Je bent de hele week in het hele land? Welk werk doe je? Ben je Gaston van de postcodeloterij of zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:22 schreef Flixxy het volgende:
Ik heb geen pre-order gedaan, iemand een suggestie waar ik het in de winkels kan proberen volgende week? Ik ben voor mijn werk door het hele land, dus alles binnen NL is een optie
Viel wel mee zover ik weet en daar moeten alle retailers dan last van hebben lijkt me?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden toch problemen met het drukken gehad oid.
Roemeen013 hosselt hem wel voor je!quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
xbox versie is volgens mij overal uitverkocht.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat je hem dinsdag pas hebt is omdat het spel dinsdag uitkomt. Damn.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je bent de hele week in het hele land? Welk werk doe je? Ben je Gaston van de postcodeloterij of zo
En voor een extra bedrag levert hij hem in zn S klassequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Giester het volgende:
[..]
Roemeen013 hosselt hem wel voor je!
Dat laatste wil ik zelf ook graag weten, heb eind augustus gepreordered..quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Seconde het volgende:
Heb hem deze week geprorderd(woensdag volgensmij) bij de GM in Leeuwarden. Is er een kans dat ik maandagnacht voor een teleurstelling komt te staan en hoe groot is die kans? En hoelang gaat het duren voor dat ik de GM ongeveer weer uit ben?
Groetjes
Ja pfffff ik begrijp t wel maar sommigenquote:
Jezus, nee denk dat ik er wel overheen kom. Dat je daar ook serieus aan denktquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij kan ook naar de nachtrelease gaan en z'n pre-order retourneren..
http://www.intertoys.nl/games/grand-theft-auto-v?ici=br+hmquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
xbox versie is volgens mij overal uitverkocht.
Of dixons http://www.dixons.nl/game(...)-v.html#.UjSqhn11EtAquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/games/grand-theft-auto-v?ici=br+hm
Die slaapt wssquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Seconde het volgende:
Wat is er met onze Magic Mike gebeurd? Is die nog bezig?
Zaakie
opgespoord en vermoord las ik in het vorige topicquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Seconde het volgende:
Wat is er met onze Magic Mike gebeurd? Is die nog bezig?
Zaakie
Dit spel is episch, het heeft een groter budget dan de meeste topfilms bijvoorbeeld Fast 6quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dit spel zou pas episch zijn als het de SimCity release evenaart
Nog nooit meegemaakt. Alle pre-orders die ik heb geplaatst kreeg ik tenminste een dag vroeger. Dat waren GTA IV, wat fifa en pes games. Die waren wel allemaal voor PC, weet niet of dat uitmaakt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat je hem dinsdag pas hebt is omdat het spel dinsdag uitkomt. Damn.
Je zal em volgens mij gewoon af kunnen halen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:26 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik zelf ook graag weten, heb eind augustus gepreordered..
nouja toch 27 uur gespeeldquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zo magic was hij dus niet after all.
Kan hier nog gewoon reserveren hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef J03llV het volgende:
Dixons is al uitverkocht! Kijkmaar als je em wilt bestellen.
Heb je de launch niet meegemaakt van SimCity dit jaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dit spel is episch, het heeft een groter budget dan de meeste topfilms bijvoorbeeld Fast 6
Maar hoelang duurt het dan, naar binnen en buiten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je zal em volgens mij gewoon af kunnen halen.
Als je vandaag een pre-order zou hebben gedaan
dan had je pech. Je zou het dan aan het einde van de week pas kunnen halen/krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De PC release van GTA IV was ook een stuk minder boeiender dan de console-versiequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:28 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt. Alle pre-orders die ik heb geplaatst kreeg ik tenminste een dag vroeger. Dat waren GTA IV, wat fifa en pes games. Die waren wel allemaal voor PC, weet niet of dat uitmaakt.
Ik heb vanmiddag gebeld met GM Leeuwarden. PS3 versie hebben ze zat van liggen. Xbox 360 versie daarentegen kunnen ze alleen de bestellingen van voor 28 augustus garanderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:26 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik zelf ook graag weten, heb eind augustus gepreordered..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |