'Ik heb eigenlijk niet genoeg ander kwaliteit in mijn team om dat soort beslissingen te nemen' - Cocu veertien seconden laterquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
'Toivonen speelt gewoon in PSV-B als hij niet bijtekent' - Cocu.
Aan Reis.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Willems moet lekker drugs verkopen
FC Utrecht is het team waar je naar zoekt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Dat gelul van FOX altijd, iedereen schijnt fris te spelen. Ik hoorde laatst zelfs dat Feyenoord fris speelt. Nou, als er één anti-voetbal speelt..
Kan me niet voorstellen dat ze dat over dit seizoen zeiden. Vorig jaar bij vlagen wel, althans volgens hun maatstaven met veel jeugd en enkele aanvallende hoogstandjes.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
Dat gelul van FOX altijd, iedereen schijnt fris te spelen. Ik hoorde laatst zelfs dat Feyenoord fris speelt. Nou, als er één anti-voetbal speelt..
Hele pot nog geen bal geraakt en met je ploeg de mindere en dan bij de 1-1 zó juichenquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wijnaldum doet Cristiano Ronaldo na
HAHAHAHAHAHAAHHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |