te bouncen via het plafond krijg je hele goede belichting zonder die fletse kleuren en harde schaduwen van een flits direct op het onderwerp. En dan hebben we het nog niet eens over diffusers enzo.
quote:Op zondag 15 september 2013 03:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
www.myrmecos.net
Niemand overtreft deze.
Waar komt die liefde voor mieren vandaan?quote:Op zondag 15 september 2013 03:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
www.myrmecos.net
Niemand overtreft deze.
Maak een keer een dag vrij of weekend en maak gewoon 5/6 gerechten. Doe dit elke maand 1x en het gaat goed lopen. Beetje reclame maken ditdat, of youtube videosquote:
Weet niet, zomaar erin gezogen omdat ze zo interessant zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 03:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar komt die liefde voor mieren vandaan?
Toen ik filmpjes zag over die teamwork enzo, en hoe slim (instinct?) ze eigenlijk zijn, dacht ik damn deze dingen zijn wel interessant. Er waren ook 2 disney films tochquote:Op zondag 15 september 2013 03:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Weet niet, zomaar erin gezogen omdat ze zo interessant zijn.
Ja, volgende weekquote:Op zondag 15 september 2013 03:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha doe dan!
Ik ben rijk want ik heb vandaag overgewerkt.
Alles is instinct ja. Maarja, afhankelijk van de definitie van 'slim' zijn ze wel slim ja. Juist door hun eusociale karakter vertonen ze heel complex en interessant gedrag wat fascinatie voor deze insecten logisch maakt (ze vervelen nooit).quote:Op zondag 15 september 2013 03:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Toen ik filmpjes zag over die teamwork enzo, en hoe slim (instinct?) ze eigenlijk zijn, dacht ik damn deze dingen zijn wel interessant. Er waren ook 2 disney films tochA Bug's Life en Ants.
Wat?! Wil je zeggen dat mieren niet kunnen praten.quote:Op zondag 15 september 2013 03:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alles is instinct ja. Maarja, afhankelijk van de definitie van 'slim' zijn ze wel slim ja. Juist door hun eusociale karakter vertonen ze heel complex en interessant gedrag wat fascinatie voor deze insecten logisch maakt (ze vervelen nooit).
Die films heb ik niet gezien eigenlijk.Biologisch klopt er natuurlijk ook geen reet van.
Ayça, niet je dersler boşlamak doen en je vrijgevochten privileges als Turkse kizmeid verbrassen, hè?quote:Op zondag 15 september 2013 03:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, volgende weekmet alle andere dingen die ik nog moet regelen bleghh, ben zo lui in sommige dingen..
Nice
Jawel, alleen niet in onze taal.quote:Op zondag 15 september 2013 03:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat?! Wil je zeggen dat mieren niet kunnen praten.
Dat heb ik vorig jaar al (deels) gedaan, als ik nu faal mag ik in een fabriek werken.quote:Op zondag 15 september 2013 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ayça, niet je dersler boşlamak doen en je vrijgevochten privileges als Turkse kizmeid verbrassen, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |