Dus als ik het goed begrijp doet die vrouw niets op de camping?quote:Allereerst leuk en bedankt dat jullie de uitzending gezien hebben. En voor het bezoeken van onze website en facebookpagina.
Dit voorjaar hebben we het gezellig druk gehad op de camping, veel gasten en leuke avondjes in de kantine. Helaas is deze zomer dit jaar qua bezetting een beetje tegengevallen. Cobus is nog druk bezig geweest met opruimwerkzaamheden. En hier is hij ook nog niet mee klaar zoals het nu lijkt. Ik ben zelf druk geweest met de administratie en natuurlijk met onze jongens. Het is fijn om ze hier te zien spelen en rond rennen. Ze hebben hier alle vrijheid, zwemmen fietsen enz... Heerlijk!
Samen zijn we met zijn vieren nog naar een aantal leuke bezienswaardigheden geweest, zoals het dorpje Piodão, dat is een dorpje opgebouwd uit leisteen, en het meer in Avó waar je leuk kunt zwemmen en wat drinken op het terras. Met Justin en Julian gaat het ook heel goed op de crèche. Ze kunnen zich prima redden in het Portugees. Justin is afgelopen maandag een groep hoger gegaan en zit dus nu echt op school, het is dan echt pre-school. Hij vind het erg leuk en de juffen zeggen ook dat het prima gaat. Julian zit nog fijn bij zijn eigen lieve juf in de klas. En ook dat gaat heel goed.
Wij hopen dat ons naseizoen ook weer wat drukker wordt. We hebben er zin in. Waarschijnlijk gaat Cobus hulp krijgen van een vrijwilliger waar wij natuurlijk altijd wel naar op zoek zijn, omdat het werk op de camping voor één persoon wel heel veel is.
Mochten jullie een caravan of tent willen huren, of natuurlijk een plaatsje voor uw eigen tent, caravan of camper willen reserveren kan dit natuurlijk via onze website www.quintadoporto.com
En houd onze facebookpagina en website goed in de gaten voor leuke aanbiedingen!!!
Groetjes Cobus, Rianne, Justin en Julian
Ze hebben leegstaande caravansquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Buiten de deur bijgewerkt".
Als hoer?
Iemand moet op die kinderen passen...quote:Op maandag 16 september 2013 10:17 schreef Operc het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp doet die vrouw niets op de camping?
Ja, maar als ze wel tijd wilde maken om een kapperszaak te beginnen daar ergens, dan kun je ook wel meehelpen met de camping toch?quote:Op maandag 16 september 2013 12:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand moet op die kinderen passen...
Het is meer zijn droom.quote:Op maandag 16 september 2013 12:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja, maar als ze wel tijd wilde maken om een kapperszaak te beginnen daar ergens, dan kun je ook wel meehelpen met de camping toch?
quote:Op maandag 16 september 2013 12:47 schreef Operc het volgende:
Tsja, de camping was van haar ouders geweest, dus helemaal los ervan zien is ook gek vind ik.
Zijn vrouw heeft er mee te maken omdat ze er samen instappen. Dat staat los van haar ouders. Als hij er geen moeite mee heeft dat zij niet veel doet, heb ik er ook geen moeite mee. Het gaat erom dat het voor hun werkt.quote:Op maandag 16 september 2013 12:50 schreef Operc het volgende:
Dat het misschien wel zijn droom was, maar ze nemen de camping over die van haar ouders is geweest, dus zijn vrouw heeft er wel degelijk mee te maken en je zult bij zo'n onderneming toch samen aan de slag moeten lijkt me.
De vraag is of het werkt, ze zeggen zelf al dat de zomer vrij rustig was, terwijl je het bij een camping waarschijnlijk wel van die periode moet hebben. Ik hoop dat ze over een paar jaar eens langsgaan bij de verschillende Ik Vertrek deelnemers om te zien of ze het echt hebben doorgezet/volgehouden.quote:Op maandag 16 september 2013 12:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Zijn vrouw heeft er mee te maken omdat ze er samen instappen. Dat staat los van haar ouders. Als hij er geen moeite mee heeft dat zij niet veel doet, heb ik er ook geen moeite mee. Het gaat erom dat het voor hun werkt.
Maar de kids gaan naar de creche..quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat het nogal een traditioneel stel is (Fryslan boppe) en hij ook niet wil dat zijn vrouw veel werkt. Die moet lekker voor de kinderen zorgen.
quote:
Per toeval met een chocoladewinkeltje in Duitsland willen beginnen en geen geld hebben. Het klinkt weer veelbelovend.quote:Ruud de Groot (53) werkt al jaren bij de Nederlandse spoorwegen, Netty (53) staat in een kledingwinkel. Ze dromen ervan om iets in het buitenland te beginnen, maar een concreet plan is er niet. Eén ding weten ze zeker: ze willen in een land met bergen wonen. Ieder jaar als ze op vakantie gaan met hun camper komen ze langs het stadje Oberstdorf in het Duitse Beieren. En als Netty toevallig hoort over een Nederlandse chocoladeleverancier komt ze op het idee om chocolade te gaan verkopen in de Duitse plaats. Daarnaast willen ze ook koffie gaan schenken. In Nederland laat Ruud zijn zoon en dochter en Netty haar dochter achter om van Oberstdorf hun woonplaats te maken in plaats van vakantiebestemming. Een pand is snel gevonden, maar een startkapitaal hebben ze niet en dus verkopen ze hun geliefde camper. Vol goede moed proberen ze het Nederlandse product daar aan de man te brengen.
En misschien lusten ze geen chocolade en drinken ze zelf ook nooit koffiequote:Op zaterdag 21 september 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Per toeval met een chocoladewinkeltje in Duitsland willen beginnen en geen geld hebben. Het klinkt weer veelbelovend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |