dat is toch ook vet lelijkquote:Op zondag 15 september 2013 00:28 schreef Sharana_LV het volgende:
maar t helpt ook niet mee dati k moedervlekken lelijk vind zodra ze bol zijn
IEWL DIE MOET OOK WEGquote:Op zondag 15 september 2013 00:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft een kleintje in zn nek met haartjes maar die haal ik er altijd uit
Ja das tofquote:
welke?quote:Op zondag 15 september 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja das tof
Ik had hele toffe all stars gezien, was een samenwerking met Marimekko (Fins merk), maar die hadden ze niet in mijn maat en ik vond ze eigenlijk te duur
ik gaat even kijken of ze ze uberhaupt nog hebbenquote:
deze, maar dan met donkerblauwe blommenquote:Op zondag 15 september 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gaat even kijken of ze ze uberhaupt nog hebben
70 eu is niet veel voor all stars en je krijgt nu 10% off! doenquote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
deze, maar dan met donkerblauwe blommen
http://www.zalando.nl/con(...)l-co411a0c1-256.html
ik heb ook snel koude voeten, gweoon goede sokken aan <3quote:Op zondag 15 september 2013 00:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil die tijgahs! Maar dat is niet handig want zodra de temp onder de 10 graden komt krijg ik ijskoude potenen ik heb geen geld voor laarzen én gympen fml
die hebben ze niet meerquote:Op zondag 15 september 2013 00:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
70 eu is niet veel voor all stars en je krijgt nu 10% off! doendan in t blauw ja
zulks een hipster die SF!quote:
Ja hij draagt liever vans, maar die vind ik vak net te lomp omdat ze zo breed zijn, maar hij vind all stars dus weer niksquote:Op zondag 15 september 2013 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
zulks een hipster die SF!
MOLEY MOLEY MOLEY!!!!!
Gnagnagna
ohhhhh, das bijna hetzelfde voor een vent johquote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja hij draagt liever vans, maar die vind ik vak net te lomp omdat ze zo breed zijn, maar hij vind all stars dus weer niks
sigh
Geen streepje over de zoolquote:Op zondag 15 september 2013 00:39 schreef Molo het volgende:
[..]
deze, maar dan met donkerblauwe blommen
http://www.zalando.nl/con(...)l-co411a0c1-256.html
nee ze zijn redelijk sheer, daarom zijn ze zo ideaal voor mijquote:Op zondag 15 september 2013 00:43 schreef Molo het volgende:
Sjaan, ik zie nu pas die Collistar swatches op je blog!
Die ogen zijn ok, maar die lipsticks? Die zien er wel tof uit maar niet zo heel gepigmenteerd, of lijkt dat maar zo?
ah das mooi, ik was bang dat ze te glossy/lipgloss achtig waren. Ga ik even onthoudenquote:Op zondag 15 september 2013 00:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ze zijn redelijk sheer, daarom zijn ze zo ideaal voor mij
ik haat lippenstift en ik haat plakkerige lipgloss, dit geeft een mooi kleurtje zonder te plakken
net als mijn dm glossysticks, ik heb een DM glossystick gebruikt op mijn profielfoto voor FB
wat kost zoiets? (ik heb geen interesse hoor, maar ben gewoon benieuwd)quote:
ja weetniet, gewoon ietsquote:Op zondag 15 september 2013 00:52 schreef Molo het volgende:
[..]
wat kost zoiets? (ik heb geen interesse hoor, maar ben gewoon benieuwd)
ja sorry, nieuwprijs bedoelde ikquote:Op zondag 15 september 2013 00:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja weetniet, gewoon iets
ooit voor 100 gekocht en nooit gedragen maar zullen nu wel goedkoepr zijn ook
ik heb er eentje van Bourjois, fijne dingen zijn datquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 00:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind deze ook mooi!
[ afbeelding ]
zijn 200 eu goedkoper dan loubi's
quote:Op zondag 15 september 2013 00:57 schreef Puckzzz het volgende:
Ermnermnerm...Snackcups met Unox leverpastei![]()
Ja ik ben weer even aan het dichtgroeien
de aarshols!quote:Op zondag 15 september 2013 00:58 schreef Sharana_LV het volgende:
WAAROM GAAN DIE PUMPS MAAR TOT 39
wat is dat nou weer voor zooi
Kijk eens bij c&a. Daar heb ik vorig jaar in de sale leuken truien gescoordquote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben naar vesten of truien aan het kijken bij H&M maar het zijn altijd van die vormeloze zakken
Daar is niets mis mee voor een lekkere slobbertrui voor thuis, maar ik zoek iets warms voor op mijn werk.
agree hiermee, ik ben ook aan het zoeken naar kleding die warm is maar wle leuk, maar vaak is t echt buhquote:Op zondag 15 september 2013 01:05 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben naar vesten of truien aan het kijken bij H&M maar het zijn altijd van die vormeloze zakken
Daar is niets mis mee voor een lekkere slobbertrui voor thuis, maar ik zoek iets warms voor op mijn werk.
Ik vind ze bij mij ook gewoon lelijk vanwege de big tetters...dat haalt het hele model uit een trui en heb je alleen maar een grote gebreide zak aanquote:Op zondag 15 september 2013 01:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
agree hiermee, ik ben ook aan het zoeken naar kleding die warm is maar wle leuk, maar vaak is t echt buh
quote:Op zondag 15 september 2013 01:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik sliep trouwens nog niet was nog ff een game aan t pre orderen
Weekampf verkoop C&A he?quote:Op zondag 15 september 2013 01:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk eens bij c&a. Daar heb ik vorig jaar in de sale leuken truien gescoord
Nu mag je vast ook naar blogevents voor gratis zooiquote:Op zondag 15 september 2013 11:19 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik werd genoemd in Lin der oreonoms filmpjeIK BEN BEROEMD
ermahgerd ermahgerdquote:Op zondag 15 september 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu mag je vast ook naar blogevents voor gratis zooi![]()
Hoe komt het? Buikgriep?quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
avondje bieren na velen weken geheelonthouding
quote:Op zondag 15 september 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Thuis met broertjes, spelletjes doen
ERMAHGERD YES!!quote:Op zondag 15 september 2013 11:19 schreef Diconnected het volgende:
Ermahgerd ik werd genoemd in Lin der oreonoms filmpjeIK BEN BEROEMD
Huuuuuuuuuquote:Op zondag 15 september 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
MORGEN WEER WERKEN IK MOET HUILEN ALS IK ER AAN DENK NOEEEZZZZ
Ja, dafuq, wat een faal weerquote:Op zondag 15 september 2013 12:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik moest wel heel hard lachen om de choco
Goeden planquote:Op zondag 15 september 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
Schrijft op: Vlg week oreonbonbons maken
Ja, ik zag later ook dat die er op stond... ach, het filmpje faalde toch alquote:
looool je chocoladefaalquote:
Ja, dafuqquote:Op zondag 15 september 2013 12:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
looool je chocoladefaal![]()
Kan jou ook alleen maar overkomen ook
jupquote:Op zondag 15 september 2013 12:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dafuqEcht, in al mijn filmpjes van de laatste tijd zit wel een faal geloof ik
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jupLove it
![]()
Ipv altijd die perfect gemaakte how to filmpjes ookMooi om te zien dat het ook bij bloggers fout kan gaan
![]()
(maakt je blog sowieso erg leuk.. De 'menselijkheid')
quote:Op zondag 15 september 2013 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik zag later ook dat die er op stond... ach, het filmpje faalde toch al
Same here!quote:Op zondag 15 september 2013 12:16 schreef Dwyn het volgende:
Oh nee, ik ging weer op mijn eten letten.
Dat vind ik ook zo tof aan Linquote:Op zondag 15 september 2013 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
jupLove it
![]()
Ipv altijd die perfect gemaakte how to filmpjes ookMooi om te zien dat het ook bij bloggers fout kan gaan
![]()
(maakt je blog sowieso erg leuk.. De 'menselijkheid')
Hahah. Ik had gisteren overleg met de bakkerij en toen gingen ze versgebakken koeken op tafel zetten. Doomed to fail.quote:Op zondag 15 september 2013 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here!Ik tikte de 66 aan vanochtend
Maar op 1 of andere manier doe ik dit met opzet. Ik wéét dat ik veel ben aangekomen maar vreet eerst nog twee weken dit dat alles, en dan ga ik lijnen
Een soort galgenmaal van twee weken lang
Dus Oreonoms zou ook best nog kunnen toch?
Ik ga het fantastische instructiefilmpje maar eens even kijken!
Volgens mij gaat heel de SC morgen weer op dieetquote:Op zondag 15 september 2013 12:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Same here!Ik tikte de 66 aan vanochtend
Maar op 1 of andere manier doe ik dit met opzet. Ik wéét dat ik veel ben aangekomen maar vreet eerst nog twee weken dit dat alles, en dan ga ik lijnen
Een soort galgenmaal van twee weken lang
Dus Oreonoms zou ook best nog kunnen toch?
Ik ga het fantastische instructiefilmpje maar eens even kijken!
Priem en eten en bwainquote:Op zondag 15 september 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hier is het meegevallen na de vakantie. Ik ben maar 1 kilo aangekomenDus nu klopt het niet in mijn bwains want ik heb echt velen alcohol genuttigd en veel gegeten op vakantie... Dat compenseer ik nu met taart/cake/chips/popcorn/alles
![]()
I dunno why. Damn you retarded bwain
Ik heb hier een recept liggen voor cheesecake met witte chocolade en frambozen. Die wil ik ook nog gaan maken. Interested?quote:Op zondag 15 september 2013 12:27 schreef Diconnected het volgende:
ik heb eigenlijk zin om een taart te bakken. maar ik weet niet wat voor taart
Ja, hallo, je moet wel aankomen idd, anders klopt het nietquote:Op zondag 15 september 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hier is het meegevallen na de vakantie. Ik ben maar 1 kilo aangekomenDus nu klopt het niet in mijn bwains want ik heb echt velen alcohol genuttigd en veel gegeten op vakantie... Dat compenseer ik nu met taart/cake/chips/popcorn/alles
![]()
ermahgerd. giev.quote:Op zondag 15 september 2013 12:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb hier een recept liggen voor cheesecake met witte chocolade en frambozen. Die wil ik ook nog gaan maken. Interested?![]()
quote:
Ja serieus; wat voor fuuuu bwain moet je hebben om dan na je vakantie te denken: Oh nou.. dan ga ik toch gewoon veel snoepen ofzo!quote:Op zondag 15 september 2013 12:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, hallo, je moet wel aankomen idd, anders klopt het niet![]()
Maak oreonoms![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Ik ken het hoorquote:Op zondag 15 september 2013 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja serieus; wat voor fuuuu bwain moet je hebben om dan na je vakantie te denken: Oh nou.. dan ga ik toch gewoon veel snoepen ofzo!Grrrrrr
![]()
Zal foto maken en uploaden; wachtquote:
quote:Op zondag 15 september 2013 12:32 schreef Puckzzz het volgende:
Priem haar Bwain heeft geen verbinding met Priem haar Belleh...
Oeh! Zou het ?quote:Op zondag 15 september 2013 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]Priem.
Maarre, denk je niet dat het hardlopen je verbranding versneld heeft?
What do you think Sherlock?quote:Op zondag 15 september 2013 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh! Zou het ?
Ik heb ook wel gelopen in vakantie (en velen gezweet holy crap)... En morgen begint skatetraining ook weer enzo.. Naja alleen maar goed dat ik niet meteen 3/4 kilo aankom ook
Ik wou het net zeggenquote:
Haha je bent een schatjequote:Op zondag 15 september 2013 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
Geen idee
Ik heb nooit echt 'intens' gesport
Dus weet eik ook niet wat het met mijn lichaam doet
![]()
Klinkt wel velen logisch als ik er over nadenk.
Maar in my defense: Mijn manier van diëten is altijd geweest: Stop eating
Ik bedoel maar
quote:
Klinkt als iedereens oma inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een hele dag met bejaarde vrouwen zitten... Je hoort alleen maar wie er ziek is, wie er bijna dood gaat, wie er al dood is en wat ze allemaal niet meer kunnen.
Het is fijn om te gaan, ik denk dat dit voor m'n ene oudtante de laatste keer is geweest, maar wat is het een deprimerend geheel zeg
Dotticure, splatter, half moon, tape, gradient, stempelen tussen jelly laagjesquote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef Lindytje het volgende:
Yo, biatches, heeft iemand een nail art idee voor me? Ik ben een beetje inspiratieloos
Stempelen tussen jelly laagjes??quote:Op zondag 15 september 2013 12:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dotticure, splatter, half moon, tape, gradient, stempelen tussen jelly laagjes
Ja, dat is best tofquote:Op zondag 15 september 2013 12:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stempelen tussen jelly laagjes??
Hebbie een voorbeeld?quote:Op zondag 15 september 2013 12:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat is best tof! 1 laagje jelly lak - stempelen - laagje jelly lak - nog een keer stempelen - jelly lak.
Waarom dacht ik direct aan met bruine lak aan de bovenkant sponsen zodat het zo net is alsof je op het verkeerde moment aan je aars gekrabd hebt?quote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef Lindytje het volgende:
Yo, biatches, heeft iemand een nail art idee voor me? Ik ben een beetje inspiratieloos
Faalkokenquote:Op zondag 15 september 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
Faalcake
[ link | afbeelding ]
Zo hoort ie dus NIET uit de bakvorm te komen![]()
![]()
Schnel opeten voor iemand het ziet!quote:Op zondag 15 september 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
Faalcake
[ link | afbeelding ]
Zo hoort ie dus NIET uit de bakvorm te komen![]()
![]()
Oeh, vette shit!! Ik weet alleen niet of ik Jelly lak heb... eens even zoekenquote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef Debsterr het volgende:
Dan krijg je dit bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
How about no?quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waarom dacht ik direct aan met bruine lak aan de bovenkant sponsen zodat het zo net is alsof je op het verkeerde moment aan je aars gekrabd hebt?
Mijn bwain spoort ook niet![]()
En veeeeeel geduld hebben ook denk ik. Je kunt bijvoorbeeld ook met een dottingtool bloemetjes tussen de laagjes in maken.quote:Op zondag 15 september 2013 12:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oeh, vette shit!! Ik weet alleen niet of ik Jelly lak heb... eens even zoeken
Zou wel leuk zijn voor je tweede kanaalquote:
Dat zou nog wel eens kunnen jaquote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor je tweede kanaal
Nee?
Joahhhhh!!! Whoei, ik ga je idee jatten. Bedankt hequote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En veeeeeel geduld hebben ook denk ik. Je kunt bijvoorbeeld ook met een dottingtool bloemetjes tussen de laagjes in maken.
Haha succes babe! Ben benieuwd!quote:Op zondag 15 september 2013 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhhhh!!! Whoei, ik ga je idee jatten. Bedankt he![]()
"het is natuurlijk keihip als je bruine randjes hebt, maar je moet maar net materiaal in je aars hebben en het blijft zo slecht zitten. Daarnaast kreeg ik commentaar over de stank. Daarom ben ik op zoek gegaan naar alternatieven"quote:Op zondag 15 september 2013 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens kunnen ja![]()
![]()
Daar gaat deze mevrouw eens even over nadenken
Thehehehhequote:Op zondag 15 september 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"het is natuurlijk keihip als je bruine randjes hebt, maar je moet maar net materiaal in je aars hebben en het blijft zo slecht zitten. Daarnaast kreeg ik commentaar over de stank. Daarom ben ik op zoek gegaan naar alternatieven"
Geen 1?! Zelfs niet 1 van die OPI "sorbets" ofzo?quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Geen jelly lak in mijn bezit... alleen flakies. Flakies it'll be!
Nopequote:Op zondag 15 september 2013 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geen 1?! Zelfs niet 1 van die OPI "sorbets" ofzo?
Hmm.... Hugo Moss van Catrice maar die is wel erg donker..ik geloof wel zo'n wittige van Essence jaquote:Op zondag 15 september 2013 13:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NopeHeeft Essence of Catrice momenteel jelly's in het assortiment?
Ermagerd falen nu!quote:Op zondag 15 september 2013 13:04 schreef Lindytje het volgende:
Geen jelly lak in mijn bezit... alleen flakies. Flakies it'll be!
Ja dat zou wel eens kunnen werken iddquote:Op zondag 15 september 2013 13:12 schreef Lindytje het volgende:
Hugo Moss kan wel gaaf zijn met witte bloemetjes er tussen...
Dat zou ook wel tof kunnen zijn jaquote:Op zondag 15 september 2013 13:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat zou wel eens kunnen werken iddof zilver ofzo
quote:Op zondag 15 september 2013 13:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zou ook wel tof kunnen zijn ja
Zo even naar Kruidvat
smelt je het in de magnetron? dan heb ik ook dat klonterprobleem iddquote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer. Mijn chocolade klontert
Misschien is het een hint dat ik vandaag maar even moet stoppen met bakken![]()
Lin heeft je vervloekt!quote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Nope; au bain mariequote:Op zondag 15 september 2013 13:52 schreef Mirjam het volgende:
misselijk dit dat alles
[..]
smelt je het in de magnetron? dan heb ik ook dat klonterprobleem idd
Zie je wel!! Het ligt aan de chocoladequote:Op zondag 15 september 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
scumbagchocoladequote:Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zie je wel!! Het ligt aan de chocolade
quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
aw yisss, ik kwam vanmiddag in het wild ineens foto's tegen die ik had gemaakt, die hadden ze op krukjes geprint omdat ze ze zo mooi vonden
Gaafquote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
aw yisss, ik kwam vanmiddag in het wild ineens foto's tegen die ik had gemaakt, die hadden ze op krukjes geprint omdat ze ze zo mooi vonden
Wat leuk!!quote:Op zondag 15 september 2013 14:26 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
MOLO, Mijn speculaas laat niet los van mn plank
Ja die van mij ook, maar das meer omdat Koos zijn muziekmomentje even heeft en in een minuut van Kate Bush naar Cradle of Filth switcht en terugquote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu piepen mn oren omdat ik zo hard op de bakplaat sloeg, au
Oh dan wacht ik nog ff, het had meer dan een half uur in de koelkast gelegenquote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
gewoon even in de koelkast mikken, je deeg is waarschijnlijk te warm.
Of heb je het afgebakken op de plank?
hmmm, shit is dat, vooral dat wachtenquote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik nog ff, het had meer dan een half uur in de koelkast gelegen
Nee zonder gewoon, dit is de eerste keer dat ik t maak loller.quote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
hmmm, shit is dat, vooral dat wachten
Maak je het wel met extra veel amandel?
ja maar amandelquote:Op zondag 15 september 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee zonder gewoon, dit is de eerste keer dat ik t maak loller.
quote:Op zondag 15 september 2013 15:04 schreef Molo het volgende:
EN IK ZIE HEUL GEEN KRUKJES OP MIR'S FEESTBOEK!!!!
I dont has it, volgende keerquote:Op zondag 15 september 2013 15:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar amandel
kun je na het vormpje erin persen nog erop strooien als je het in huis hebt, zooooooo lekker
ik maak het ook bijna nooit maar das meer omdat ik lui ben en het me teveel tijd kost
(en ik dan alles opvreet ben ik bang)
Wat gaaf!quote:
Nee, wat moet ik daarmee johquote:Op zondag 15 september 2013 15:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat gaaf!![]()
![]()
![]()
![]()
Kreeg je er niet eentje voor het artistieke idee mee naar huis?
Op zittenquote:Op zondag 15 september 2013 15:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee, wat moet ik daarmee joh
Maar het is wel tof om gte zien, dat zeker![]()
nee die hadden we in opdracht gemaakt, voor de website van hun. dus dit is wel enorm grappig danquote:
Ah ik snap 'm.quote:Op zondag 15 september 2013 15:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee die hadden we in opdracht gemaakt, voor de website van hun. dus dit is wel enorm grappig dan
Huh, je had toch gisteren besteld? Of is dit weer iets anders?quote:Op zondag 15 september 2013 15:37 schreef Puckzzz het volgende:
Goeie haul is goed
Nu alles uit elkaar slopen en sorteren
oh da's minder ja, kan me wel voorstellen dat je dat nks vindtquote:Op zondag 15 september 2013 15:19 schreef Molo het volgende:
Ah fijn.... Koos heeft net zonder dat ik het wist vrienden uitgenodigd hier... ik heb daar gewoon even geen zin in, kan daar zoooo slecht tegen
Ik was op de rommelmarkt voor kettinkjes en kralen enzoquote:Op zondag 15 september 2013 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Huh, je had toch gisteren besteld? Of is dit weer iets anders?
oreocheesecake maken met oreobonbons bovenop, dat lijkt me baasquote:Op zondag 15 september 2013 15:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat leuk Mir![]()
En minder voor Molo![]()
Ik krijg honger van jullie bakselshelaas te weinig puf om uberhaupt van de bank af te komen.
ik heb laatst ook witte chocolad cheesecake gemaakt,naar dit recept
http://lavitaebel.blogspot.nl/2013/02/lekkere-recepten.html
hij was erg lekker.
ik wil ook nog een keer iets met oreo's maken, maar weet niet welke (heb twee recepten gepind, een oreocheesecake en een oreomonchoutaart.....bijna hetzelfde volgens mij, al is de monchou makkelijker te maken.)
ja ik kan daar echt pissig om worden. Het is niet dat ik ze niet mag of dat ik echt andere plannen had, maar wil gewoon even een rustige gare zondag hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh da's minder ja, kan me wel voorstellen dat je dat nks vindt
achso, kun je weer even vooruit met priegelwerkquote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was op de rommelmarkt voor kettinkjes en kralen enzo
Oh lekker, bosbessenquote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
oreocheesecake maken met oreobonbons bovenop, dat lijkt me baas
dit vind ik trouwens de lekkerste taart ooit, en is makkelijk te maken, kan ook met diepvriesbosbessen
[ afbeelding ]
http://www.bbcgoodfood.co(...)th-cheesecake-frosti
ik kan me dat zo voorstellen, ik zou ook eht not amused zijnquote:Op zondag 15 september 2013 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik kan daar echt pissig om worden. Het is niet dat ik ze niet mag of dat ik echt andere plannen had, maar wil gewoon even een rustige gare zondag hebben
Straks op mijn gemakkie beetje wassen draaien en opruimen, american horror story kijken enzo. En ik zie het wel weer voor me dat ze dan blijven eten en we de hele avond hier zitten, terwijl ik gewoon ruftend en onderuitgezakt op de bank wil hangen
zeeeeeeeer zeeeeeeeer aan te radenquote:
Ja de bosbessen welquote:Op zondag 15 september 2013 15:51 schreef Molo het volgende:
[..]
zeeeeeeeer zeeeeeeeer aan te raden
* Molo die binnenkort maar weer eens maakt
Dat figuur op jouw feestboek maakte een garp toch? Toch?quote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was op de rommelmarkt voor kettinkjes en kralen enzo
groente, sla, water, komkommer, selderij, droog broodquote:
ik moest daar zo hard om lolleren, godsamme zegquote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat figuur op jouw feestboek maakte een garp toch? Toch?
YAYquote:Op zondag 15 september 2013 15:54 schreef Molo het volgende:
[..]
groente, sla, water, komkommer, selderij, droog brood
haha ja lekker dubbelop, bonbon en monchoutaartquote:Op zondag 15 september 2013 15:41 schreef Molo het volgende:
[..]
oreocheesecake maken met oreobonbons bovenop, dat lijkt me baas
dit vind ik trouwens de lekkerste taart ooit, en is makkelijk te maken, kan ook met diepvriesbosbessen
[ afbeelding ]
http://www.bbcgoodfood.co(...)th-cheesecake-frosti
Ik heb 'm gelikedquote:Op zondag 15 september 2013 15:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik moest daar zo hard om lolleren, godsamme zeg
Oh dat is echt zaadquote:Op zondag 15 september 2013 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
ja ik kan daar echt pissig om worden. Het is niet dat ik ze niet mag of dat ik echt andere plannen had, maar wil gewoon even een rustige gare zondag hebben
Straks op mijn gemakkie beetje wassen draaien en opruimen, american horror story kijken enzo. En ik zie het wel weer voor me dat ze dan blijven eten en we de hele avond hier zitten, terwijl ik gewoon ruftend en onderuitgezakt op de bank wil hangen
Over Rutte? Ik vrees van nietquote:Op zondag 15 september 2013 15:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat figuur op jouw feestboek maakte een garp toch? Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
yep, jij snapt 'mquote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat is echt zaad![]()
Ook niet even overleggen ofzo? En als je dan zegt dat je er totaal geen zin in hebt krijg: "Maar dat is toch leuk en gezellig?! Jij vindt het toch ook leuke mensen?"
hahahaha, precies!quote:Op zondag 15 september 2013 15:58 schreef Mirjam het volgende:
wat jammer dat je likes niet kunt liken![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Over Rutte? Ik vrees van niet
het mooiste...hij is een import Belg.
GA DAN TERUG NAAR WAAR JE VANDAAN KOMT! KUTBELG
Wat een knurft danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou bijna "HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK" erachteraan gooien
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
bwhehehehe, weer niet gelukt om Fred dat te laten doen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver, ik wilde eerst de keuken schoonmaken en daarna lekker lang met de hont gaan lopen (in het kader van zondagse burgerlijkheid). Keuken is nu bijna klaar, gaat het regenen.
Mijn burgerlijkheid wat doe je
DOE!quote:Op zondag 15 september 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een knurft dan.
Zou bijna "HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK" erachteraan gooien
We hadden afgesproken dat ik de keuken zou schoonmaken en dat hij de huiskamer zou opruimen.quote:Op zondag 15 september 2013 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehehe, weer niet gelukt om Fred dat te laten doen?
moet je niet je deeg gewoon dikker erin proppen? Dus dikkere speculaas plakken?quote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
kut speculaas, ik ga wel op zoek naar een vorm waar de wieken NIET uitsteken, alles breekt af
Je meot het toch afsnijden op de vormquote:Op zondag 15 september 2013 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
moet je niet je deeg gewoon dikker erin proppen? Dus dikkere speculaas plakken?
ja dat doe ik niet hoor, gewoon rol maken (deegworst), worstplakken snijden en die ertegenaan knallen. Ik hou van dikkere speculaasquote:Op zondag 15 september 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je meot het toch afsnijden op de vormDan is het toch nog steeds dun.
eauquote:Op zondag 15 september 2013 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat doe ik niet hoor, gewoon rol maken (deegworst), worstplakken snijden en die ertegenaan knallen. Ik hou van dikkere speculaas
quote:
anders krijg je het er toch nooit goed uit, is mega dun danquote:Op zondag 15 september 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
eauzullen we een keer samen speculaas maken? Dan mag je het me leren
quote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]het is een oud collega. Eigenlijk heb ik helemaal niets met die vent
Ik zal hem er ooit wel eens afgooien.
zie editquote:Op zondag 15 september 2013 16:11 schreef Molo het volgende:
[..]
anders krijg je het er toch nooit goed uit, is mega dun dan
is goed hoor!quote:
Ja dan moet Sjaan wel smiddags kunnenquote:Op zondag 15 september 2013 16:12 schreef Molo het volgende:
[..]
is goed hoor!
Samen plank meenemen naar Sjaan?
Die heeft nu immers weer een schone oven
quote:Heeft metaalbewerker gestudeerd aan erasmus atheneum essen
ow jaquote:Op zondag 15 september 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dan moet Sjaan wel smiddags kunnenAnders kan ik niet meer naar huis
Ik heb geen oven in bredaquote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ow ja
Nou, dan kom je maar een keer hier
Of ik naar Breda, ken ook
quote:Strijkdienst Boxtel
¤12,- p/u
Komen brengen op afspraak via pb of mail.
Binnen 2 werkdagen ophalen.
Ermahgerd zo ga ik ook geld verdienenquote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen oven in bredajij hebt vast een bazenkeuken
[..]
valt mee, is een standaard oven in ieder geval want die zat er al inquote:Op zondag 15 september 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen oven in bredajij hebt vast een bazenkeuken
[..]
Naja alles beter dan hier in boxtel, zo'n KUT alu blad met ribbeltjes erinquote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef Molo het volgende:
valt mee, is een standaard oven in ieder geval want die zat er al in
er is zoveel fout aan deze fotoquote:
What has been seenquote:
die had ik in mijn oude huis. Toen de keuken vervangen werd wilde ik wee zo een, die man helemaal verbaasdquote:Op zondag 15 september 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja alles beter dan hier in boxtel, zo'n KUT alu blad met ribbeltjes erin
Je kunt er heul niet normaal deeg op uitrollen want alles blijft erop plakken ook met velen bloemquote:Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
die had ik in mijn oude huis. Toen de keuken vervangen werd wilde ik wee zo een, die man helemaal verbaasd
Ik was dus de enige die ooit daarvoor gekozen had![]()
Ik vond het wel makkelijk, pasta en deeg op uitrollen, makkelijk schoon te maken en je kunt er gewoon pannen op pleuren direct van het vuur.
Nu hebben we zo'n nep houten kunststof blad, das veel kwetsbaarder.
Ooit als we gaan vervangen (voorlopig niet) neem ik een composiet blad
hehehehe, komt goed sratjequote:Op zondag 15 september 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je kunt er heul niet normaal deeg op uitrollen want alles blijft erop plakken ook met velen bloem
Ik wil gewoon een glad blad ooit
1 van de grootste voordelen van de nieuwe keuken: Dat we van dat kut ribbeltjes-blad af warenquote:Op zondag 15 september 2013 16:18 schreef Molo het volgende:
[..]
die had ik in mijn oude huis. Toen de keuken vervangen werd wilde ik wee zo een, die man helemaal verbaasd
Ik was dus de enige die ooit daarvoor gekozen had![]()
Ik vond het wel makkelijk, pasta en deeg op uitrollen, makkelijk schoon te maken en je kunt er gewoon pannen op pleuren direct van het vuur.
Nu hebben we zo'n nep houten kunststof blad, das veel kwetsbaarder.
Ooit als we gaan vervangen (voorlopig niet) neem ik een composiet blad
ja dat roept iedereen, snap ik wel hoor, maar ik ervaarde dat niet zoquote:Op zondag 15 september 2013 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 van de grootste voordelen van de nieuwe keuken: Dat we van dat kut ribbeltjes-blad af waren![]()
Het is zo onmenselijk kut om schoon te maken![]()
Eerste wat ik wel heb gedaan toen de nieuwe keuken kwam was meer snijplanken kopen en meer onderzetters kopen.
Maar als het nu vies is even snel een doekje eroverheen en schoon
godverdommequote:Op zondag 15 september 2013 16:27 schreef Molo het volgende:
Fijn, nu blijven die vrienden ook ineens eten
nou mag hij koken ook hoor... ik ga zo wel de was doen, hij pleurt maar op met goeie spontane ideeenquote:
Voorspelbaar wel blijkbaar, maar je hebt dus tegen hem gezegd dat je er geen zin in hebt en dat is voor hem aanleiding om ze nog langer uit te nodigen?quote:Op zondag 15 september 2013 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
nou mag hij koken ook hoor... ik ga zo wel de was doen, hij pleurt maar op met goeie spontane ideeen
Godverdommequote:Op zondag 15 september 2013 16:32 schreef Molo het volgende:
"ja ik dacht dat je zei doe maar niet omdat je bang was dat ze het eten niet lusten"
Whut
Zijn lieve mensen, maar ik heb er geen zin in en al helemaal niet dat ze blijven eten
Vorige keer aten we biefstuk, vet goed vlees gehaald bij de bioslager, hebben ze ieder driekwart weggegooid omdat het te taai was, nadat ze eerst gezeurd hadden dat ze het volledig doorbakken wilden omdat ze niet van rosé vlees hielden
En nu eten we dus hele vis, met amandel. Kreeg net al te horen dat ze niet van amandel of citroen hielden dus of ik het anders kon klaarmaken.......
.......................... DIEPE ZUCHT..............................................................
yep, want hij had daar wel zin inquote:Op zondag 15 september 2013 16:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voorspelbaar wel blijkbaar, maar je hebt dus tegen hem gezegd dat je er geen zin in hebt en dat is voor hem aanleiding om ze nog langer uit te nodigen?
Wel zwaar irritant
ze zijn met zijn allen op dieetquote:Op zondag 15 september 2013 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GodverdommeDat is echt KUT als zulke mensen komen eten. Flikker de frietpan aan ofzo
godsamme,
quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Echt bespaar je de ergernis en haal gewoon chinees, of afhaalpizza ofzo!
quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan eten ze lekker thuis, DOEI.
ja dat was mijn idee dus ook... maar Koos denkt er anders overquote:Op zondag 15 september 2013 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan eten ze lekker thuis, DOEI.
quote:Op zondag 15 september 2013 16:34 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat was mijn idee dus ook... maar Koos denkt er anders over
En gaat ze zitten verdedigen als ik zeik op dat het zonde is van het eten en de inspanning....
ja dat mag hij inderdaad nu gewoon lekker zelf doen, de aapquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dan mag Koos toch wel gewoon zelf koken neem ik aan?
Brum is niet zo van het mensen uitnodigen, THANK GODquote:Op zondag 15 september 2013 16:35 schreef Molo het volgende:
Ik heb altijd zoiets van, je eet mee of je eet niet mee, klaar. Ik kook prima, mijn eten is lekker, dat is het probleem niet. Dan kom je maar na het eten.
Of eigenlijk vanavond dus gewoon helemaal niet....
Jammer soms dat ik nog een wederhelft heb
Geef hem maar een rotschop van mijquote:Op zondag 15 september 2013 16:36 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat mag hij inderdaad nu gewoon lekker zelf doen, de aap
was ik maar met een fokker getrouwdquote:Op zondag 15 september 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum is niet zo van het mensen uitnodigen, THANK GOD
jij welquote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET IS NOOIT TE LAAT.
Wij gaan zelfs met fokkers op vakantie
deze vlerk weet dondersgoed hoe ik erover denk, maar is het er niet mee eens en dauwt dus zijn eigen idee/plan erdoorquote:Op zondag 15 september 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred weet dat hij met mij moet overleggen omdat ik anders ga wiegen
doe maar posten hierquote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik toch foto's maken van mijn faalculaas en posten? Of opnieuw maken en over een tijdje pas posten?
Pinguinsquote:Op zondag 15 september 2013 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ermahgerd Molo, ik zou echt zó pissig zijn! Totaal geen greintje begrip voor jouw gevoelens? Dat hij die behoefte om alleen te zijn en een lekkere slobberdag te hebben niet kent, wil nog niet zeggen dat hij de 'gezelligheid' maar door je strot moet douwen!![]()
En dan nog blijven eten ook, met eisen...
Smile and wave...smile and wave...
Da's kutquote:Op zondag 15 september 2013 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mehh waarom voel ik me zo slecht?duizelig, licht in mn hoofd, vreselijke zuurbranden..bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |