Samen?quote:Op zondag 15 september 2013 02:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Awww, wou namelijk een toneelstukje spelen
Turken rapen je al zonder hun penor te gebruiken.quote:Op zondag 15 september 2013 02:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk dat je vrouwen juist moet beschermen tegen Turken, niet Penors.
Bescherm Turkse vrouwen tegen hamur isi :'Pquote:Op zondag 15 september 2013 02:49 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk dat je vrouwen juist moet beschermen tegen Turken, niet Penors.
quote:Op zondag 15 september 2013 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
Maar even serieus:
welterusten schatjes![]()
en vooral jij borte
[..]
Bescherm Turkse vrouwen tegen hamur isi :'P
Eens.quote:Op zondag 15 september 2013 02:00 schreef Bortecinem het volgende:
Wel grappig hoe de meeste hier zo op en top Turk zijn maar allemaal niet met Turken omgaan.![]()
Wij hebben elkaar echt gevonden hier.
Haha, dat vooral.quote:Op zondag 15 september 2013 02:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
[..]
Blijven vragen, soms mag je meer dan je denkt.quote:Op zondag 15 september 2013 02:21 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind het ook altijd zo lastig als ze me meevragen naar dingen waarvan ik weet dat ik niet meekanZoals lowlands laatst. Ik begrijp mijn ouders ook wel hoor, daar niet van. Ik respecteer hun besluiten ook. Zulke dingen vraag ik eigenlijk niet eens meer
Maar ergens denk je wel van, kon ik maar wel mee, gewoon voor de gezelligheid.
Het is ook zo dat mijn Turkse vrienden allemaal totaal andere interesses hebben dan ik. Totaal andere kijk op dingen, andere mening, andere overtuigingen. En ik geef wel om ze maar op een gegeven moment heb je ook weinig dat je nog kunt doen samen.
Ja, ooit.quote:Op zondag 15 september 2013 02:52 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Borte, komen er nog recepten van jou of wat
5 ofzo.quote:Op zondag 15 september 2013 02:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb net weer op je site geklikt, hoeveel geld heb je deze maand al verdiend?
Lekker.quote:Op zondag 15 september 2013 02:56 schreef Che_ het volgende:
Die gozleme was wel goed gelukt. Had met aardappelen er in.
5 euro?quote:
Met spinazie is lekker.quote:Op zondag 15 september 2013 02:56 schreef Che_ het volgende:
Die gozleme was wel goed gelukt. Had met aardappelen er in.
Damn laatste update was al een maand geleden.quote:Op zondag 15 september 2013 02:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
5 euro?
Voor een blog waar je nooit eens een update op plaatst? Nog best netjes toch?
Ben ook bezig met het opzetten van een blog. Iets minder populair onderwerp maar ik zal wel vaker posten.
Meer dan ik verdien.quote:
Waar verdien jij geld mee? En wie heeft jou gebeld?quote:Op zondag 15 september 2013 02:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Meer dan ik verdien.
Ze hebben mij vorige week een aantal keer gebeld, misschien moet ik eens terugbellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |