Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:38 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Check deze bazenband maar effe voor af te koelen.
Mijn vader is goed bevriend met die jodelaar
Walgelijke bandquote:
Baggerenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:45 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Jup... zo gaan we #100 niet halen...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
[..]
Walgelijke band![]()
Al meer dan 40 jaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef Morgen- het volgende:
<<<< deze is groen, nu ben ik speciaal
hoequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef Morgen- het volgende:
<<<< deze is groen, nu ben ik speciaal
En dan win je een prijs?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:46 schreef J03llV het volgende:
Nog 13 topics!Rond deze tijd gister zaten we op 77 dusja, 10 per dag en het gaat wel lukken
Als hij niet op 100 komt voor release komt deze iedereen hier opfucken:quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan win je een prijs?Snap niet waarom daar voldoening uit gehaald wordt..
Zo'n hond hebben wijquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als hij niet op 100 komt voor release komt deze iedereen hier opfucken: [ afbeelding ]
Je wilde deze posten he:quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:53 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zo'n hond hebben wijMaar iemand opfucken is wel het laatste wat 'ie doet
![]()
Condoom om je netwerkkabel wil wel helpen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef fetss het volgende:
Kan ik veilig op xbox live met dit spel?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:54 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Je wilde deze posten he: [ afbeelding ]
Ze zijn er in bijpassende kleuren:quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:55 schreef Giester het volgende:
[..]
Condoom om je netwerkkabel wil wel helpen.
Waarom zou je sowieso online gaan met een spel wat officieel nog niet uit is als je toch geen MP kan doen? Om wijs te doen voor je virtuele vriendjes?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:40 schreef fetss het volgende:
Kan ik veilig op xbox live met dit spel?
En in de smaken CAT5 en CAT6.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:56 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ze zijn er in heel veel kleuren: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Giester het volgende:
[..]
En in de smaken CAT5 en CAT6.
[ afbeelding ]
Nou daar heb je wat aan...quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als hij niet op 100 komt voor release komt deze iedereen hier opfucken: [ afbeelding ]
Niet toevallig van een drugsdealer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Niek. het volgende:
Zojuist V gekocht, iets meer voor betaald en het was in ware dubieuze, gta-achtige stijl op een vrij donker en vrijwel verlaten treinstation.
Hoeveel meloenen was die ding swa?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Niek. het volgende:
Zojuist V gekocht, iets meer voor betaald en het was in ware dubieuze, gta-achtige stijl op een vrij donker en vrijwel verlaten treinstation.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Niek. het volgende:
En wat zit er in het doosje.... een baksteenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Niek. het volgende:
Waar?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Niek. het volgende:
Dat zou heel goed kunnen. Ik belde de verkoper, nam z'n moeder op, hij zou zo komen. Paar minuten later, oude grijze Mercedes met drie jonge kerels erin, ik krijg het spel, hij het geld en meteen vloog de Mercedes er weer vandoor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:00 schreef J03llV het volgende:
[..]
Niet toevallig van een drugsdealer?
Roemeen dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ik belde de verkoper, nam z'n moeder op, hij zou zo komen. Paar minuten later, oude grijze Mercedes met drie jonge kerels erin, ik krijg het spel, hij het geld en meteen vloog de Mercedes er weer vandoor.
Of gewoon groen licht zouden geven om het spel te verkopenquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:45 schreef boffer69 het volgende:
Als Rockstar nou nog even een trailertje zou uploaden..
Vrachtwagen G! Vrachtwagen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef Niek. het volgende:
Arnhem Zuid, doosje zit nog in originele seal, incl MS seal. Moet wel gejat zijn...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef Niek. het volgende:
Arnhem Zuid, doosje zit nog in originele seal, incl MS seal. Moet wel gejat zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |